Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-16
Gliwice: serwisowanie i naprawy urządzeń chłodniczych, klimatyzacji i wentylacji oraz serwisowanie sprzętu gospodarczego w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 308074 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwisowanie i naprawy urządzeń chłodniczych, klimatyzacji i wentylacji oraz serwisowanie sprzętu gospodarczego w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: serwisowanie i naprawy urządzeń chłodniczych, klimatyzacji i wentylacji oraz serwisowanie sprzętu gospodarczego w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach - w tym zadanie nr 1 serwisowanie i naprawy urządzeń chłodniczych, klimatyzacji i wentylacji, zadanie nr 2 - serwisowanie sprzętu gospodarczego w Dziale Żywienia. Łącznie poniżej 207 000 euro..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.88.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dotyczy zadania nr 1 oraz zadania nr 2 - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie zadania nr 1 - spełnienie warunku nastąpi poprzez wykazanie wykonania co najmniej 2 zamówień na usługi serwisowe urządzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych, każda o wartości min. 60 000,00 zł brutto rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Na potwierdzenie, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie Wykonawcy dostarczy dowody* ich należytego wykonania. W zakresie zadania nr 2 - spełnienie warunku nastąpi poprzez wykazanie wykonania co najmniej 2 zamówień na usługi serwisowe urządzeń gastronomicznych, każda o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Na potwierdzenie, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie Wykonawca dostarczy dowody* ich należytego wykonania. Dowodami o których mowa powyżej są: 1.poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1 powyżej, 3. w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1 lub 2 powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie zadania nr 1 - spełnienie warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia, że Wykonawca dysponuje wyposażeniem do wykonywania prac z substancjami kontrolowanymi wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi. W zakresie zadania nr 2 - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie zadania nr 1 - Spełnienie warunku nastąpi poprzez wykazaniem dysponowania min.: 2 osobami z aktualnymi uprawnieniami zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) w zakresie konserwacji dla urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodnictwa, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną ze znajomością aparatury kontrolno - pomiarowej oraz urządzeń instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń oraz Świadectwo Kwalifikacji w zakresie naprawy, obsługi technicznej prowadzenia dokumentacji dla urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową. Każda z osób musi posiadać wszystkie wymienione wyżej uprawnienia Wykonawca złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia j.w 1 osobą do wykonywania pracy na stanowisku dozoru zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz.828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów dla urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodnictwa, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną ze znajomością aparatury kontrolno - pomiarowej oraz urządzeń instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń oraz Świadectwo Kwalifikacji w zakresie naprawy, obsługi technicznej i prowadzenia dokumentacji dla urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową. Osoba ta musi posiadać wszystkie wymienione wyżej uprawnienia. Wykonawca złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia j.w W zakresie zadania nr 2 - Spełnienie warunku nastąpi poprzez wykazanie dysponowania min.: 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji niniejszego zamówienia, posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy I na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. Wykonawca złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia j.w 1 osobę, która będzie brała udział w realizacji niniejszego zamówienia, posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, obsługi, konserwacji i remontów grupy II dla urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne. Wykonawca złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia j.w
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy zadania nr 1 oraz zadania nr 2 - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać: 1. wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz zgodny co do treści z formularzami: 1.1 Oferta Przetargowa - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2 dot. zadania nr 1 - SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO - CENOWA - stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3 dokumenty, oświadczenia wymagane w sekcji III.4 niniejszego ogłoszenia 1.4 pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Cena za roboczogodzinę - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut
im. Marii Skłodowskiej - Curie
Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44-100 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-100 Gliwice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w zakresie danego zadania, zostanie zawarta umowa wg załączonych do SIWZ projektów, pod warunkiem, że na 2 dni przed wyznaczoną datą zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do wyglądu, w formie pisemnej, w oryginale: 1. polisę spełniającą poniższe wymaganie: W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (zakres (OC delikt/ kontrakt) w zakresie prowadzonej działalności oraz posiadanego mienia z włączeniem odpowiedzialności cywilnej za produkt/ wykonywanie usługi objęte przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł obejmującą dodatkowo zakresem ochrony: a) szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym szkody w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności w trakcie wykonywania prac oraz w mieniu powierzonym /pod kontrolą/ będącym w pieczy (do wysokości sumy gwarancyjnej), b) szkody wyrządzone przez podwykonawców Wykonawcy z zachowaniem prawa regresu (do wysokości sumy gwarancyjnej) c) szkody wynikłe z wadliwego wykonania czynności, prac lub usług spowodowane przez wypadki ubezpieczeniowe powstałe po przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu tych czynności, prac lub usług. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową wraz z dowodem opłaty należnych składek. 2. dokumenty potwierdzające wymagane przez Zamawiającego w części VI pkt 1a tiret 4 SIWZ, aktualne kwalifikacja zawodowe/uprawnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia, wymienionych w złożonym wykazie osób. W przypadku braku przedstawienia powyższych dokumentów, Zamawiający może nie podpisać umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Utrzymanie czystości w budynkach i pomieszczeniach użytkowanych przez Urząd Miejski w Gliwicach w okresie 12 miesięcy
- ZP/G/88/24 Dostawa układów specjalistycznych do maszyny prototypowej, zgodnie z dokumentacją udostępnioną przez Zamawiającego.
- 203-P-24 Łóżka szpitalne wraz z szafkami przyłóżkowymi
- 4WOG.1200.2712.109.2024 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2025 roku - rejon Opole
- Oprac. wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Piaskowej w Gliwicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Pełna nazwa znajduje się w dok. postępowania
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis techniczny obiektów Muzeum Warszawy w zakresie klimatyzacji i wentylacji
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji i Centrum Offshore Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii w instalacjach chłodniczych i klimatyzacyjnych w 2025 r.
- Przegląd techniczny, konserwacja instalacji wentylacji mechanicznych oraz przeglądy serwisowo-konserwacyjne i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji z podziałem na części
- Wykonanie bieżących napraw oraz przeglądów agregatów chłodniczych, klimatyzatorów i pomp ciepła oraz napraw oraz przeglądów, czyszczenia, odgrzybiania i dezynfekcji urządzeń klimatyzacyjnych.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.