Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-02
Jędrzejów: Zadanie 1: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0170T DIAMENT - ŁYSAKÓW - KAWĘCZYN - OPATKOWICE - GRUDZYNY - MIERZWIN POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI MIERZWIN OD KM12+449 DO KM 12+657
DŁUGOŚCI 208 MB SZEROKOŚCI 1,5 MB.
Zadanie 2: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0170T DIAMENT - ŁYSAKÓW - KAWĘCZYN - OPATKOWICE MUROWANE - GRUDZYNY - MIERZWIN POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI OPATKOWICE MUROWANE OD KM 7+954 DO KM 8+261 DŁUGOŚCI 307 MB SZEROKOŚCI 1,5 MB.
Numer ogłoszenia: 311088 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Stefana Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3861426, faks 041 3861171.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0170T DIAMENT - ŁYSAKÓW - KAWĘCZYN - OPATKOWICE - GRUDZYNY - MIERZWIN POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI MIERZWIN OD KM12+449 DO KM 12+657 DŁUGOŚCI 208 MB SZEROKOŚCI 1,5 MB. Zadanie 2: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0170T DIAMENT - ŁYSAKÓW - KAWĘCZYN - OPATKOWICE MUROWANE - GRUDZYNY - MIERZWIN POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI OPATKOWICE MUROWANE OD KM 7+954 DO KM 8+261 DŁUGOŚCI 307 MB SZEROKOŚCI 1,5 MB..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie swym zakresem obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 0170T polegającą na wykonaniu chodnika w miejscowościach: Mierzyn oraz Opatkowice Murowane zgodnie z załączonym przedmiarem robót..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W okresie 3 lat od udzielenia zamowienia podstawowego zamawiający może udzielić dotychczasowemu wykonawcy, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 12.1.W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest od Wykonawców wniesienie wadium w następujących wysokościach: dla Zadania 1: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0170T DIAMENT - ŁYSAKÓW - KAWĘCZYN - OPATKOWICE - GRUDZYNY - MIERZWIN POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI MIERZWIN OD KM12+449 DO KM 12+657 DŁUGOŚCI 208 MB SZEROKOŚCI 1,5 MB. wadium w wysokości: 1 500,00 PLN słownie: jeden tysiąc pięćset i 00/100 złotych dla Zadania 2: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0170T DIAMENT - ŁYSAKÓW - KAWĘCZYN - OPATKOWICE MUROWANE - GRUDZYNY - MIERZWIN POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI OPATKOWICE MUROWANE OD KM 7+954 DO KM 8+261 DŁUGOŚCI 307 MB SZEROKOŚCI 1,5 MB. wadium w wysokości: 1 500,00 PLN słownie: jeden tysiąc pięćset i 00/100 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, na podstawie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oddzielne oświadczenia dla każdego z nich.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonywaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań polegających na wykonaniu chodnika o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniane będzie ich łączne doświadczenie. Do oferty należy załączyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonana należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i terminowo zakończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje sprzętem i środkami transportu niezbędnymi do wykonania przedmiotu umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie może być złożone łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma obowiązek wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Dodatkowo Wykonawca przedstawi wraz z ofertą na każdą funkcję wymienioną poniżej, po jednej osobie (bądź jedna osoba spełniająca oba warunki jednocześnie) spełniającej następujące minimalne wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy w zakresie realizacji inwestycji polegającej na przebudowie drogi: - minimalne kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączny potencjał Kadrowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ubezpieczenia: na dzień składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy, polecać Wykonawcy na piśmie: a. wykonanie prac wynikających z zasad wiedzy technicznej, a nie wyszczególnionych w przedmiarach robót, b. rezygnację z części robót, c. w uzasadnionych przypadkach Wykonanie rozwiązań zamiennych w stosunku do przedstawionych w SST, a Wykonawca zobowiązany jest wykonać każde z powyższych poleceń 2. Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których mowa w ust. 1, nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, ale skutki tych poleceń mogą stanowić podstawę do zmiany - na wniosek Wykonawcy - wynagrodzenia zgodnie z postanowieniami umowy. 3. Zmiany wynikające z poleceń, o których mowa w ust. 1 nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy. 4. Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian jakości i ilości robót bez pisemnego polecenia Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0170T DIAMENT - ŁYSAKÓW - KAWĘCZYN - OPATKOWICE - GRUDZYNY - MIERZWIN POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI MIERZWIN OD KM12+449 DO KM 12+657 DŁUGOŚCI 208 MB SZEROKOŚCI 1,5 MB..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie swym zakresem obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 0170T polegającą na wykonaniu chodnika w miejscowości Mierzyn zgodnie z załączonym przedmiarem robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0170T DIAMENT - ŁYSAKÓW - KAWĘCZYN - OPATKOWICE MUROWANE - GRUDZYNY - MIERZWIN POLEGAJĄCA NA WYKONANIU CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI OPATKOWICE MUROWANE OD KM 7+954 DO KM 8+261 DŁUGOŚCI 307 MB SZEROKOŚCI 1,5 MB..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie swym zakresem obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 0170T polegającą na wykonaniu chodnika w miejscowości Opatkowice Murowane zgodnie z załączonym przedmiarem robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.