eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoPrzewoźny aparat rentgenowski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Radomsko: Przewoźny aparat rentgenowski
Numer ogłoszenia: 311305 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku , ul. Prymasa Wyszyńskiego 14, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854716, faks 044 6854701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewoźny aparat rentgenowski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przewoźnego aparatu rentgenowskiego wraz z przeszkoleniem pracowników w zakresie jego obsługi- wymagania techniczne aparatu zawarte w załączniku nr 4 w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymogami ustawowymi, B. dysponuje niezbędna wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, C. znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy o zamówieniach publicznych,, E. w/w warunki zostaną uznane za spełnione przez Wykonawcę , jeżeli do oferty załączone zostaną dokumenty wskazane w pkt. IV Siwz. Ocena: spełnie lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I V. DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTA 1. Wypełniony i podpisany przez osobę /osoby /upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy i cenowy / zał. Nr 1,2/. 2. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału ZUS i Urzędu Skarbowego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne oraz podatków , lub zaświadczeń ,że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz oświadczenie spełnia warunków z art.22 ustawy Pzp 5. Pisemne oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada świadectwo dopuszczenia do obrotu na rynku polskim. W przypadku udzielenia zamówienia wybrany oferent będzie miał obowiązek przedstawić zamawiającemu kopie świadectw i certyfikatów pod rygorem odstąpienia od zawarcia umowy. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, 7. Informacje o parametrach techniczno-użytkowych, eksploatacyjnych, jakościowych, oraz gwarancji i serwisie oferowanego aparatu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Warunki techniczne / jakość/ - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dszpital.biz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Radomsku, ul.Pr. Wyszyńskiego 14, Sekcja Zamowień Publicznych pok.212.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat pok.202 w Szpitalu Powiatowym w Radomsku ul. Pr. Wyszyskiego 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.