Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Białystok: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych
z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2011 roku -
z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki
(szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych
Numer ogłoszenia: 308427 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2011 roku - z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2011 roku - z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych. 2. Wykaz obiektów objętych wywozem odpadów komunalnych, rodzaj pojemników, ilość i częstotliwość ich wywozu: Lp Adres obiektu UM w Białymstoku Rodzaj pojemników/ kontenerów (pojemność) Ilość Częstotliwość wywozu 1. ul. Słonimska 2/2 pojemniki o poj.1,1 m3 1 52 x w roku (1 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (papier)* 1 52 x w roku (1 x w tygodniu) 2. ul. Słonimska 1 kontener zamykany ( 7 m3 ) 1 52 x w roku (1 x w tygodniu) Kpl trzech pojemników (1,1 m3 każdy) na odpady segregowane (papier, szkło, plastik)* 1 kpl (3 szt) 52 x w roku (1 x w tygodniu) Dwa razy w roku ( na zgłoszenie faxem) - odbiór i transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (w tym. zużytego sprzętu komputerowego)- grupy odpadów 15,16,17 i 19 (łącznie w ilości ok. 2 ton) 4. ul. Branickiego 9 pojemniki o poj.1,1 m3 2 104 x w roku (2 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (papier)* 1 52 x w roku (1 x w tygodniu) poj.1,1m3na odpady segregowane (plastik) 1 52 x w roku (1 x w tygodniu) 5. ul. Kilińskiego 6** pojemniki o poj.1,1 m3 1 24 x w roku (2 x w miesiącu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (szkło) 1 12 x w roku 1 x w miesiącu 6. ul. Składowa 11 pojemniki o poj.1,1 m3 2 104 x w roku (2 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane ( papier)* 1 52 x w roku (1 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (plastik) 1 24 x w roku (2 x w miesiącu) Doraźnie - raz w roku (w uzgodnionym pomiędzy stronami terminie ) pojemnik na odpady wielkogabarytowe * Zamawiający wymaga pełnego (otwierana klapa) dostępu do pojemnika służącego do segregacji odpadów przeznaczonego do zbiórki papieru, ze względu na rodzaj i gabaryty wytwarzanych tego typu odpadów) ** Zamawiający wymaga ,aby pojemniki przeznaczone do używania pod adresem Kilińskiego 6 były zamykane na kłódkę Worki o poj. 160 l (zapewni je Zamawiający) z opadami ulegającymi biodegradacji (trawa, liście) będą występowały sezonowo i będą ustawiane obok pojemników. Przewidywana ilość worków w roku - 100 szt. 3. Zamawiający wymaga: -wyposażenia poszczególnych nieruchomości w odpowiednią ilość pojemników na odpady komunalne oraz pojemników do segregacji odpadów w ilości i rodzaju określonych powyżej, -stałej konserwacji i utrzymywania w sprawności technicznej dostarczonych przez Wykonawcę kontenerów/pojemników, systematycznej ich dezynfekcji oraz utrzymywania czystości wokół nich po usunięciu odpadów, -w przypadku konieczności - przestawienie kontenerów/pojemników w miejsce wskazane przez Zamawiającego, -odbioru odpadów komunalnych z pojemników oraz ich przekazania do ZUOK w Hryniewiczach, jak również odbiór odpadów biodegradowalnych składowanych obok pojemników (w workach). 4. Zamawiający wymaga również: Odbioru i przekazania odpadów wielkogabarytowych i odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne (z grupy odpadów 15,16,17,19 - szczegółowo określonych, co do rodzaju, w decyzji nr OSGK.II.7660-41/07 z dnia 28.08.2007r.) firmom mającym stosowne zezwolenia z zakresu gospodarki odpadami poprzez: -podstawienie kontenera do wywozu odpadów wielkogabarytowych (powyżej 0,3 m3), nie później niż 24 godziny od chwili pisemnego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, -odbiór i transport odpadów niebezpiecznych, po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu pomiędzy stronami terminu odbioru. 5. Załadunek, transport oraz rozładunek odpadów będzie wykonywany przy użyciu sprzętu przystosowanego do w/w pojemników. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów na składowisko. Termin udostępnienia dokumentów wskazuje Zamawiający. 7. Warunki dodatkowe: Termin płatności - okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. Należność będzie regulowana w ciągu 30 dni po przedstawieniu faktury wraz z załączonym wykazem ilości pojemników / kontenerów / worków wywiezionych nieczystości z poszczególnych obiektów. Faktury wystawiane będą każdorazowo po wykonaniu miesięcznej usługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, których wartość nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca powinien przedłożyć: - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (wymagane na podstawie zapisów art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.), - zezwolenie na zbieranie i transport odpadów z grupy 15,16,17,19, (wymienionych w decyzji OSGK.II.7660-41/07 z dnia 28.08.2007 r. stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji), wydane zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdz. III 4.2) tiret 2, 2) każdy z członków konsorcjum powinien posiadać wymagane przepisami prawnymi zezwolenia w stosunku do czynności, które będzie wykonywał w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, dotyczy dokumentów określonych w rozdz. III.4.1) tiret 1, 3) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. III.4.1) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określone w rozdz. III.4.2) tiret 1) składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana cen będzie dopuszczalna jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT i wyłącznie w wysokości wynikającej z tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski - Departament Obsługi Urzędu, pokój 05 (niski parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski - Departament Obsługi Urzędu, pokój 03 sekretariat (niski parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Naprawa drogi wojewódzkiej Nr 671 w km od 0 + 553 do 14 + 660.
- Dostawę artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.33.2025
- "Świadczenie specjalistycznej usługi pedagogicznej w ramach stanowiska Pedagoga"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ BUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY MARCZUKOWSKIEJ W BIAŁYMSTOKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- "Remont budynku nr 13 na terenie JW w Białymstoku - etap I opracowanie dokumentacji"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2025/2026
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj- 35/2025
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Odbiór i termiczna utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nimi badań działów Szpitala Powiatowego w Więcborku NOVUM-MED Sp. z o. o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.