Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-25
Staszów: Bieżące utrzymanie w roku 2012 terenów zielonych będących własnością Gminy Staszów usytuowanych na terenie miasta i gminy Staszów
Numer ogłoszenia: 308733 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów , ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, faks 015 8643261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie w roku 2012 terenów zielonych będących własnością Gminy Staszów usytuowanych na terenie miasta i gminy Staszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się bieżące utrzymanie w roku 2012 terenów zielonych będących własnością Gminy Staszów usytuowanych na terenie miasta i gminy Staszów obejmujące: 1) Trawniki - na terenie miasta Staszowa oraz sołectw Koniemłoty i Kurozwęki - powierzchnia ogółem 340 421 m2 (załącznik nr 1): a) koszenie traw w częstotliwości wskazanej w załączniku nr 1, grabienie i wywożenie do kompostowania, b) bieżące grabienie liści i ich uprzątnięcie, c) nawozowanie trawników raz w roku, d) rekultywacja miejsc wydeptanych i zniszczonych poprzez wysianie i pielęgnację traw uniwersalnych, (w tym zrekultywowanie trawników przy UMiG poprzez usunięcie starej trawy, dowiezienie ziemi i zasianie nowej trawy); 2) Żywopłoty i skupiny krzewów na terenie miasta Staszów - powierzchnia ogółem 1 880 m2. a) wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz formowanie żywopłotów i krzewów, wraz z zebraniem i wywiezieniem ściętych gałęzi, b) wapnowanie wapnem magnezowym raz w roku, c) nawożenie nawozami mineralnymi raz w roku; 3) Kwietniki i rabaty bylinowe - powierzchnia ogółem - 550 m2: a) uzupełnienie kwietników ziemią kompostową, b) wapnowanie wapnem magnezowym raz w roku, c) zakup i sadzenie kwiatów (np. bratki, żeniszek, begonie) oraz uzupełnianie ubytków, d) pielenie, podlewanie, bieżące odchwaszczanie, przycinanie kwiatostanów - według potrzeb - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, e) zabezpieczenie bylin do przezimowania f) usuwanie obumarłych roślin i przekwitłych kwiatostanów 4) Bieżące utrzymanie porządku i czystości poprzez codzienne zbieranie papierów, śmieci i innych nieczystości w godzinach 7oo - 20oo na terenach wymienionych w pkt. 1-3. 5) Drzewa - wszystkie drzewa ozdobne na terenach stanowiących własność Gminy Staszów rosnące w granicach administracyjnych miasta oraz w miejscowościach Koniemłoty i Kurozwęki: a) prześwietlanie i formowanie koron drzew; b) cięcia pielęgnacyjne drzew; c) oczyszczanie drzew z odrostów d) wykonanie przeglądu wszystkich drzew objętych przedmiotem zamówienia pod kątem ich stanu fitosanitarnego i technicznego - raz w roku; e) wykonanie wykazu drzew kwalifikowanych do usunięcia, które: zagrażają bezpieczeństwu ludzi lub mienia w istniejących obiektach budowlanych; zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego; wymagają usunięcia, w związku z zabiegami pielęgnacyjnymi drzew i krzewów; obumarły lub nie rokują szansy na przeżycie; f) usuwanie wiatrołomów, g) zakup w miarę potrzeb drzew ozdobnych (do 100 sztuk) i krzewów ozdobnych (do 500 sztuk) do nasadzeń na terenie miasta Staszowa, celem uzupełnienia zieleni miejskiej. 6) Drzewa ozdobne rosnące na terenie Miasta i Gminy Staszów na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Staszów: a) usuwanie drzew suchych, obumarłych i zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia oraz bezpieczeństwu ruchu pieszego i kołowego w ciągach komunikacyjnych - na zlecenie Zamawiającego - do 60 sztuk w roku, b) usuwanie wiatrołomów; 7) Na terenach usytuowanych na terenie Gminy Staszów a) tereny zielone powierzchnia ogółem - 51 750 m2 - koszenie traw w częstotliwości wskazanej w załączniku nr 2, oraz inne konieczne do wykonania prace gwarantujące prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. W załączeniu do projektu umowy, stanowiącego załącznik Nr 10 SIWZ: Załącznik nr 1 - Wykaz numerów ewidencyjnych działek (trawników) przeznaczonych do utrzymania wraz z ich powierzchnią oraz częstotliwością wykonywania koszenia trawy w czasie trwania umowy, Załącznik nr 2 - Wykaz numerów ewidencyjnych działek (terenów zielonych) przeznaczonych do utrzymania wraz z ich powierzchnią oraz częstotliwością wykonywania koszenia trawy w czasie trwania umowy. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity, Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) w zakresie transportu i zbierania odpadów komunalnych powstałych w wyniku realizacji zamówienia i ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.) w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz warunkami zawartymi w SIWZ. 3. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2012 r. lecz nie wcześniej niż od 01.01.2012 r.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga wykonania z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienia, dotyczącego bieżącego utrzymania zieleni, przez co najmniej jeden sezon wegetacyjny, obejmującego m.in.: koszenie traw, o łącznej powierzchni min. 300 000m2 , nawożenie trawników, sadzenie kwiatów, formowanie koron drzew, o wartości całego zamówienia minimum 100 000,00 zł; Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dotyczącego posiadania odpowiedniego potencjału technicznego zamawiający wymaga dysponowania w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu, niezbędnymi do realizacji zamówienia tj. - kosiarka bijakowa - min. 1 szt., - kosiarka trawnikowa - min. 1 szt., - nożyce mechaniczne do żywopłotów - min. 2 szt., - kosa spalinowa - min. 8 szt., - podnośnik koszowy wysokościowy typu zwyżka - min. 1 szt., - piła spalinowa - min. 2 szt., - samochód samowyładowczy ze skrzynią ładunkową o ład. min 3,5 t - min. 1 szt., - ciągnik rolniczy z przyczepą - min. 1 szt., - zgrabiarka ciągnikowa do trawy - min. 1 szt., Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - do obsługi kos spalinowych - min. 8 osób, - do obsługi pilarek spalinowych - min. 2 osoby, - do obsługi podnośnika wysokościowego - min. 1 osoba, - do prac na wysokości powyżej 1,0 m - min. 2 osoby, Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony formularz oferty, - Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. dokumenty wykonawców występujących wspólnie: Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy, wskazane w pkt.III.4) i pkt III.5) niniejszego ogłoszenia i w SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć łącznie oświadczenia lub dokumenty wskazane w niniejszym pkt ogłoszenia i w SIWZ, oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipstaszow.wrota-swietokrzyskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, pokój 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, sekretariat-pok.104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Wykonywanie usług serwisowych polegających na okresowych przeglądach technicznych, konserwacjach oraz naprawach sprzętu i aparatury medycznej będących na wyposażeniu pracowni endoskopowej
- "Budowa ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą na Osiedlu Małopolskie w Staszowie III etap" - budowa kanalizacji sanitarnej ulicy Małopolskiej.
- Przebudowa dwóch odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2024
- "Dowóz i odwóz dzieci i uczniów oraz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"
- "Budowa ulicy Rzeszowskiej w Staszowie."
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie przestrzeni Parku w Regułach"
- Usługa pielęgnacji roślin
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego i oświatowego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 8 w Poznaniu.
- Przebudowa drogi gm. ul. Sienkiewicza na odc. od ul. Kościuszki do ul. Wojska Polskiego w Piasecznie w ramach zadania: ul. Sienkiewicza na odc. od ul. Kościuszki do ul. Wojska Polskiego w Piasecznie.
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Obwodu Drogowego w Wieliczkach
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.