Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-01
Dębno: Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Hołdowniczej, Chabrowej i Makowej w Dębnie - I etap
Numer ogłoszenia: 309630 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7603001 do 4, faks 95 7602030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Hołdowniczej, Chabrowej i Makowej w Dębnie - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa oświetlenia drogowego w Dębnie przy: a) ul. Hołdowniczej, o długości linii oświetleniowej ok. 41 mb, 1 szt. lamp, b) ul. Chabrowej, o długości linii oświetleniowej ok. 266 mb, 7 szt. lamp, c) ul. Makowej, o długości linii oświetleniowej ok. 62 mb, 2 szt. lamp, w zakresie umożliwiającym zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego użytkowanie niniejszego obiektu. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - roboty ziemne, - montaż linii kablowych wraz z właściwym zabezpieczeniem, - montaż kompletnych słupów oświetleniowych wraz z oprawami, - włączenie się w istniejący słup oświetleniowy znajdujący się na wysokości działki nr 106/11, - przepusty w rurze osłonowej do kabli. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej siwz), dokumentacji projektowej, a także w Wytycznych do wyceny wg załącznika nr 3 do siwz. 4. Wykonawca powinien wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, wraz z jej wartością. 5. Wymagany okres gwarancji: 36 m-cy od dnia protokolarnego i bezusterkowego odbioru robót. 6. Okres rękojmi zostaje rozszerzony o okres gwarancji.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, polegające na budowie wykluczonych z niniejszego postępowania pozostałych odcinków oświetlenia drogowego, a objętych przedmiotowymi projektami, w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 34.92.85.10 - Uliczne słupy oświetleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 1.500 zł,- zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie następujące roboty budowlane: budowa, rozbudowa lub przebudowa linii oświetlenia drogowego drogi publicznej, o długości co najmniej 300 mb każda. Dokumentem potwierdzającym spełnianie tego warunku będzie oświadczenie wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować następującym składem osobowym: osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadającą przynajmniej 3 letnie doświadczenie przy organizowaniu i kierowaniu robotami elektrycznymi i elektroenergetycznymi. Dokumentem potwierdzającym spełnianie tego warunku będzie oświadczenie wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 70.000,-zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych). Dokumentem potwierdzającym spełnianie tego warunku będzie oświadczenie wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków określonych w pkt III.3.5) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, przedstawia w tym celu oświadczenie danego podmiotu, że spełnia wymaganą zdolność finansową, tj. że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości określonej w w/w punkcie.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków określonych w pkt III.3) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, przedstawia w tym celu (oprócz dokumentu wymienionego w pkt III.4.1): a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, b) dokumenty dotyczące: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - jeżeli dotyczy. 4. Formularz oferty wg załącznika nr 1 do siwz. 5. Zestawienie rzeczowo - finansowe wg załącznika nr 1a do siwz. 6. Wykaz osób i podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wg załącznika nr 1b do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Termin wykonania robót objętych niniejszą umową ulegnie zmianie w przypadku: 1. opóźnień, przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 2. działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), 3. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4. zlecenia robót zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 31, w cenie wydruku 7,-zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 11:15, miejsce: siedziba zamawiającego, budynek A, sekretariat (pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- Budowa nowych linii oświetleniowych we wsi Cychry i Grzymiradz gmina Dębno.
- Dostawa gazów medycznych dla Szpitala w Dębnie - 2025
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
- Budowa ul. Ks. Jana Twardowskiego w Przasnyszu
więcej: Uliczne słupy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.