eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczyce › Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na potrzeby utworzenia Centrum Kultury w miejscowości Wilczyce



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Wilczyce: Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na potrzeby utworzenia Centrum Kultury w miejscowości Wilczyce
Numer ogłoszenia: 310142 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyce , 174 174, 27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8377275, faks 015 8377236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na potrzeby utworzenia Centrum Kultury w miejscowości Wilczyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku OSP na potrzeby Centrum Kultury z wewnętrzną instalacja elektryczna, wodno - kanalizacyjną, ciepłej wody, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej oraz budowy sceny i pochylni dla niepełnosprawnych zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną dla przedmiotowego zadania oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. a) Zamierzenie inwestycyjne obejmuje: aa) zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku OSP na Centrum Kultury poprzez wykonanie robót rozbiórkowych, demontażowych i wykończeniowych budowlanych, bb) rozbudowę istniejącego budynku o część budynku bez podpiwniczenia, jednopiętrowy o wymiarach 3,52[m] x 18,83[m], cc) budowę sceny o wymiary 5,00[m] x 13,57[m], dd) montaż w części rozbudowanej platformy chodowej (schodołazów) w celu umożliwienia korzystania osób niepełnosprawnych ze wszystkich kondygnacji budynku, ee) budowę pochylni dla niepełnosprawnych, ff) wymianę konstrukcji połaci dachowej wraz z pokryciem dachu tj. eternitem falistym, gg) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, hh) ocieplenie budynku, ii) wykonanie nowych wewnętrznych instalacji tj.: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i wentylację mechaniczną. jj) zagospodarowania terenu wokół budynku, wykonanie chodników oraz miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych jak również opaski wokół budynku. b) Podstawowe charakterystyczne dane techniczne obiektu po rozbudowie: aa) powierzchnia zabudowy 554,35 m2 bb) powierzchnia użytkowa 667,47 m2 cc) kubatura budynku 4680,00 m3 dd) wysokość 12,82 m, ee) szerokość budynku 29,44 m, ff) długość budynku 18,83 m, gg) budynek bez podpiwniczenia, jednopiętrowy z dachem dwuspadowym o różnym kątach pochylenia połaci dachowych tj. 190, 220, 370 i 410, 2) Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia /SIWZ/ oraz załączonych do niej n/w załączników: a) Załącznik Nr 5 - wzór umowy, b) Załącznik Nr 5a - wzór zestawienia rzeczowo - finansowego do umowy, c) załącznik Nr 6 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz instalacyjnych branża sanitarna i elektryczna, d) załącznik Nr 7 - dokumentacja projektowa, e) załącznik Nr 8 - przedmiary robót i tabela elementów scalonych,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.23.00 - Betonowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania o zamówienie publiczne jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 26 000, 00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, czy też innego banku. 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (operacja bezgotówkowa) na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Sandomierzu O.Wilczyce, numer konta: 65 9429 0004 2001 0090 0296 0001 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku OSP na potrzeby utworzenia Centrum Kultury w miejscowości Wilczyce będzie uważane przez Zamawiającego za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu dokonanego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 8. Z zastrzeżeniem ust. 4a art. 46 ustawy PZP, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta został odrzucona Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania lub których oferty zostały odrzucone, a którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:, a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw w zależności od przypadku, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. ww ustawy lub pełnomocnictw w zależności od przypadku, chyba ze Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, a) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - akceptują warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę. W przypadku nie spełnienia chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu wszystkie dokumenty określone w SIWZ w celu potwierdzenia warunków o jakich mowa w pkt 7 lit a tj.: a) Wykonawca musi złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ww ustawy PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ww ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 2 oświadczenie do SIWZ, d) Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: aa) podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie o zapoznaniu się z terenem budowy i pozwoleniem na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 oświadczenie do SIWZ, bb) w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać tylko te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jakimi dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: aaa) konstrukcyjno - budowlanej lub równoważne - dla Kierownika Budowy, bbb) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych, wodociągowych - dla Kierownika Robót, ccc) sieci i instalacji elektrycznych - dla Kierownika Robót, oraz posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Jedna z osób obejmie samodzielną funkcję techniczną w budownictwie i będzie kierowała budową na stanowisku Kierownika Budowy o którym mowa w art. 17 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. ) zgodnie z - załącznik nr 4 wykaz osób do SIWZ,` d) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: aa) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, bb) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty, dokumenty wymagane od Wykonawców wymienionych w punkcie 2 lit. a, b i c od każdego z osobna, pozostałe mogą być wspólnie i takiej będą podlegać ocenie, cc) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; dd) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, ee) umowa, o której mowa wyżej ,winna zawierać w szczególności: znaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy , zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń, ff) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy, oraz form, w jakich to dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z poźn. zm. ) ff) Oferta ( załącznik - nr 1 formularz ofertowy do SIWZ), 3) Zamawiający wymaga, aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1-2 w/w ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 oświadczenie do SIWZ. 4. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: a) podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie o zapoznaniu się z terenem budowy i pozwoleniem na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 oświadczenie do SIWZ, b) w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać tylko te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jakimi dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: aa) konstrukcyjno - budowlanej lub równoważne - dla Kierownika Budowy, bb) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych, wodociągowych - dla Kierownika Robót, cc) sieci i instalacji elektrycznych - dla Kierownika Robót, oraz posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Jedna z osób obejmie samodzielną funkcję techniczną w budownictwie i będzie kierowała budową na stanowisku Kierownika Budowy o którym mowa w art. 17 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. ) zgodnie z - załącznik nr 4 wykaz osób do SIWZ,` 5.Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie 2) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienionych w ust. 1, 2, 3 od każdego z osobna, pozostałe mogą być składane wspólnie i takiej będą podlegać ocenie. 3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 4 w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 5) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń . 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 ust 1-3 - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy, oraz form, w jakich to dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr87 poz. 605 z późn. zm.) 7. Oferta ( załącznik. nr 1 formularz ofertowy do SIWZ) 8. Zamawiający wymaga stosownie do treści § 4 ust 1 - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U Nr 87 poz. 605 z późn. zm. ) aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce Pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce Pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.