eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › ZP-16-2013 Dostawa sprzetu jednorazowego użytku

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-08-02

Włocławek: ZP-16-2013 Dostawa sprzetu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 311048 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.wloclawek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-16-2013 Dostawa sprzetu jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Aparaty do przetaczania l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1. Aparaty do infuzji - dł. komory kroplowej 4,5-7 cm - dren o d. 140-160 cm. - op. zbiorcze max. do 400 szt. szt. 193000 2. Aparaty do infuzji bursztynowe - do przetaczania leków światłoczułych szt. 400 3. Strzykawka bursztynowa 50 ml szt 900 4. Aparat do transfuzji - dł. komory kroplowej 7-10 cm - dren o d. 140-160 cm - op. zbiorcze max. do 400 szt. szt. 16800 5. Przedłużacze do pomp infuzyjnych - dł. drenu 150 cm - op. zbiorcze max. do 100 szt. szt. 7800 6. Przedłużacze do pomp infuzyjnych bursztynowe szt. 300 Zadanie 2 Cewniki, pojemniki na mocz l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Cewnik Foleya dwudrożny 10 ch/ dł 28cm szt. 120 12 ch / dł 40cm szt. 240 14 ch / dł 40cm szt. 360 16 ch / dł 40cm szt. 3000 18 ch / dł 40cm szt. 4200 20 ch / dł 40cm szt. 1200 2 Worki do moczu 2 litrowe szt. 30000 3 Wieszaki przyłóżkowe do worków moczowych szt. 700 4 Woreczki do moczu dla noworodków i niemowląt, dla chłopców ok. 100 ml szt. 1200 5 Woreczki do moczu dla noworodków i niemowląt, dla dziewczynek, ok. 100 ml szt. 1200 6 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 6 ch szt. 2400 8 ch szt. 2400 10 ch szt. 2400 12 ch szt. 7200 14 ch szt. 21600 16 ch szt. 18000 18 ch szt. 6000 7 Cewnik do odsysania z lewego oskrzela 14 ch dł. 60 cm szt. 3000 8 Cewnik do podawania tlenu przez nos, tzw. nosek dł. 140 -150 cm szt. 4200 dł. min. 200 cm szt. 1500 9 Zgłębnik żołądkowo-dwunastniczy 16 ch - 5,3 mm szt. 600 18 ch - 6.0 mm szt. 600 20 Ch- 6,7 mm szt. 300 Zadanie 3 Drobny sprzęt medyczny l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Pojemnik z łopatką (do pobierania próbek kału) 20 ml szt.13200 tj.op. 132 2 Kieliszki do leków wielorazowe szt. 1800 3 Kieliszki do leków jednorazowe szt. 3600 4 Szpatułka drewniana op. 150 5 Pojemniki na zużyte igły 200 ml szt. 3000 6 Pojemniki na zużyte wenflony 1000 ml szt. 6000 7 Pojemnik na odpady medyczne 700 ml szt. 720 8 Zaciskacz do pępowiny szt. 1500 9 Opaski identyfikacyjne dla noworodków szt.3000 tj.op. 60 10 Opaski identyfikacyjne dla dorosłych szt.36000 tj.op.720 Zadanie 4 Bielizna i odzież jednorazowego użytku l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Maski chirurgiczne 3 warstwowe z noskiem szt. 32400 2 Czepki pielęgniarskie szt. 16800 3 Czepki chirurgiczne szt. 9600 4 Fartuchy chirurgiczne szt. 6720 5 Fartuch przedni z folii szt. 6000 6 Fartuchy higieniczne dla pacjentów L szt. 3600 XL szt. 3600 7 Prześcieradła włókninowe - długość i grubość min. 45g/m2 210x130 cm lub większe szt. 24000 8 Ochraniacze na obuwie szt. 6000 9 Pościel z fizeliny zielona, jednorazowa (poszwa, poszewka, prześcieradło) kpl 700 Zadanie 5 Pieluchomajtki, pokrycia higieniczne l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Pieluchomajtki noworodkowe 2-5kg szt. 4800 2 Pieluchomajtki dziecięce 5-10kg szt. 720 8-12kg szt. 720 12-25kg szt. 1080 3 Pieluchomajtki dla dorosłych L szt. 32400 XL szt. 3600 4 Pokrycia higieniczne w rolce ok. 50cm x 40 cm rolki po 50 m 300 ok. 60 cm x 50 cm rolki po 50 m 184 Zadanie 6 Podkłady higieniczne l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Podkład higieniczny 40x60 cm szt. 4800 60x90cm szt. 14400 2 Podkład higieniczny 80-210cm szt. 4800 3 Wkłady anatomiczne dla kobiet Midi ok. 15 x 33 szt. 16800 Maxi ok. 20 x 45 szt. 6000 4 Pieluchy anatomiczne ok. 31 x 62 szt. 3600 Zadanie 7 Elektrody EKG, papier do badań l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Elektrody do EKG piankowe z żelem stałym przeznaczone do monitorowania noworodków średnica 30mm szt. 2400 2 Elektrody do EKG piankowe z żelem stałym dla dorosłych szt. 102000 3 Elektrody do EKG bezcieniowe dla dorosłych, szt. 1320 4 Papier do badań EKG AsCard A4 - 112x25 ASPEL S rolki 1440 Do aparatu GQW 110.2.140 bl. 600 Life Pack 107,75 x 23 szt. 210 5 Papier USG UPP - 110 HD rolki 110mm x 20m rolki 250 6 Ręcznik celulozowo-włókninowy bezopyłowy - zalecenia producenta aparatu do USG wys. 23-25 cm, 130m, ok. 300 odc. Waga 2-2,5 kg rolki 72 7 Papier do KTG Do aparatu OXFORD SANICAID 143x150x300 bl. 100 Do aparatu typu SRF 61B++ firmy OXFORD bl. 30 Do aparatu monitor COROMETRICS seria 17 firmy OXFORD bl. 60 Zadanie 8 Filtry antybakteryjne l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Filtr antybakteryjny, antywirusowy do respiratorów szt. 50 2 Filtr antybakteryjny , antywirusowy do zabiegów operacyjnych Dla dorosłych szt 7410 3 Filtr antybakteryjny , antywirusowy do zabiegów operacyjnych Dla dzieci szt 600 4 Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheotomijnych szt. 1200 Zadanie 9 Rurki intubacyjne l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Rurki intubacyjne bez mankietu uszczelniającego 2,0 mm (wew.) szt. 30 2,5 mm (wew.) szt. 30 3,0 mm (wew.) szt. 30 4,0 mm (wew.) szt. 40 5,0 mm (wew.) szt. 110 5,5 mm (wew.) szt. 40 6,0 mm (wew.) szt. 20 2 Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym 3,0 mm (wew.) szt. 20 4,0 mm (wew.) szt. 110 4,5 mm (wew.) szt. 20 5,0 mm (wew.) szt. 180 5,5 mm (wew.) szt. 150 6,0 mm (wew.) szt. 500 7,0 mm (wew.) szt. 450 7,5 mm (wew.) szt. 10 8,0 mm (wew.) szt. 1032 9,0 mm (wew.) szt. 1023 3 Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem uszczelniającym 6,0 mm (wew.) szt. 20 7,0 mm (wew.) szt. 6 8,0 mm (wew.) szt. 374 9,0 mm (wew.) szt. 400 4 Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym do intubacji przez nos tzw. rurka donosowa 6,0 mm szt. 30 7,0 mm szt. 30 5 Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym z odsysaniem z nad mankietu 8,0 mm szt. 30 9,0 mm szt. 30 6 Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym do przedłużonej intubacji z odsysaniem znad mankietu 8,0 mm szt. 10 Zadanie 10 Rurka intubacyjna do terapii surfaktantem l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Rurki intubacyjne bez mankietu uszczelniającego do terapii surfaktantem 2,0 mm (wew.) szt. 10 2,5 mm (wew.) szt. 20 3,0 mm (wew.) szt. 25 3,5 mm (wew.) szt. 20 4,0 mm (wew.) szt. 5 Zadanie 11 Rurki tracheostomijne l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Rurka tracheostomijna z mankietem uszczelniającym 6,0 mm (wew.) szt. 10 7,0 mm (wew.) szt. 12 8,0 mm (wew.) szt. 30 9,0 mm (wew.) szt. 10 10,0 mm (wew.) szt. 12 2 Rurka tracheostomijna z mankietem uszczelniającym z odsysaniem z nad mankietu 5,0mm (wew.) szt. 2 6,0 mm (wew.) szt. 2 7,0 mm (wew.) szt. 10 8,0 mm (wew.) szt. 100 9,0 mm (wew.) szt. 100 10,0 mm (wew.) szt. 40 3 Rurka tracheotomijna z mankietem uszczelniającym z możliwością regulacji głębokości rurki 7,0 mm (wew.) szt. 10 8,0 mm (wew.) szt. 20 9,0 mm (wew.) szt. 20 10,0 mm (wew.) szt. 10 4 Rurka tracheotomijna foniatryczna z mankietem uszczelniającym 8,0 mm (wew.) szt. 10 9,0 mm (wew.) szt. 10 5 Rurka ustno-gardłowa 0/5 cm szt. 15 2/7 cm szt. 15 3/8 cm szt. 275 4/9 cm szt. 385 5/10 cm szt. 275 6 Prowadnica intubacyjna do ukształtowania drutem 2 dł. 225 mm szt. 10 4 dł. 335 mm szt. 40 5 dł. 365 mm szt. 40 7 Maska krtaniowa z mankietem uszczelniającym 2,5 dla 20-30 kg szt. 4 3 dla 30-50 kg szt. 35 4 dla 57-70 kg szt. 33 5 powyżej 70 kg szt. 32 8 Rurka krtaniowa LT-D nr 2 dzieci 12-25 kg szt. 120 nr 2.5 dzieci 125-150cm szt. nr 3 dorośli <155 cm szt. nr 4 dorośli 155-180 cm szt. nr 5 dorośli >180 cm szt. Zadanie 12 Rurka tracheotomijna z polietylenu l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Rurka tracheotomijna z polietylenu z otworem / bez otworu 6,0 mm (wew.) szt. 5 7,0 mm (wew.) szt. 48 8,0 mm (wew.) szt. 72 9,0 mm (wew.) szt. 17 10,0 mm (wew.) szt. 8 Zadanie 13 Igły do znieczuleń l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z mandrynem i końcówką standard 22G dł. 120mm szt. 50 25G lub 26G dł. 120mm-130mm szt. 25G dł. 88mm-90mm szt. 50 2 Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem typu Pensil Point pakowana razem z prowadnicą 27G - dł. ok. 88mm-90mm ze szlifem typu Pencan szt. 1800 26G - dł. ok.88mm-90mm ze szlifem typu Pensil point szt. 800 3 Igła Tuohy do znieczuleń zewnątrzoponowych 18G - dł. ok.88mm-90mm szt. 20 4 Zestaw do wkłuć centralnych z jednoświatłowym cewnikiem 14G -dł 20cm szt. 100 16G - dł 20cm szt. 30 Zadanie 14 Zestawy do kaniulacji centralnych l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Zestaw do kaniulacji żył centralnych z antybakteryjnym dwuświatłowym cewnikiem 7F - dł. 16cm szt. 30 7F - dł. 20cm szt. 30 2 Zestaw do kaniulacji żył centralnych z antybakteryjnym trzyświatłowym cewnikiem 7F dł. 20cm szt. 30 3 Zestaw do hemofiltracji z dwukanałowym cenikiem silikonowym 13,5F - dł. 15cm szt. 20 13,5F - dł. 20cm szt. 30 13,5F dł. 24cm szt. 30 4 Zestaw do kaniulacji żył centralnych do hemodializy z cewnikiem trzyświatłowym 12F dł. 20cm szt. 15.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.00-7, 33.19.41.20-3, 33.19.42.00-8, 33.14.12.00-2, 33.14.16.15-4, 33.14.00.00-3, 33.14.98.00-0, 33.17.11.00-0, 33.17.11.10-3, 33.14.13.21-6, 33.14.16.20-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie- co najmniej 3 dostaw w zakresie dostaw sprzętu jednorazowego użytku za wartość brutto 50.000,00 zł każda;. co najmniej 3 dostaw w zakresie dostaw sprzętu jednorazowego użytku za wartość brutto 50.000,00 zł każda;. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi - co najmniej 3 dostawy w zakresie dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku za wartość brutto 50.000,00 zł każda zgodnie z Załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji; Każdy warunek zostanie oceniony metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Celem potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. oświadczenia, że oferowany asortyment spełnia warunki ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. nr 107, poz. 679 ), b. dla każdego oferowanego wyrobu wymaga się pisemnego potwierdzenia spełnienia wymogów specyfikacji oraz pisemnego ustosunkowania się do wszystkich ocenianych kryteriów w zakresie odpowiednich punktów specyfikacji z podaniem dokładnych wartości wszystkich ocenianych parametrów w jednostkach podanych specyfikacji. Należy także dostarczyć broszury lub katalogi zawierające szczegółowy opis produktu, w tym wszystkie dane techniczneistotne dla medycznego zastosowania danego produktu, c. certyfikatu dopuszczenia wyrobu do obrotu na terenie Unii Europejskiej, d. deklarację zgodności i oznaczenie znakiem CE, e. folder handlowy f. w celu określenia przydatności asortymentu do użycia oraz celem obiektywnego i równego traktowania podmiotów Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć próbki oferowanego asortymentu z ważnym terminem przydatności do zużycia (co najmniej 6 m-cy) w ilościach określonych na formularzu cenowym. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 oraz Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Załącznikami nr 1.1.-1.14. do niniejszej specyfikacji; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; d. informacja o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 3 ; e. projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem TAJNE. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy 1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: 1) nastąpi obniżenie ceny; 2) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; 3) nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy; 4) nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy. 2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego pisemną zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ, przy czym cena tego towaru zamiennego nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek (budynek administracji, pokój 303).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek (budynek administracji, pokój 303).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Aparaty do przetaczania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1. Aparaty do infuzji - dł. komory kroplowej 4,5-7 cm - dren o d. 140-160 cm. - op. zbiorcze max. do 400 szt. szt. 193000 2. Aparaty do infuzji bursztynowe - do przetaczania leków światłoczułych szt. 400 3. Strzykawka bursztynowa 50 ml szt 900 4. Aparat do transfuzji - dł. komory kroplowej 7-10 cm - dren o d. 140-160 cm - op. zbiorcze max. do 400 szt. szt. 16800 5. Przedłużacze do pomp infuzyjnych - dł. drenu 150 cm - op. zbiorcze max. do 100 szt. szt. 7800 6. Przedłużacze do pomp infuzyjnych bursztynowe szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7, 33.19.41.20-3, 33.19.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Cewniki, pojemniki na mocz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Cewnik Foleya dwudrożny 10 ch/ dł 28cm szt. 120 12 ch / dł 40cm szt. 240 14 ch / dł 40cm szt. 360 16 ch / dł 40cm szt. 3000 18 ch / dł 40cm szt. 4200 20 ch / dł 40cm szt. 1200 2 Worki do moczu 2 litrowe szt. 30000 3 Wieszaki przyłóżkowe do worków moczowych szt. 700 4 Woreczki do moczu dla noworodków i niemowląt, dla chłopców ok. 100 ml szt. 1200 5 Woreczki do moczu dla noworodków i niemowląt, dla dziewczynek, ok. 100 ml szt. 1200 6 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 6 ch szt. 2400 8 ch szt. 2400 10 ch szt. 2400 12 ch szt. 7200 14 ch szt. 21600 16 ch szt. 18000 18 ch szt. 6000 7 Cewnik do odsysania z lewego oskrzela 14 ch dł. 60 cm szt. 3000 8 Cewnik do podawania tlenu przez nos, tzw. nosek dł. 140 -150 cm szt. 4200 dł. min. 200 cm szt. 1500 9 Zgłębnik żołądkowo-dwunastniczy 16 ch - 5,3 mm szt. 600 18 ch - 6.0 mm szt. 600 20 Ch- 6,7 mm szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Pojemnik z łopatką (do pobierania próbek kału) 20 ml szt. op. 13200 132 2 Kieliszki do leków wielorazowe szt. 1800 3 Kieliszki do leków jednorazowe szt. 3600 4 Szpatułka drewniana op. 150 5 Pojemniki na zużyte igły 200 ml szt. 3000 6 Pojemniki na zużyte wenflony 1000 ml szt. 6000 7 Pojemnik na odpady medyczne 700 ml szt. 720 8 Zaciskacz do pępowiny szt. 1500 9 Opaski identyfikacyjne dla noworodków szt.3000 op. 60 10 Opaski identyfikacyjne dla dorosłych szt.36000 op. 720.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.33.14.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Bielizna i odzież jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Maski chirurgiczne 3 warstwowe z noskiem szt. 32400 2 Czepki pielęgniarskie szt. 16800 3 Czepki chirurgiczne szt. 9600 4 Fartuchy chirurgiczne szt. 6720 5 Fartuch przedni z folii szt. 6000 6 Fartuchy higieniczne dla pacjentów L szt. 3600 XL szt. 3600 7 Prześcieradła włókninowe - długość i grubość min. 45g/m2 210x130 cm lub większe szt. 24000 8 Ochraniacze na obuwie szt. 6000 9 Pościel z fizeliny zielona, jednorazowa (poszwa, poszewka, prześcieradło) kpl 700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Pieluchomajtki, pokrycia higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Pieluchomajtki noworodkowe 2-5kg szt. 4800 2 Pieluchomajtki dziecięce 5-10kg szt. 720 8-12kg szt. 720 12-25kg szt. 1080 3 Pieluchomajtki dla dorosłych L szt. 32400 XL szt. 3600 4 Pokrycia higieniczne w rolce ok. 50cm x 40 cm rolki po 50 m 300 ok. 60 cm x 50 cm rolki po 50 m 184.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 Podkłady higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Podkład higieniczny 40x60 cm szt. 4800 60x90cm szt. 14400 2 Podkład higieniczny 80-210cm szt. 4800 3 Wkłady anatomiczne dla kobiet Midi ok. 15 x 33 szt. 16800 Maxi ok. 20 x 45 szt. 6000 4 Pieluchy anatomiczne ok. 31 x 62 szt. 3600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Elektrody EKG, papier do badań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Elektrody do EKG piankowe z żelem stałym przeznaczone do monitorowania noworodków średnica 30mm szt. 2400 2 Elektrody do EKG piankowe z żelem stałym dla dorosłych szt. 102000 3 Elektrody do EKG bezcieniowe dla dorosłych, szt. 1320 4 Papier do badań EKG AsCard A4 - 112x25 ASPEL S rolki 1440 Do aparatu GQW 110.2.140 bl. 600 Life Pack 107,75 x 23 szt. 210 5 Papier USG UPP - 110 HD rolki 110mm x 20m rolki 250 6 Ręcznik celulozowo-włókninowy bezopyłowy - zalecenia producenta aparatu do USG wys. 23-25 cm, 130m, ok. 300 odc. Waga 2-2,5 kg rolki 72 7 Papier do KTG Do aparatu OXFORD SANICAID 143x150x300 bl. 100 Do aparatu typu SRF 61B++ firmy OXFORD bl. 30 Do aparatu monitor COROMETRICS seria 17 firmy OXFORD bl. 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 Filtry antybakteryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Filtr antybakteryjny, antywirusowy do respiratorów szt. 50 2 Filtr antybakteryjny , antywirusowy do zabiegów operacyjnych Dla dorosłych szt 7410 3 Filtr antybakteryjny , antywirusowy do zabiegów operacyjnych Dla dzieci szt 600 4 Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheotomijnych szt. 1200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Rurki intubacyjne bez mankietu uszczelniającego 2,0 mm (wew.) szt. 30 2,5 mm (wew.) szt. 30 3,0 mm (wew.) szt. 30 4,0 mm (wew.) szt. 40 5,0 mm (wew.) szt. 110 5,5 mm (wew.) szt. 40 6,0 mm (wew.) szt. 20 2 Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym 3,0 mm (wew.) szt. 20 4,0 mm (wew.) szt. 110 4,5 mm (wew.) szt. 20 5,0 mm (wew.) szt. 180 5,5 mm (wew.) szt. 150 6,0 mm (wew.) szt. 500 7,0 mm (wew.) szt. 450 7,5 mm (wew.) szt. 10 8,0 mm (wew.) szt. 1032 9,0 mm (wew.) szt. 1023 3 Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem uszczelniającym 6,0 mm (wew.) szt. 20 7,0 mm (wew.) szt. 6 8,0 mm (wew.) szt. 374 9,0 mm (wew.) szt. 400 4 Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym do intubacji przez nos tzw. rurka donosowa 6,0 mm szt. 30 7,0 mm szt. 30 5 Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym z odsysaniem z nad mankietu 8,0 mm szt. 30 9,0 mm szt. 30 6 Rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym do przedłużonej intubacji z odsysaniem znad mankietu 8,0 mm szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 Rurka intubacyjna do terapii surfaktantem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Rurki intubacyjne bez mankietu uszczelniającego do terapii surfaktantem 2,0 mm (wew.) szt. 10 2,5 mm (wew.) szt. 20 3,0 mm (wew.) szt. 25 3,5 mm (wew.) szt. 20 4,0 mm (wew.) szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 Rurki tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Rurka tracheostomijna z mankietem uszczelniającym 6,0 mm (wew.) szt. 10 7,0 mm (wew.) szt. 12 8,0 mm (wew.) szt. 30 9,0 mm (wew.) szt. 10 10,0 mm (wew.) szt. 12 2 Rurka tracheostomijna z mankietem uszczelniającym z odsysaniem z nad mankietu 5,0mm (wew.) szt. 2 6,0 mm (wew.) szt. 2 7,0 mm (wew.) szt. 10 8,0 mm (wew.) szt. 100 9,0 mm (wew.) szt. 100 10,0 mm (wew.) szt. 40 3 Rurka tracheotomijna z mankietem uszczelniającym z możliwością regulacji głębokości rurki 7,0 mm (wew.) szt. 10 8,0 mm (wew.) szt. 20 9,0 mm (wew.) szt. 20 10,0 mm (wew.) szt. 10 4 Rurka tracheotomijna foniatryczna z mankietem uszczelniającym 8,0 mm (wew.) szt. 10 9,0 mm (wew.) szt. 10 5 Rurka ustno-gardłowa 0/5 cm szt. 15 2/7 cm szt. 15 3/8 cm szt. 275 4/9 cm szt. 385 5/10 cm szt. 275 6 Prowadnica intubacyjna do ukształtowania drutem 2 dł. 225 mm szt. 10 4 dł. 335 mm szt. 40 5 dł. 365 mm szt. 40 7 Maska krtaniowa z mankietem uszczelniającym 2,5 dla 20-30 kg szt. 4 3 dla 30-50 kg szt. 35 4 dla 57-70 kg szt. 33 5 powyżej 70 kg szt. 32 8 Rurka krtaniowa LT-D nr 2 dzieci 12-25 kg szt. 120 nr 2.5 dzieci 125-150cm szt. nr 3 dorośli <155 cm szt. nr 4 dorośli 155-180 cm szt. nr 5 dorośli >180 cm szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 Rurka tracheotomijna z polietylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Rurka tracheotomijna z polietylenu z otworem / bez otworu 6,0 mm (wew.) szt. 5 7,0 mm (wew.) szt. 48 8,0 mm (wew.) szt. 72 9,0 mm (wew.) szt. 17 10,0 mm (wew.) szt. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 Igły do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z mandrynem i końcówką standard 22G dł. 120mm szt. 50 25G lub 26G dł. 120mm-130mm szt. 25G dł. 88mm-90mm szt. 50 2 Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem typu Pensil Point pakowana razem z prowadnicą 27G - dł. ok. 88mm-90mm ze szlifem typu Pencan szt. 1800 26G - dł. ok.88mm-90mm ze szlifem typu Pensil point szt. 800 3 Igła Tuohy do znieczuleń zewnątrzoponowych 18G - dł. ok.88mm-90mm szt. 20 4 Zestaw do wkłuć centralnych z jednoświatłowym cewnikiem 14G -dł 20cm szt. 100 16G - dł 20cm szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 Zestawy do kaniulacji centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Opis przedmiotu zamówienia rozmiar j.m. ilość na 1 rok 1 Zestaw do kaniulacji żył centralnych z antybakteryjnym dwuświatłowym cewnikiem 7F - dł. 16cm szt. 30 7F - dł. 20cm szt. 30 2 Zestaw do kaniulacji żył centralnych z antybakteryjnym trzyświatłowym cewnikiem 7F dł. 20cm szt. 30 3 Zestaw do hemofiltracji z dwukanałowym cenikiem silikonowym 13,5F - dł. 15cm szt. 20 13,5F - dł. 20cm szt. 30 13,5F dł. 24cm szt. 30 4 Zestaw do kaniulacji żył centralnych do hemodializy z cewnikiem trzyświatłowym 12F dł. 20cm szt. 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.