Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-07
Szczecin: Wykonanie projektu modernizacji Bloku C wieżowca TVP S.A. przy ul. Niedziałkowskiego 24 w Szczecinie w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
Numer ogłoszenia: 308358 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Szczecinie , ul. Niedziałkowskiego 24, 71-410 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4810402, faks 091 4231109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu modernizacji Bloku C wieżowca TVP S.A. przy ul. Niedziałkowskiego 24 w Szczecinie w zakresie ochrony przeciwpożarowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamóweinia jest: 1.Wykonanie kompletów dokumentacji projektów wykonawczych dla poszczególnych branż, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2. Wykonanie projektów budowlanych oraz uzyskanie prawa do rozpoczęcia wykonywania robót. 3. Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac objętych zakresem powyższych dokumentacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane w wysokości 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 prace, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Zamawiający za usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje: Wykonanie projektów wykonawczych w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji budynków z rozwiązaniami spełniającymi wymagania ochrony pożarowej tych obiektów. 3.Dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia: a)do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b)do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych; c)do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych; d)rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Osoby wymienione w lit a) do c) muszą być wpisane na listę właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w s.i.w.z..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy; c)wykaz wykonanych dwóch prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców; d) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; e)dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w lit. d) z wyłączeniem rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych posiadają wymagane uprawnienia, tj.: świadectwa przygotowania zawodowego oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; f)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. d) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.W wypadku gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak wyżej z tym, że dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców. Oświadczenie z art. 22 pzp musi być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 1 - 4, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 6.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A. O/Szczecin, ul. Niedziałkowskiego 24a, blok A, pok. II/11a, 71-410 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: 71-410 Szczecin, ul. Niedziałkowskiego 24a, blok A, pok. nr 0/14 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (ryb i przetworów rybnych) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa specjalistycznych środków chemicznych do utrzymania czystości w obiektach basenowych spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie oraz jego delegatury w Koszalinie w 2025 r.
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- "Zakup i dostawę wędlin z mięsa z mięsa czerwonego oraz warzyw z podziałem na części"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
- Wykonanie dokumentacji projektowej parkingu i zagospodarowania terenu ds. Fafik
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
- Dokumentacja rozbudowy przystanku zintegrowanego w Brusach
- Poprawa efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Pasłęku - trzecie postępowanie
- Wykonanie instalacji systemów antenowych dla KWP w Olsztynie - 2 zadania częściowe (zaprojektowanie, dostawa, montaż, wykonanie dokumentacji powykonawczej)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.