To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-18
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 310656 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282072 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4635300, faks 81 4635305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. Część 1: Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego oraz oprogramowania. Serwer (2 szt.) UPS serwerowy (1 szt.) Switch zarządzalny typ 1 (2 szt.) Switch zarządzalny typ 2 z PoE (1 szt.) Switch zarządzalny typ 3 (2 szt.) Switch zarządzalny typ 4 (1 szt.) Serwerowy system operacyjny (1 szt.) Licencje dostępowe (CAL) dla Windows Server 2012 (50 szt.) Część 2: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Access Point (7 szt.) UPS dla stacji roboczych (6 szt.) Port RS232 na USB (1 szt.) Oprogramowanie do tworzenia i edycji plików PDF (1 szt.) System operacyjny (2 szt.) Dysk twardy (2 szt.) Pamięć RAM (6 szt.) Część 3: Dostawa kolektora danych, drukarek etykiet i czytników kodów kreskowych. Kolektor danych (1 szt.) Drukarka etykiet (2 szt.) Folia termotransferowa do drukarki etykiet (12 szt.) Etykiety samoprzylepne do drukarki etykiet (12 szt.) Czytnik kodów kreskowych (3 szt.) Część 4: Dostawa zestawów komputerowych na potrzeby WFGŚP. Zestaw komputerowy (2 szt.) Część 5: Dostawa zestawów komputerowych na potrzeby projektu Outplacement dla oświaty. Zestaw komputerowy (2 szt.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 48.21.30.00 - Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz ze środków krajowych w ramach Budżetu Państwa (15%). Część II poz. 5: Priorytet X Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Część V: Projekt systemowy pt. Outplacement dla oświaty w ramach Poddziałania 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie PO KL..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego oraz oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADESCO Sp. z o.o., ul. Lucyny Herc 28, 20-328 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55610,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47648,97
Oferta z najniższą ceną: 47648,97 / Oferta z najwyższą ceną: 50394,33
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mariusz Bury MK KOMP, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 49/12, 37-100 Łańcut, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12874,96
Oferta z najniższą ceną: 12874,96 / Oferta z najwyższą ceną: 12874,96
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa kolektora danych, drukarek etykiet i czytników kodów kreskowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ETICOD Sp. z o.o., ul. Racławicka 29, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4939,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6266,65
Oferta z najniższą ceną: 6266,65 / Oferta z najwyższą ceną: 6266,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Dostawa drukarek
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
więcej: Taśmy do drukarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.