Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-01
Kraków: Dostawa odczynników specjalistycznych do działalności dydaktycznej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Nr DZP/CM/242/3-87/ZP/13
Numer ogłoszenia: 308274 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników specjalistycznych do działalności dydaktycznej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Nr DZP/CM/242/3-87/ZP/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników specjalistycznych do działalności dydaktycznej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje 14 części i został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ, który stanowi jednocześnie formularz kalkulacji ceny oferty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia (od jednej do czternastu). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.4 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywna dostawa odczynników stanowiących przedmiot zamówienia, na pisemne zamówienie Sekcji ds. Zaopatrzenia Działu Administracyjno-Gospodarczego UJ CM, przekazane faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo potwierdzić odbiór zamówienia, odpowiednio: faksem lub mailem. - każde zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia; - Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do Sekcji Zaopatrzenia Działu Administracyjno - Gospodarczego UJ CM comiesięcznych raportów z realizacji umowy, zawierających co najmniej zestawienie faktur z danego miesiąca wraz z wyszczególnieniem odczynników objętych fakturą, ich ilości i wartości netto oraz brutto a także zestawienie zawierające: ilość początkową, ilość zamówioną i ilość do zamówienia odczynników objętych umową. Raporty należy dostarczać do 3 dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, którego raport dotyczy, w wersji elektronicznej (e-mailem lub na płycie CD). - minimalny termin ważności odczynników w dniu dostawy nie może być krótszy niż ? terminu ważności określonego przez producenta; - miejsce dostawy zostanie każdorazowo podane w pisemnym zamówieniu (Wykaz jednostek, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia stanowi zał. nr 5 do SIWZ). - wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności i warunki przechowywania odczynników na każdym opakowaniu. Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niewykorzystania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na odczynniki równoważne. W przypadku zaoferowania odczynnika równoważnego z modelem wzorcowym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego, w tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty karty charakterystyki lub dokumenty równoważne (w wersji papierowej lub elektronicznej na płycie CD/DVD w języku polskim lub oryginał z tłumaczeniem na język polski)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.36.00 - 33.69.36.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku zaoferowania odczynnika równoważnego z Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty karty charakterystyki lub dokumenty równoważne (w wersji papierowej lub elektronicznej na płycie CD/DVD w języku polskim lub oryginał z tłumaczeniem na język polski).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20,
31 - 531 Kraków, pok. nr 244.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31 - 531 Kraków, pok. nr 244.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych do wykonywania badań mikrobiologicznych
- ZP/CZD/011/25 Dzierżawa chromatografu cieczowego HPLC wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów eksploatacyjnych do oznaczenia stężenia witamina A+E
- "SUKCESYWNA DOSTAWA ŻELI KRZEMIONKOWYCH, WYPEŁNIEŃ KOLUMN, WYMIENIACZY JONOWYCH W 2025 ROKU"
- "DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ Z ZAKRSU SEROLOGII GRUP KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hematologii do linii hematolog. Sysmex XN-9100 Compact Integration oraz aparatu Ral Stainer
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.