Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-03
Olsztyn: dostawa komputerów, drukarek i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 310895 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1106 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5423856, faks 89 5422815, 5423022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.11rbm.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa komputerów, drukarek i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa komputerów i monitorów w ilości podstawowej 43 szt. opcja 7 szt., drukarek laserowych monochromatycznych A-4 w ilości podstawowej 8 szt. opcja 15 szt., oprogramowań (Pakiet MS OFFICE 2007 Standard PL MVL, Licencja + nośnik na CD/ DVD) w ilości podstawowej 43 szt. opcja 12 szt. Opcja - dostarczenie wyrobów (asortyment i ilości określi zamawiający przed podpisaniem umowy) z asortymentu i ilości określonych w - tabela kolumna 5 (ponad ilości określone w - tabela kolumna 4) w terminie realizacji umowy. Jeżeli w opisie wyrobu znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, czy wskazano pochodzenie - należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składnie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia zawartych w załączniku nr 2 SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców składających ofertę na trzy części wniesienia wadium w wysokości 6 700, 00 zł. Wykonawca składający ofertę na poszczególne części zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części nr 1 - 4 500 zł. dla części nr 2 - 1 200 zł. dla części nr 3 - 1 000 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ (Minimalne parametry techniczno eksploatacyjno użytkowe sprzętu i wyrobów) oraz przy spełnieniu wymogu, że postępowanie prowadzone jest w jęzuku polskim należy wraz z ofertą przedstawić: 1) dla części nr 1 - sprzęt komputerowy - stacja robocza: a) certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji; b) wydruk ze strony Microsoft WHCL potwierdzający poprawność współpracy oferowanych modeli komputerów z zamawianymi systemami operacyjnymi; c) oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę) o głośności jednostki centralnej. d) deklarację zgodności z CE; e) oświadczenie producenta o spełnianiu kryteriów środowiskowych; f) certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta komputera na świadczenie tych usług; g) oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem; h) międzynarodową gwarancję producenta. 2) dla części nr 1 - sprzęt komputerowy - monitor LCD 24: a) certyfikat TC0 99; b) oświadczenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta monitora; c) oświadczenie producenta monitora, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 3) dla części nr 2 - drukarki - drukarka laserowa monochromatyczna A-4: a) oświadczenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta drukarki; b) oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1106, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2010 godzina 10:00, miejsce: JW 1106, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1, bud. 1, pok. 18. Oferty można składać w dni robocze w godz. 7.00-15.00. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert na biurze przepustek lub u oficera..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa odbioru i zagospodarowania produktów spożywczych przeterminowanych, nieprzydatnych do spożycia zaliczanych do kat. 3
- Dostawa narzędzi do operacji małoinwazyjnych zastawki mitralnej, zastawki trójdzielnej i zastawki aortalnej - RAT - powtórzenie
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- "Remont powierzchni płyt balkonowych w budynkach przy ulicy Złotej i Żurawiej w Olsztynie"
- Dostawa sukcesywna gazów technicznych, medycznych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- KZP/07/2025 Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.