To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-06
Białystok: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych
z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2011 roku -
z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki
(szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych
Numer ogłoszenia: 348939 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308427 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2011 roku - z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2011 roku - z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych. 2. Wykaz obiektów objętych wywozem odpadów komunalnych, rodzaj pojemników, ilość i częstotliwość ich wywozu: Lp Adres obiektu UM w Białymstoku Rodzaj pojemników) kontenerów (pojemność) Ilość Częstotliwość wywozu 1. ul. Słonimska 2/2 pojemniki o poj.1,1 m3 1 52 x w roku (1 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (papier)* 1 52 x w roku (1 x w tygodniu) 2. ul. Słonimska 1 kontener zamykany ( 7 m3 ) 1 52 x w roku (1 x w tygodniu) Kpl trzech pojemników (1,1 m3 każdy) na odpady segregowane (papier, szkło, plastik)* 1 kpl (3 szt) 52 x w roku (1 x w tygodniu) Dwa razy w roku ( na zgłoszenie faxem) - odbiór i transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (w tym. zużytego sprzętu komputerowego)- grupy odpadów 15,16,17 i 19 (łącznie w ilości ok. 2 ton) 4. ul. Branickiego 9 pojemniki o poj.1,1 m3 2 104 x w roku (2 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (papier)* 1 52 x w roku (1 x w tygodniu) poj.1,1m3na odpady segregowane (plastik) 1 52 x w roku (1 x w tygodniu) 5. ul. Kilińskiego 6** pojemniki o poj.1,1 m3 1 24 x w roku (2 x w miesiącu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (szkło) 1 12 x w roku 1 x w miesiącu 6. ul. Składowa 11 pojemniki o poj.1,1 m3 2 104 x w roku (2 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane ( papier)* 1 52 x w roku (1 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (plastik) 1 24 x w roku (2 x w miesiącu) Doraźnie - raz w roku (w uzgodnionym pomiędzy stronami terminie ) pojemnik na odpady wielkogabarytowe * Zamawiający wymaga pełnego (otwierana klapa) dostępu do pojemnika służącego do segregacji odpadów przeznaczonego do zbiórki papieru, ze względu na rodzaj i gabaryty wytwarzanych tego typu odpadów) ** Zamawiający wymaga ,aby pojemniki przeznaczone do używania pod adresem Kilińskiego 6 były zamykane na kłódkę Worki o poj. 160 l (zapewni je Zamawiający) z opadami ulegającymi biodegradacji (trawa, liście) będą występowały sezonowo i będą ustawiane obok pojemników. Przewidywana ilość worków w roku - 100 szt. 3. Zamawiający wymaga: - wyposażenia poszczególnych nieruchomości w odpowiednią ilość pojemników na odpady komunalne oraz pojemników do segregacji odpadów w ilości i rodzaju określonych powyżej, - stałej konserwacji i utrzymywania w sprawności technicznej dostarczonych przez Wykonawcę kontenerów/pojemników, systematycznej ich dezynfekcji oraz utrzymywania czystości wokół nich po usunięciu odpadów, - w przypadku konieczności - przestawienie kontenerów/pojemników w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - odbioru odpadów komunalnych z pojemników oraz ich przekazania do ZUOK w Hryniewiczach, jak również odbiór odpadów biodegradowalnych składowanych obok pojemników (w workach). 4. Zamawiający wymaga również: Odbioru i przekazania odpadów wielkogabarytowych i odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne (z grupy odpadów 15,16,17,19 - szczegółowo określonych, co do rodzaju, w decyzji nr OSGK.II.7660-41/07 z dnia 28.08.2007r. stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ) firmom mającym stosowne zezwolenia z zakresu gospodarki odpadami poprzez: - podstawienie, zgodnie z określoną w Rozdziale I pkt 2 niniejszej SIWZ ilością kontenera do wywozu odpadów wielkogabarytowych (powyżej 0,3 m3), nie później niż 24 godziny od chwili pisemnego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, - odbiór i transport odpadów niebezpiecznych, po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu pomiędzy stronami terminu odbioru w ilości określonej w Rozdziale I pkt 2 niniejszej SIWZ. 5. Załadunek, transport oraz rozładunek odpadów będzie wykonywany przy użyciu sprzętu przystosowanego do w/w pojemników. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów na składowisko. Termin udostępnienia dokumentów wskazuje Zamawiający. 7. Warunki dodatkowe: Termin płatności - okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. Należność będzie regulowana w ciągu 30 dni po przedstawieniu faktury wraz z załączonym wykazem ilości pojemników kontenerów worków wywiezionych nieczystości z poszczególnych obiektów. Faktury wystawiane będą każdorazowo po wykonaniu miesięcznej usługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 002.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-ASENIZACYJNE "ASTWA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-ASENIZACYJNE "ASTWA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Asenizacyjne ASTWA Spółka z o.o., ul. Kombatantów 4 w Białymstoku, 15-102 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124289,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35574,96
Oferta z najniższą ceną: 35574,96 / Oferta z najwyższą ceną: 58798,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dok. proj. przebudowy ul. Aleksandra Puszkina na odcinku od ul. Obrońców Westerplatte do ul. Stanisława Wyspiańskiego w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- Dostawy mięsa i przetworów mięsnych (sprawa nr 1/ZP/WTiZ/25)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Utrzymanie miejskich terenów zieleni w Białymstoku - Lawendowy Park Kieszonkowy
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- ZP/06/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie
- Sukcesywny wywóz nieczystości
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Fajsławice
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.