eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiKoszęcin - budowa nowej przepompowni gm. Deszczno woj. lubuskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-21

Gorzów Wielkopolski: Koszęcin - budowa nowej przepompowni gm. Deszczno woj. lubuskie
Numer ogłoszenia: 308202 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Myśliborska 52, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7285931, faks 95 7285931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://melioracja.lubuskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszęcin - budowa nowej przepompowni gm. Deszczno woj. lubuskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wybudowanie nowej przepompowni melioracyjnej wraz zapleczem techniczno-socjalnym, wlotem, wylotem i rurociągami oraz z zagospodarowaniem terenu przepompowni wraz z trafostacją i siecią elektroenergetyczną napowietrzno-kablową 15 na 0,4kV zasilającą w energię elektryczną nową przepompownię, - prace konserwacyjne zbiornika wyrównawczego, - wykonanie uszczelnienia wału przeciwpowodziowego, - rozbiórka istniejącej przepompowni melioracyjnej z infrastrukturą techniczną, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Koszęcin - budowa nowej przepompowni w gminie Deszczno, obręb 2 - Ulim, obok lewego wału przeciwpowodziowego rz. Warty w km 46+800. Orientacyjny opis rozwiązań projektowych: Inwestycja obejmuje: elementy technologiczne (wloty, wyloty, rurociągi, pomosty), schody terenowe, studnię wody użytkowej, bezodpływowy zbiornik na ścieki bytowo-gospodarcze, stację trafo i sieć elektroenergetycz napowietrzno-kablową 15 na 0,4kV zasilającą w energię elektryczną nową przepompownię, boks przeznaczony na pojemnik na skratki, prace konserwacyjne zbiornika wyrównawczego, wykonanie uszczelnienia wału przeciwpowodziowego. Nową przepompownię zaprojektowano obok istniejącej, aby zapewnić ciągłą możliwość przepompowania wody ze zbiornika wyrównawczego do rzeki Warty. Budynek nowej przepompowni zlokalizowany będzie na tej samej działce, ozn. 163. Elementy wlotu, wylotu oraz rurociągi będą zlokalizowane na działkach ozn. 154, 163, 164, 206, 238. Po zakończeniu budowy nowej przepompowni, stary budynek i budowle hydrotechniczne zostaną rozebrane. Obiekt przepompowni składa się z dwóch brył. Bryła główna to jednogabarytowa hala pomp -użytkowa wysokość hali wynosi 5,50m dług.ok. 9,00m, szer. ok. 7,00m. Pow. hali maszyn wynosi ok. 63,14m2. W hali maszyn znajdują się włazy do komór pompowych o średnicy d=1500mm, suwnica umożliwiająca wyjęcie pompy z kolumny. Zakłada się suwnicę jednodźwigarową o udźwigu 1600kg. Suwnica umieszczona będzie na słupach i umożliwi podnoszenie elementów na wysokość do 4,5m oraz przenoszenie ich na długości hali (8,50m), na szerokości 6,00m. Zaplecze socjalne zaprojektowano w postaci budynku dwukondygnacyjnego: jedna kondygnacja podziemna, usytuowana na rzędnej 18,50m n.p.m. (na poziomie hali maszyn) oraz kondygnacja naziemna, usytuowana na rzędnej korony wału przeciwpowodziowego 21,10m n.p.m. Kondygnacja dolna - przyziemie zawiera pomieszczenie magazynowe o powierzchni ok. 29,05m2, pomieszczenie porządkowe - ok.5,21m2 oraz klatkę schodową prowadzącą na kondygnację 1 piętra. Kondygnacja 1 piętra zawiera pomieszczenie socjalne o powierzchni ok. 7,31m2, toaletę oraz korytarz z klatką schodową. Przewidziano, że woda do celów sanitarnych dostarczona będzie z własnego ujęcia zlokalizowanego na terenie przepompowni. Ścieki sanitarne odprowadzane będą do szczelnego zbiornika asenizacyjnego, który będzie w miarę potrzeb opróżniany przez specjalistyczną firmę. Wlot do nowej przepompowni w postaci żelbetowego doku zostanie wykonany w miejscu istniejącego nasypu ziemnego stanowiącego obrzeże zbiornika kierujące wodę do istniejącego wlotu. Płyta denna ma 400mm grubości i usytuowana jest na rzędnej 14,20m n.p.m. Umocnienie dna pozwoli na ustabilizowanie konstrukcji doku oraz na mechaniczne usuwanie osadów dennych. Skrajne skrzydełka wlotowe mają trójkątny kształt, ze spadkiem od powierzchni terenu (18,50 m n.p.m.) do dna zbiornika (14,50m n.p.m.) wynoszącym 1:1,0. Skrzydełka wlotowe kierują wodę na wloty do komór pompowych i utrzymują napór gruntu. Filary działowe rozdzielają strugę wpływającej wody do poszczególnych wlotów do komór pompowych. Filary mają kształt prostokątny. Wyposażone są we wnęki na umieszczenie szandorów (kształtowniki C120), szandory przewidziano jako belki drewniane o wymiarach 0,4x2,0x0,1m. Ściana czołowa oddziela strefę wlotową zbiornika od komór z pompami. Znajduje się w niej otwór wlotowy. Przez otwór woda ze zbiornika dostaje się do komory z pompą. Na ścianie zamocowane będą kraty wlotowe, wykonane z zespawanych płaskowników i prętów stalowych, tak aby utworzyć kratę o wymiarach 3.0x1.95m. Krata zamocowana będzie na zawiasach. Czyszczenie kraty przewidziano mechanicznie za pomocą czyszczarki krat. Skratki organiczne będą składowane w kompostowniku i wykorzystane na miejscu, natomiast zanieczyszczenia nieorganiczne będą gromadzone w pojemniku i wywożone na miejsce składowania. Konstrukcja doku wlotowego zostanie przykryta belkami żelbetowymi - kładką oraz odgrodzona od otaczającego terenu barierkami ochronnymi. Komora pomp jest elementem doku wlotowego o wymiarach 200x200x370cm. Znajduje się za ścianą czołową. W komorze tej umieszczone zostaną kolumny stalowe, w których zamocowane będą pompy. Kolumna stalowa jest typową konstrukcją dostarczaną razem z pompą i będzie dostosowana na miejscu jej wbudowania. Kolumna ta będzie posadowiona na żelbetowych blokach, znajdujących się przy filarach, oraz na stalowej blachownicy, znajdującej się pod kolumną, na środku komory wlotowej. Kolumna stalowa jest szczelna i będzie szczelnie połączona z rurociągiem spustowym. Rurociąg wychodzący z kolumny będzie przykręcony do tylniej ściany komory pomp. Pomiędzy ścianę a kołnierz rurociągu włożona zostanie uszczelka gumowa. W komorze pomp znajdować się będą pływaki sterujące włączeniem i wyłączeniem pomp. Wejście komory odbywać się będzie od góry, przez otwór d=1300mm, zabezpieczony włazem. Komora będzie wyposażona w drabinkę złazową umożliwiającą inspekcję. Do kolumny stalowej włożona zostanie pompa. Komory z pompami będą się znajdowały pod poziomem terenu, tak aby pompa zatapialna była cały czas zanurzona w wodzie. Wydajność pompowni w warunkach miarodajnych - 3,19m3 na s. Założono dobór 4 pomp, o wydajności ok. 0,81m3 na s. Wydajność pompowni w warunkach kontrolnych - 3,64m3 na s. Rury spustowe - zaprojektowano przewody z prefabrykowanych rur żelbetowych posadowionych na monolitycznym fundamencie żelbetowym. Średnica wewnętrzna rur spustowych wynosi d=800mm, długość rurociągu wynosi 20,00m, Wylot z przepompowni w postaci żelbetowego doku , usytuowany u podnóża wału przeciwpowodziowego, po stronie międzywala. W ścianie czołowej znajdują się otwory d=800mm, którymi wylatuje woda z rurociągów spustowych. Otwory te są zabezpieczone klapami zwrotnymi przed przepływem wody z rzeki Warty do zbiornika wyrównawczego w czasie trwania przepływów powodziowych. Klapy są przykręcone do ściany czołowej śrubami a połączenie to jest uszczelnione uszczelką gumową. Płyta denna usytuowana jest na rzędnej 14,60m n.p.m. Służy ustabilizowaniu konstrukcji doku i jest elementem niecki do rozpraszania energii. Skrzydełka boczne kierują wylatującą z rurociągów wodę do koryta odpływowego i są konstrukcją utrzymującą napór gruntu. Filary działowe rozdzielają strugę wypływającej wody. Filary mają kształt prostokątny. Wyposażone są we wnęki na umieszczenie szandorów (kształtowniki C120). Konstrukcja doku wylotowego zostanie przykryta belkami żelbetowymi - kładką oraz odgrodzona od otaczającego terenu barierkami ochronnymi. Nieckę wypadową stanowią elementy: płyta denna, ściana czołowa, skrajne skrzydełka, próg. Próg piętrzący wysokości 0,5m usytuowany na końcu niecki wypadowej utrzymuje minimalny poziom wody w niecce wypadowej oraz uporządkowuje strugi wody wypływające z niecki do koryta odpływowego. Koryto odpływowe wykonane jest w postaci kanału o przekroju prostokątnym, o ścianach żelbetowych i dnie umocnionym materacami gabionowymi. Wał przeciwpowodziowy rzeki Warty zostanie zabezpieczony na czas budowy nowej przepompowni za pomocą grodzy budowlanej. Planuje się zastosowanie stalowych brusów wbijanych w grunt, które utworzą ścianę, zabezpieczającą teren budowy i zawale przed zalaniem. W celu przeciwdziałania filtracji wzdłuż rurociągów nowej przepompowni oraz w gruncie przez obszar, gdzie obecnie istnieje rurociąg przeznaczony do rozbiórki, a także przez przepuszczalne podłoże wału przeciwpowodziowego i korpus wału zaprojektowano wykonanie przesłony z zawiesiny twardniejącej bentonitowo - cementowej. Proponuje się wykonanie przesłony na długości 56m, głębokości ok. 11m technologią wgłębnego mieszania gruntu (DSM) kolumnami o średnicy 0,6m (zachodzącymi na siebie szerokością min. 30cm). W sąsiedztwie rurociągów spustowych należy wykonać przesłonę technologią strumienia wysokociśnieniowego. Zbiornik wyrównawczy przy przepompowni w Koszęcinie przewidziano do odmulenia, w celu zwiększenia możliwości retencyjnych zbiornika i dostosowania rzędnej dna zbiornika do rzędnej wlotu. Zaprojektowano umocnienie skarp i dna zbiornika wyrównawczego w sąsiedztwie wlotu do przepompowni, aby ograniczyć proces rozmywania skarp i dna podczas przepływu wody. Umocnienie skarp przewidziano częściowo z materacy gabionowych ułożonych na geowłókninie separacyjno - filtracyjnej oraz umocnienie skarp przez darniowanie. Dno będzie umocnione za pomocą materacy gabionowych ułożonych na geowłókninie separacyjno - filtracyjnej u podnóża skarp oraz przy płycie dennej za pomocą materacy gabionowych. Energia elektryczna będzie dostarczona z sieci zewnętrznej a awaryjnym źródłem energii będzie przenośny agregat prądotwórczy. Zaprojektowano nową stację trafo oraz słup energetyczny. W celu wykonanie podłączenia stacji transformatorowej do istniejącej linii napowietrznej 15kV zaprojektowano: - ustawienie słupa krańcowego z odłącznikiem i głowicą kablową jako zakończenie istniejącej linii napowietrznej 15kV, - ułożenie linii kablowej 15kV od ustawionego słupa do projektowanej stacji transformatorowej, - przełożenie przewodów linii napowietrznej 15 kV ze stacji starej przepompowni i zakończenie na projektowanym słupie. Ogrzewanie budynku przewidziano za pomocą urządzeń elektrycznych. Rozbiórkę istniejącej przepompowni melioracyjnej z infrastrukturą techniczną przewidziano do rozbiórki po wykonaniu projektowanej przepompowni, aby zachować ciągłą możliwość odwadniania terenów zawala. Rozbiórce podlegać będą: budynek przepompowni, konstrukcja wlotu wraz z płytą denną, rurociąg spustowy, konstrukcja wylotu, część nasypu, na której stał budynek. Budynek pochodzi z 1939 roku. Budynek wolnostojący, parterowy z wieżą wysokości około 10.5m powyżej poziomu drogi. Ze względu na usytuowanie obiektu na skarpie, pod częścią budynku, znajduje się otwarta przestrzeń z dostępem przez otwór w ścianie zewnętrznej. Konstrukcja budynku tradycyjna - ściany murowane z cegły pełnej. Dolna część budynku betonowa, lub żelbetowa. W części wyższej budynku, nad przyziemiem strop masywny. Więźba dachowa w konstrukcji drewnianej. Pokrycie z dachówki ceramicznej oraz na części budynku z eternitowych płyt falistych. Powyższy opis jest poglądowy i sporządzony został na podstawie opracowanej dokumentacji. Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 70.000,-zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty obejmujące budowę, przebudowę lub odbudowę minimum 1 przepompowni melioracyjnej o wydajności powyżej 3,0m3 na s o wartości robót brutto nie mniej niż 3,0 mln zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności: - jedną osobą na stanowisku kierownika budowy , posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące co najmniej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn.zm) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia w zakresie budowli hydrotechnicznych lub wodno-melioracyjne uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która kierowała minimum 1 budową, przebudową lub odbudową przepompowni melioracyjnej o wartości brutto nie mniejszej niż 3,0 mln zł., (zakończoną i odebraną protokołem odbioru końcowego) i która jest członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa. - jedną osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa, - jedną osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1,5 mln zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze 3. Zakres zamówienia, który zostanie zlecony podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany terminu realizacji całości lub części zamówienia oraz harmonogramu rzeczowo- finansowego w przypadku: - udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jego realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), - wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót bądź w znaczny sposób je spowalniający, tj.: klęski żywiołowe (np. powódź, pożar, huragan), niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe opady deszczu lub śniegu, mróz), - wystąpienia innych zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony przy dołożeniu należytej staranności nie mogły przewidzieć, zapobiec im ani ich przezwyciężyć, - zmiany planu finansowego Zamawiającego dotyczącego środków finansowych, przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy, - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, - wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, - konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych (np. nadzoru budowlanego), - wykonania przewidzianych umową robót przed terminem umownym, b) ograniczenia zakresu prac wynikającego z braku środków finansowych Zamawiającego, c) zmiany zakresu robót realizowanego przez podwykonawców, d) zmiany danych podmiotowych Zamawiającego lub Wykonawcy, e) zmiany osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://melioracja.lubuskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Oddział w Gorzowie Wlkp. ul. Myśliborska 52 , 66-413 Gorzów Wlkp. fax: 95 7285 931.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Oddział w Gorzowie Wlkp. ul. Myśliborska 52 , 66-413 Gorzów Wlkp. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.