Ogłoszenie z dnia 2008-11-12
Siedlce: KONSERWACJA SYSTEMU WYKRYWANIA I SYGNALIZACJI POŻARU W DOMU NAD STAWAMI DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEDLCACH W LATACH 2009 - 2011
Numer ogłoszenia: 310083 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Dom nad stawami" Dom Pomocy Społecznej w Siedlcach , ul. Poniatowskiego 32, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 6323645 w. 20, faks 0-25 6323595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.domnadstawami.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA SYSTEMU WYKRYWANIA I SYGNALIZACJI POŻARU W DOMU NAD STAWAMI DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEDLCACH W LATACH 2009 - 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA SYSTEMU WYKRYWANIA I SYGNALIZACJI POŻARU W DOMU NAD STAWAMI DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEDLCACH W LATACH 2009 - 2011 Wykonanie następujących zadań: -stały nadzór nad urządzeniami instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru i utrzymanie jej w stałej sprawności eksploatacyjnej, -dbanie o ich prawidłową i bezpieczną pracę zgodnie ze zaleceniami i instrukcjami technicznymi producentów urządzeń, -wykonanie napraw instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru w Domu nad Stawami Domu Pomocy Społecznej w Siedlcach w latach 2009 - 2011 wykraczających poza ramy bieżącej konserwacji, zgłoszonych przez Zleceniodawcę lub stwierdzonych przez Wykonawcę w trakcie konserwacji Systemu, -Wykonawca zapewnia wszystkie części zamienne, których koszt netto nie jest większy niż 15% kwartalnego wynagrodzenia za Konserwację Systemu Wykrywania i Sygnalizacji Pożaru w Domu nad Stawami Domu Pomocy Społecznej w Siedlcach, -w ramach co kwartalnej konserwacji dokonuje się czyszczenia czujek, -utylizacja zniszczonych urządzeń czy elementów tych urządzeń zgodnie ze zaleceniami i instrukcjami technicznymi producentów urządzeń i w zgodzie z przepisami prawa,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. l pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy: 1) zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 6)Zaświadczenie z właściwego terenowo Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)Zaświadczenie z właściwego terenowo Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8)Kopię atestów na używane środki piorące. 9)Posiadane opinie i rekomendacje od dotychczasowych usługobiorców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domnadstawami.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom nad Stawami Dom Pomocy Społecznej w Siedlcach ul. Poniatowskiego 32 08-110 Siedlce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom nad Stawami Dom Pomocy Społecznej w Siedlcach ul. Poniatowskiego 32 08-110 Siedlce pokój Nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Usługa ochrony obiektów i mienia Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Wykonanie czynności konserwatora urządzeń technicznych oraz drobnych prac budowlanych i instalacji sanitarnych
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.