Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-28
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 309898 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelska Fundacja Rozwoju , ul. Rynek 7, 20-111 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7437325, faks 081 7437326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lfr.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i sprzętu biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i sprzętu biurowego, tj.: 1. Serwer z dyskami HDD wraz z oprogramowaniem-1 szt. 48820000-2 serwery 48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 2.stacjonarny zestaw komputerowy (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz bezprzewodowa, słuchawki z mikrofonem, listwa zasilająca) wraz z oprogramowaniem - 16 zestawów 30214000-2 stacje robocze, 30231300-0 monitory ekranowe, 30237000-9 części, akcesoria i wyroby do komputerów, 30237460-1 klawiatury komputerowe, 30237410-6 myszki komputerowe, 30237280-5 akcesoria zasilające 48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 3. projektor multimedialny-1 szt. 32322000-6 urządzenia multimedialne 4. aparat fotograficzny-4 szt. 38651000-3 aparaty fotograficzne 5.urządzenia wielofunkcyjne (drukarka, xero, fax, skaner)-5 szt. 30121000-3 urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 6.mobilny zestaw komputerowy (laptop, stacja dokujaca, monitor, mysz bezprzewodowa, klawiatura) wraz z oprogramowaniem - 2 zestawy 30213100-6 komputery przenośne, 30237270-2 torby na komputery przenośne 30231300-0 monitory ekranowe, 30237000-9 części, akcesoria i wyroby do komputerów, 30237460-1 klawiatury komputerowe, 30237410-6 myszki komputerowe, 30237280-5 akcesoria zasilające 48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 48.82.00.00 - Serwery 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 32.32.22.00 - 32.32.22.00 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2b do specyfikacji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni wykazać się tym, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 (dwie) dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto każda. Wykaz zrealizowanych dostaw sprzętu komputerowego potwierdzający spełnienie przez Wykonawców warunku zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji. Wykazane dostawy winne być potwierdzone stosownymi referencjami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią usługi serwisu na następujących zasadach. Reakcja serwisu będzie wynosić następujący czas: na awarię sprzętu zgłoszoną przez Zamawiającego - max. 24 godziny od chwili zgłoszenia. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu - pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy zasobów wiedzy i doświadczenia na okres wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę stanowiącego załącznik numer 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę stanowiącego załącznik numer 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
certyfikaty i inne dokumenty o których mowa w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lfr.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelska Fundacja Rozwoju
ul. Rynek 7
20-111 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Lubelska Fundacja Rozwoju ul. Rynek 7 20-111 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa narzędzi oraz materiałów metalowych, ślusarskich, budowlanych, stolarskich i hydraulicznych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa i montaż foteli / siedzisk wyciszających (akustycznych).
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Leszetyckiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót, nadzoru autorskiego oraz zarządzanie Kontraktem pn.: Rozbudowa drogi krajowej nr 76 w ramach zadania pn.: "Budowa chodnika w ciągu DK76 w m. Jedlanka"
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i doustne suplementy pokarmowe
- Rewitalizacja zabytkowej rezydencji dworkowej Harasiewiczówki z początku XIX wieku w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego dla WSPR w Rzeszowie
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap II
- Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w Sułoszowej w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.