eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyNr 1 Modernizacja nawierzchni na drodze powiatowej Nr 2940 E w miejscowości Józefów, gmina Rogów Nr 2 Remont drogi powiatowej Nr 2940 E (Stefanów do drogi krajowej Nr 72) wraz z przepustem w miejscowości Józefów w km 0+950- 1+100 Nr 3 Remont drogi powiatowej Nr 1150 E (Niesułków-Dmosin) wraz z przepustem w miejscowości Dmosin Pierwszy w km 0+750- 0+900

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Brzeziny: Nr 1 Modernizacja nawierzchni na drodze powiatowej Nr 2940 E w miejscowości Józefów, gmina Rogów Nr 2 Remont drogi powiatowej Nr 2940 E (Stefanów do drogi krajowej Nr 72) wraz z przepustem w miejscowości Józefów w km 0+950- 1+100 Nr 3 Remont drogi powiatowej Nr 1150 E (Niesułków-Dmosin) wraz z przepustem w miejscowości Dmosin Pierwszy w km 0+750- 0+900
Numer ogłoszenia: 309888 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr 1 Modernizacja nawierzchni na drodze powiatowej Nr 2940 E w miejscowości Józefów, gmina Rogów Nr 2 Remont drogi powiatowej Nr 2940 E (Stefanów do drogi krajowej Nr 72) wraz z przepustem w miejscowości Józefów w km 0+950- 1+100 Nr 3 Remont drogi powiatowej Nr 1150 E (Niesułków-Dmosin) wraz z przepustem w miejscowości Dmosin Pierwszy w km 0+750- 0+900.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 1 jest: przebudowa drogi powiatowej Nr 2940 E relacji Stefanów do DK 72, na działce o numerze ewidencyjnym: 93, obręb geodezyjny Józefów, w gminie Rogów, polegające na poszerzeniu jezdni i wykonaniu warstwy ścieralnej na poszerzeniu. W ramach obecnego postępowania będą realizowane jedynie roboty po stronie zachodniej jezdni na odcinku 150 mb (roboty po stronie wschodniej, opisane w uproszczonej dokumentacji projektowej, będą wykonywane w ramach odrębnego zamówienia publicznego). Po ułożeniu nawierzchni, krawędź jezdni powinna zostać wyrównana do linii prostej. Przebudowa drogi ma być wykonana w istniejącym śladzie, uwzględniając pas terenu przeznaczony na drogę oraz istniejące zagospodarowanie pasa drogowego i terenu przyległego. W ramach przebudowy zostanie wykonana jedna, dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 5,60 m. Na przedmiot zamówienia składają się następujące robot -roboty pomiarowe przy liniowych robotach drogowych: 150 m; - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych: 75 m2; -roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku (poszerzenie i profilowanie rowu): 107,79 m3; - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 221,29 m2; - podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 20 cm po zagęszczeniu: 221,29 m2; - ułożenie siatki wzmacniającej o sztywnych węzłach: 150,00 m2; - nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych o gr. 4 cm: 277,50 m2; - wykonanie utwardzonych poboczy z tłucznia o gr. 6 cm po zagęszczeniu: 108,75 m2. Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 2 jest: remont drogi powiatowej Nr 2940 E relacji Stefanów do DK 72, na działce o numerze ewidencyjnym: 93, obręb geodezyjny Józefów, w gminie Rogów, polegające na poszerzeniu jezdni do szerokości 5,50 m (na warstwie ścieralnej), wykonaniu warstwy wiążącej i ścieralnej na całej szerokości jezdni. Ponadto pod drogą należy wymienić uszkodzony przepust na nowy o średnicy 60 cm z rur PEHD oraz wzdłuż drogi o śr. 40 cm. Po ułożeniu nawierzchni, krawędź jezdni powinna zostać wyrównana do linii prostej. Przebudowa drogi ma być wykonana w istniejącym śladzie, uwzględniając pas terenu przeznaczony na drogę oraz istniejące zagospodarowanie pasa drogowego i terenu przyległego. W ramach przebudowy zostanie wykonana jedna dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 5,50 m. Na przedmiot zamówienia składają się następujące roboty: - ręczne rozebranie nawierzchni mineralno bitumicznych o grubości 6 cm: 6,30 m2; - mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm : 6,30 m2; - rozebranie przepustów rurowych rury betonowe o średnicy 50 cm: 7 m; - roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku (poszerzenie i profilowanie rowu): 186,43 m3; - ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami .Grunt kategorii I-III.: 5,4 m3; - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 232,50 m2; - podbudowy betonowe bez dylatacji. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm: 232,50 m2; - podbudowy z kruszyw łamanych o gr 20 cm po zagęszczeniu: 217,50 m2; - przepusty rurowe pod nawierzchnią - ławy fundamentowe żwirowe: 1,01 m3; - przepusty rurowe pod nawierzchnią - ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm: 2 szt. - przepusty rurowe pod nawierzchnią - rury PEHD o średnicy 60 cm: 9,50 m; - przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o średnicy 40 cm: 12 m; - oczyszczanie przepustów z namułu. Średnice przepustów 0,4 m: 12 m; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, asfaltowa. Warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm: 840 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, asfaltowa warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4cm: 825 m2; - podbudowy z destruktu bitumicznego. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - pobocza: 300 m2. Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 3 jest: remont drogi powiatowej Nr 1150 E relacji: Dmosin - Niesułków, o długości 150 mb w miejscowości Dmosin I w gminie Dmosin. W ramach zamówienia przewidziane są następujące roboty: rozebranie przepustu żelbetowego, montaż nowego przepustu z blach falistych, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, ścinka i utwardzenie poboczy oraz profilowanie i pogłębienie rowów przydrożnych, zabruk wylotów z przepustów, montaż barier stalowych energochłonnych. Na przedmiot zamówienia dla zadania Nr 3 składają się następujące roboty: - frezowanie nawierzchni jezdni o gr. 6 cm: 450 m2; - mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15 cm: 1275 m2; - rozebranie przepustów żelbetowych: 8 mb; - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi: 120,20 m3; - ręczne zasypywanie wykopów grunt ze skarpami: 12 m3; - przepusty rurowe pod nawierzchnią-ławy fundamentowe żwirowe: 3,38 m3; - przepusty rurowe pod nawierzchnią ścianki czołowe (niepełne ? nominalnej wysokości dla przepustów o śr. 120: 2 szt.; - przepusty rurowe z blach falistych pod nawierzchnią o średnicy 120 cm: 10 m; - przepusty rurowe pod zjazdami- rury PEHD o śr. 40 cm: 20 m; - nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych- warstwa wiążąca o grubości 4 cm: 855 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych- warstwa ścieralna o grubości 4 cm: 855 m2; - pobocza z destruktu o szerokości 75 cm i grubości 15 cm: 225 m2; - obudowanie przepustów- zabruk z kamienia polnego: 20 m2; - bariery stalowe energochłonne (jednostronne): 40 m..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.25 - 45.23.24.25 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, inwestycji budowlanych, polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie: remontu, przebudowy lub budowy dróg,nie mniej niż trzech, o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie powyższego warunku załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku wykonawców, którzy dysponują następującym sprzętem: a) rozkładarką samobieżną szerokością stołu min 3 m - 1 szt., b) walcem stalowym gładkim o masie powyżej 9 t - 1 szt., c) koparką - 1 szt. Na potwierdzenie powyższego warunku załączą wykaz sprzętu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców, którzy dysponują osobą uprawnioną do pełnienia obowiązków kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 250.000,00 zł.1.6 Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy dotyczących terminu wykonania prac będących przedmiotem zamówienia w sytuacji działania niekorzystnych czynników atmosferycznych mających wpływ na realizację zadania. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie przewidział w chwili zawarcia umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w wypadku konieczności wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej na etapie realizacji zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sienkiewicza 14 pok.6 Brzeziny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Brzeziny ul. Sienkiewicza 16 pok. 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.