To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-01
Gronowo Elbląskie: Usługi cateringowe dla Ośrodka Przedszkolnego w Jegłowniku ul. Nogatu 15 w ramach projektu pn.: Chatka Puchatka
Numer ogłoszenia: 308832 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286188 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gronowo Elbląskie, ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2315623, faks 055 2315623.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi cateringowe dla Ośrodka Przedszkolnego w Jegłowniku ul. Nogatu 15 w ramach projektu pn.: Chatka Puchatka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Usługi cateringowe dla Ośrodka Przedszkolnego w Jegłowniku, ul. Nogatu 15 w ramach projektu pn.: Chatka Puchatka. 2.Opis przedmiotu zamówienia. 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla około 25 dzieci w wieku przedszkolnym 3-5 lat, które uczęszczają do Ośrodka Przedszkolnego w Jegłowniku ul. Nogatu 15 w ramach projektu pn.: Chatka Puchatka, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r. 2)Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę dwóch posiłków dziennie tj. drugiego śniadania, obiadu (naprzemiennie: zupa lub drugie danie) i podwieczorka dla grupy około 25 dzieci. 3)Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach: a)drugie śniadanie - godz. 9:30, b)obiad (naprzemiennie zupa i drugie danie) - godz. 12:30, c)podwieczorek - godz. 12:30. 4)Zamawiający określa szacunkową wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r. - 483 dni tj. maksymalnie: a)drugie śniadanie - 12075 posiłków, b)obiad (zupa lub drugie danie) - 12075 posiłków, c)podwieczorek - 12075 posiłków. 5)Dzienny jadłospis obejmuje: a)drugie śniadanie - zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko - pochodne, kanapka, herbata itp., b)obiad - zupa lub drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.) - danie mięsne np.: sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp.: ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp. - surówka, kompot lub napój, c)podwieczorek - owoce, warzywa, bułka słodka, soki owocowe i warzywne, woda mineralna itp. 6)Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje jadłospisu na okres kolejnego miesiąca. Zamawiający ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie. 7)Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości, zarówno do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki, a także uwzględniać polską tradycję kulinarną. 8)Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków(posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dziecka. 9)Do obowiązku Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy posiłków. 10)Wykonawca winien posiadać pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. 11)Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 12)W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o tej samej jakości na swój koszt z innych źródeł. 13)W cenie oferty należy uwzględnić koszt posiłków standardowych i dietetycznych w razie konieczności. 14)Faktury VAT za realizację usługi będą wystawiane raz w miesiącu do 5 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 15)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ceny brutto jednodniowego posiłku dla jednego dziecka. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 16)Cena brutto jednodniowego posiłku dla jednego dziecka winna zawierać koszt przygotowania, dostarczenia oraz koszt opakowania posiłku. 17)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. 18)Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 19)Zamawiający przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług ośrodka przedszkolnego. 20)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "SMAKPOL" Rafał Siwko
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SMAKPOL Rafał Siwko, ul. Zw Jaszczurczego 22, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134166,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110365,50
Oferta z najniższą ceną: 110365,50 / Oferta z najwyższą ceną: 110365,50
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKO - GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH W 2025 ROKU
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowego gorącego posiłku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWYWANIA, GOTOWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DO MIEJSC WSKAZANYCH PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRANIEWIE W 2025 ROKU
- USŁUGA CATERINGOWA- PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW, DLA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W GRÓJCU ODDZIAŁ UL. WOROWSKA 1.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.