eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów BHP w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Krasnystaw: dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów BHP w roku 2008
Numer ogłoszenia: 30894 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw, ul. Leśna 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762881, fax 082 5762882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnystaw

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów BHP w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa sortymentu umundurowania Ilość sztuk Ilość punktów I Mundur wyjściowy leśnika 1 Mundur wyjściowy męski - marynarka 10 250 - spodnie 7 105 2 Mundur wyjściowy damski - marynarka 1 25 - spódnica - - - spodnie 1 15 3 Koszula biała męska z długim rękawem 15 90 4 Koszula biała męska z krótkim rękawem 7 42 5 Bluzka biała damska z długim rękawem 1 6 6 Bluzka biała damska z krótkim rękawem - - 7 Krawat 8 24 8 Płaszcz wiosenno - jesienny damski 2 100 9 Płaszcz wiosenno - jesienny męski - - 10 Kapelusz damski - - 11 Kapelusz męski 1 9 12 Kurtka zimowa damska 3 120 13 Kurtka zimowa męska 6 240 14 Czapka mundurowa 8 56 II Mundur codzienny leśnika 1 Koszula męska z długim rękawem 24 144 2 Koszula męska z krótkim rękawem 30 180 3 Bluzka damska z długim rękawem - - 4 Bluzka damska z krótkim rękawem - - 5 Spodnie męskie 13 195 6 Spódnica - - 7 Sweter 33 330 8 Kamizelka 5 60 9 Bluza z polaru 32 640 10 Kurtka 19 570 11 Czapka zimowa 3 15 III Mundur terenowy leśnika 1 Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/ 49 792 2 Ubranie zimowe /kurtka, spodnie/ 13 310 3 Czapka letnia 9 18 4 Czapka zimowa 2 10 IV Przedmioty uzupełniające 1 Szalik 1 2 2 Rękawice damskie - - 3 Rękawice męskie 10 60 4 Skarpety 106 106 5 Półbuty wyjściowe 10 100 6 Peleryna 1 12 7 Półbuty codzienne 15 150 8 Trzewiki terenowe 31 620 9 Buty z membraną Goretex lub równoważną 3 120 V Oznaki 1 Stylizowany wizerunek orła - - 2 Stylizowana gałązka modrzewia - - 3 Oznaki identyfikacyjne - - 4 Oznaki służbowe - - Razem ilość punktów 5.516 VI Sorty BHP 1 Kurtka przeciw deszczowa 25 2 Buty gumowe 56 3 Buty gumofilcowe 55 4 Fartuch roboczy 4 5 Sweter 3 6 Raportówka 26 7 Czapka robotnicza letnia 7 8 Ubranie letnie 4 9 Trzewiki 4 10 Ubranie robotnicze ocieplane 2 11 Czapka robotnicza ocieplana 2 12 Koszula flanelowa 2 13 Kurtka codzienna 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawcę, który spełnia przesłanki wskazane w art. 24 ustawy 2. Zamawiający odrzuca każdą ofertę, która posiada znamiona określone w art. 89 ust. 1 ustawy 3. O wykluczeniu wykonawcy z postępowania lub o odrzuceniu oferty, zamawiający niezwłocznie zawiadamia na piśmie wykonawców wykluczonych oraz tych, których ofertę odrzucono, podając uzasadnienie faktyczne i prawne swej decyzji. 4. W trakcie badania i oceny ofert, zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 5. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w granicach zakreślonych w art. 88 ustawy. 6. Podstawą wyboru najkorzystniejszej oferty jest formularz ceny stanowiący załącznik nr 2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę spośród ofert nie odrzuconych, złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu. 7. Wykonawca określi ceny na wszystkie elementy zamówienia z dokładnością do jednego grosza. 8. Niewypełnienie któregokolwiek z rubryk załącznika nr 2, wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian ilościowych, spowoduje odrzucenie oferty. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w ilości poszczególnych elementów umundurowania. 10. Zamawiający wyjaśnia, iż wielkości wstawione w załączniku nr 2 zostały podane w celu ustalenia wspólnej podstawy dla wszystkich wykonawców. 11. Upusty cenowe oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w cenach jednostkowych 12. Wszystkie ceny jednostkowe określone przez wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 13. Ostateczną cenę oferty stanowi suma wartości brutto załącznika nr 2. 14. Zamawiający ustala kolejność ofert dzięki poniższej metodzie. Metoda polega na ocenianiu każdej oferty według 100 pkt. skali. Najkorzystniejsza oferta otrzymuje 100 pkt, zaś każda inna proporcjonalnie mniejsza ilość pkt. Obliczenia dokonuje się stosując poniższy wzór: Z- cena oferty najkorzystniejszej Y- cena oferty badanej 15. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty dolicza podatek VAT, który miałby obowiązek uiścić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z trybie aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia c) nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że oferty główne jak i dodatkowe wskazują taką samą cenę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert d) wykaz wykonanych dostaw o podobnym rozmiarze i charakterze, o których mowa w załączniku 4 pkt. 4- załącznik nr 3 2. W przypadku składania oferty wspólnej niezbędne jest pełnomocnictwo dla lidera wystawione przez wszystkich wykonawców. 3. Wykonawcy składający ofert wspólną winni, każdy z osobna złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt. 1b i 1c 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów umożliwiających wzięcie udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. 5. Nie uzupełnienie braków w wyznaczonym terminie stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnystaw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Krasnystaw ul. Leśna 1 22-300 Krasnystaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Krasnystaw ul. Leśna 1 22-300 Krasnystaw sekretariat pok. nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.