eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceKONSERWACJA SYSTEMU WYKRYWANIA I SYGNALIZACJI POŻARU W DOMU NAD STAWAMI DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEDLCACH W LATACH 2009 - 2011



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Siedlce: KONSERWACJA SYSTEMU WYKRYWANIA I SYGNALIZACJI POŻARU W DOMU NAD STAWAMI DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEDLCACH W LATACH 2009 - 2011
Numer ogłoszenia: 310083 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Dom nad stawami" Dom Pomocy Społecznej w Siedlcach , ul. Poniatowskiego 32, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 6323645 w. 20, faks 0-25 6323595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domnadstawami.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA SYSTEMU WYKRYWANIA I SYGNALIZACJI POŻARU W DOMU NAD STAWAMI DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEDLCACH W LATACH 2009 - 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KONSERWACJA SYSTEMU WYKRYWANIA I SYGNALIZACJI POŻARU W DOMU NAD STAWAMI DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEDLCACH W LATACH 2009 - 2011 Wykonanie następujących zadań: -stały nadzór nad urządzeniami instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru i utrzymanie jej w stałej sprawności eksploatacyjnej, -dbanie o ich prawidłową i bezpieczną pracę zgodnie ze zaleceniami i instrukcjami technicznymi producentów urządzeń, -wykonanie napraw instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru w Domu nad Stawami Domu Pomocy Społecznej w Siedlcach w latach 2009 - 2011 wykraczających poza ramy bieżącej konserwacji, zgłoszonych przez Zleceniodawcę lub stwierdzonych przez Wykonawcę w trakcie konserwacji Systemu, -Wykonawca zapewnia wszystkie części zamienne, których koszt netto nie jest większy niż 15% kwartalnego wynagrodzenia za Konserwację Systemu Wykrywania i Sygnalizacji Pożaru w Domu nad Stawami Domu Pomocy Społecznej w Siedlcach, -w ramach co kwartalnej konserwacji dokonuje się czyszczenia czujek, -utylizacja zniszczonych urządzeń czy elementów tych urządzeń zgodnie ze zaleceniami i instrukcjami technicznymi producentów urządzeń i w zgodzie z przepisami prawa,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. l pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy: 1) zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 6)Zaświadczenie z właściwego terenowo Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)Zaświadczenie z właściwego terenowo Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8)Kopię atestów na używane środki piorące. 9)Posiadane opinie i rekomendacje od dotychczasowych usługobiorców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domnadstawami.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom nad Stawami Dom Pomocy Społecznej w Siedlcach ul. Poniatowskiego 32 08-110 Siedlce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom nad Stawami Dom Pomocy Społecznej w Siedlcach ul. Poniatowskiego 32 08-110 Siedlce pokój Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.