To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-18
Łomża: Roboty budowlane wykonywane w ramach zadania Przebudowa budynku przy ul. Wiejskiej 16 A w Łomży na dom studenta-etap II
Numer ogłoszenia: 310534 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255698 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane wykonywane w ramach zadania Przebudowa budynku przy ul. Wiejskiej 16 A w Łomży na dom studenta-etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: 1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach II-ego etapu przebudowy budynku przy ul. Wiejskiej 16 A w Łomży na Dom Studenta oraz roboty remontowe budynku Domu Studenta. Roboty będące przedmiotem zamówienia obejmują swoim rodzajem: 1.1.1 roboty rozbiórkowe, 1.1.2 wykonywanie konstrukcji z żelbetonu, 1.1.3 fundamentowanie, 1.1.4 roboty murowe, 1.1.5 roboty izolacyjne i pokryciowe dachu, 1.1.6 roboty budowlane wykończeniowe dotyczące ścianek działowych, tynków, elewacji, drzwi i okien, okładziny ścian i podłóg, roboty malarskie, 1.1.7 roboty instalacji sanitarnych: centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji, wodociągowej i kanalizacyjnej, 1.1.8 roboty instalacji elektrycznych wewnętrznych: nisko- i wysokoprądowych oraz oświetlenia zewnętrznego 1.1.9 roboty drogowe 1.1.10 elementy drobnej architektury i ukształtowania terenu: ogrodzenie, wiata śmietnikowa, murek oporowy, taras. 1.2 Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ, obejmujących : 1.2.1 projekt budowlano- wykonawczy zamienny w wersji PDF załącznik 8 do SIWZ, 1.2.2 przedmiar robót wykonywanych w ramach robót inwestycyjnych związanych z przebudową w wersji *PDF (załącznik 9 do SIWZ) Dodatkowo - w celu ułatwienia Wykonawcom określenia ceny oferty - załącznik 9 do SIWZ zawiera elektroniczne wersje kosztorysów uproszczonych w formacie ath 1.2.3 przedmiar robót wykonywanych w ramach robót remontowych w wersji PDF załącznik 10 do SIWZ. Dodatkowo - w celu ułatwienia Wykonawcom określenia ceny oferty - załącznik 10 do SIWZ zawiera elektroniczne wersje kosztorysów uproszczonych w formacie ath 1.2.4 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik 11 do SIWZ) 1.3 Miejscem wykonywania robót budowlanych jest działka o numerze geodezyjnym 10184/5, znajdująca się przy ulicy Wiejskiej 16 A w Łomży. 1.4 ZAMAWIAJĄCY informuje, że obszar działki nr 10184 5, na której przebiegać będzie realizacja przedmiotu zamówienia znajduje się na terenie wpisanym do rejestru zabytków - historycznego układu urbanistycznego miasta Łomży. W związku z powyższym Wykonawca robót, przed przystąpieniem do robót polegających na wykopach musi uzyskać stosowne decyzje od Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 1.5 Zawarte w załącznikach określonych w pkt.1.2. do niniejszej SIWZ nazwy materiałów urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 1.6 Po podpisaniu umowy, Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 7 dni przekaże, a Wykonawca przyjmie: 1.6.1 teren budowy, 1.6.2 papierową wersję po 1 egz. branżowych projektów wykonawczych oraz specyfikacji techniczne wykonania i odbioru robót, 1.6.3 dziennik budowy. 1.7 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, przed przystąpieniem do rozpoczęcia robót, zobowiązany będzie do: 1.7.1 sporządzenia harmonogramów finansowo-rzeczowego realizacji robót budowlanych, uwzględniających termin nie dłuższy niż zadeklarowany w złożonej ofercie i uzyskania jego akceptacji u Zamawiającego. 1.7.2 wyznaczenia uprawnionej osoby do pełnienia funkcji Kierownika Budowy. 1.7.3 sporządzenia lub zapewnienia sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych oraz wytyczne zawarte w projekcie budowlanym 1.7.4 złożenia oświadczenia Kierownika Budowy stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz oświadczenie Kierownika Budowy i Kierowników poszczególnych rodzajów robót o przejęciu obowiązku kierowania budową lub robotami. 1.7.5 Kierownik Budowy umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 1.7.6 wykonania wszelkich robót przygotowawczych w tym szczególnie obowiązkowego ogrodzenia placu budowy, wydzielenie bezpiecznych przejść dla dotychczasowych użytkowników budynku oraz właściwego, zgodnego z obowiązującymi przepisami oznakowania terenu robót budowlanych 1.8 Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do: 1.8.1 właściwego utrzymania zaplecza budowy, w tym do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z korzystaniem z mediów niezbędnych w procesie inwestycyjnym, 1.8.2 zapewnienia zgodnej z zaakceptowanym harmonogramem właściwej organizacji procesu inwestycyjnego, 1.8.3 właściwego zagospodarowania powstałych w toku własnych prac odpadów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz.1243) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Z 2005 r., Nr 236, poz.2008 z późn. zm.) W szczególności, Wykonawca będzie zobowiązany do zgodnego z przepisami gromadzenia i usuwania z terenu budowy materiałów lub elementów konstrukcyjnych pochodzących z rozbiórki demontażu, 1.8.4 wywóz odpadów budowlanych poza teren budowy odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy do czasu odbioru końcowego w tym za szkody powstałe w trakcie prowadzenia prac na placu budowy oraz na innym terenie, a związane z prowadzonymi robotami np. zniszczenie lub zabrudzenie gruntem dróg dojazdowych do budowy. Sprzątanie dróg z nawiezionego gruntu dokonywane będzie na bieżąco. 1.8.5 zabezpieczenia gruntu przed zanieczyszczeniem w miejscach pracy lub postoju sprzętu budowlanego oraz miejscach składowania materiałów budowlanych. 1.8.6 stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz.1118 z późn. zm., ustawy o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881 oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Powyższe dokumenty należy dołączyć do dokumentów odbiorowych. 1.8.7 uzyskania zgody i ponoszenia wszelkich opłat związanych z koniecznością czasowego wejścia na tereny przylegające do działek Zamawiającego np. w celu wykonania ogrodzenia, muru oporowego, itd. 1.9 Po zakończeniu przedmiotu zamówienia, robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.9.1 zgłoszenia wpisem do dziennika gotowości przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego 1.9.2 współdziałania z Zamawiającym w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie 1.9.3 przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności: dziennika budowy, świadectw i deklaracji zgodności dotyczących wbudowanych materiałów, wyników badań, protokołów odbiorów częściowych, protokołów testów funkcjonalnych w tym protokołów rozruchu urządzeń i instalacji, instrukcji obsługi oraz dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń, dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie zmiany dokonane w trakcie realizacji budowy, inwentaryzacji geodezyjnej oraz raportów z przeszkolenia pracowników obsługi Zamawiającego. 1.10 Zamawiający powoła komisję odbiorową w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót wpisem do dziennika. Wyznaczona przez Zamawiającego Komisja Odbioru budynku zakończy swoją pracę najpóźniej w ciągu kolejnych 7 dni liczone od daty rozpoczęcia prac komisji. 1.11 Wykonawca zobowiązuje się dokonać likwidacji placu budowy i własnego zaplecza bezzwłocznie po zakończeniu robót, lecz nie później niż 10 dni od daty dokonania odbioru końcowego. 1.12 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 1.13 W przypadku gdy producent urządzeń udzieli gwarancji na okres dłuższy, niż określony w ust. 1.12, w takim przypadku obowiązuje gwarancja producenta. 1.14 W okresie gwarancji, Wykonawca oprócz wykonywania napraw gwarancyjnych i usuwania awarii będzie też wykonywał wszystkie przewidziane odpowiednimi przepisami i instrukcjami urządzeń przeglądy okresowe, w tym: 1.14.1. przegląd centrali wentylacyjnej minimum 1 raz w roku ( koszt materiałów eksploatacyjnych takich jak np. filtry są w zakresie Zamawiającego) 1.14.2. przegląd jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych - nie rzadziej niż 2 x w roku kalendarzowym; zalecane na wiosnę i w czasie jesieni przy czym czynności odgrzybiania lub uzupełnianie czynnika chłodzącego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, są kosztem Zamawiającego, 1.14.3. przegląd instalacji urządzeń elektrycznych i teletechnicznych należy dokonywać wg poniższego harmonogramu: L.p. Rodzaj pomiarów i przeglądów Okres czasu pomiędzy sprawdzeniami 1 Instalacja elektryczna 1.1 Pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej Nie rzadziej niż co 5 lat. 1.2 Pomiar rezystancji izolacji Nie rzadziej niż co 5 lat. 1.3 Pomiar wyłączników róż.-prądowych Nie rzadziej niż co 5 lat. 1.4 Sprawdzenie zadziałania wyłączników róż.-prądowych Nie rzadziej niż co 1 rok 1.5 Pomiar natężenia oświetlenia ogólnego Nie rzadziej niż co 5 lat. Zalecane co 2 lata. 1.6 Pomiar natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego Nie rzadziej, niż co 1 rok. 1.7 Sprawdzenie zadziałania oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego Nie rzadziej niż co 1 rok 1.8 Pomiar rezystancji uziemienia i badanie instalacji odgromowej Nie rzadziej niż co 5 lat. 1.9 Przegląd rozdzielnic elektrycznych, Nie rzadziej, niż co 1 rok. 2 Instalacja teletechniczna 2.1 Badanie systemu SAP Nie rzadziej, niż co 1 rok 2.2 Badanie systemu DSO Nie rzadziej, niż co 1 rok 2.3 Badanie systemu CSO Nie rzadziej, niż co 1 rok 2.4 Badanie systemu KD Nie rzadziej, niż co 1 rok 2.5 Badanie systemu SSWiN Nie rzadziej, niż co 1 rok 2.6 Badanie systemu monitoringu CCTV Nie rzadziej, niż co 1 rok 1.14.4. Koszt takich elementów instalacji jak źródła światła jest kosztem Zamawiającego. 1.15 Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usunięcie wad prawnych i fizycznych robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, w okresie nie krótszym niż 60 miesięcy po dokonaniu odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. 1.16 Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu. 1.17 W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE "CHOJNOWSKI" Jan Chojnowski
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE "CHOJNOWSKI" Jan Chojnowski
- Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe Chojnowski Jan Chojnowski, ul. Szeroka 4, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1465350,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1312888,95
Oferta z najniższą ceną: 1178836,87 / Oferta z najwyższą ceną: 2144340,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawę środków myjąco-dezynfekujących, podstawowej chemii oraz osprzętu do utrzymania czystości w Dziale Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża - Etap II
- Dostawa jednoporcjowego miksu tłuszczowego do smarowania pieczywa dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Dostawa art. spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Łomży od 01-01-2025 do 30-04-2025
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.