eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZAKUP WYPOSAŻENIA LABORATORYJNEGO DO PROJEKTU KLUCZOWEGO - 4 ZADANIA. Postępowanie nr AC/BZP/12/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Wrocław: ZAKUP WYPOSAŻENIA LABORATORYJNEGO DO PROJEKTU KLUCZOWEGO - 4 ZADANIA. Postępowanie nr AC/BZP/12/2010
Numer ogłoszenia: 31132 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.wroc.pl/, http://www.pwr.wroc.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WYPOSAŻENIA LABORATORYJNEGO DO PROJEKTU KLUCZOWEGO - 4 ZADANIA. Postępowanie nr AC/BZP/12/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia laboratoryjnego do projektu kluczowego. Zamówienie zostało określone w 4 zadaniach: ZADANIE NR 1 - dostawa nowego, instalacja, uruchomienie oraz przeszkolenie w zakresie obsługi aparatu Wickbolda (załącznik nr 5 do SIWZ), 3 osób wskazanych przez Zamawiającego, w jego siedzibie, w terminie do 7 dni od daty dostarczenia urządzenia. Reakcja serwisu do 1 tygodnia od zgłoszenia usterki, naprawa urządzenia do 14 dni. Urządzenie musi być wyprodukowane po 01.01.2009 r. i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Gwarancja 12 miesięcy. ZADANIE NR 2 - dostawa i montaż nowego systemu chłodzenia oraz filtrowania wraz z agregatem pompowym (załącznik nr 6 do SIWZ). Reakcja serwisu do 48h od zgłoszenia usterki, naprawa systemu i urządzenia do 14 dni. Przedmiot zamówienia musi być wyprodukowany po 01.01.2009 r. i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Gwarancja 12 miesięcy. ZADANIE NR 3 - dostawa nowej karty elektronicznej (załącznik nr 7 do SIWZ). Reakcja serwisu do 48h od zgłoszenia usterki, naprawa do 14 dni. Gwarancja 12 miesięcy. ZADANIE NR 4 - dostawa nowych rotametrów (załącznik nr 8 do SIWZ). Naprawa urządzenia do 14 dni. Urządzenie musi być wyprodukowane po 01.01.2009 r. i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Gwarancja 12 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (do 20%) w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp - w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartością zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalne duże trudności w użytkowaniu i dozorze.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2, 44.11.52.10-4, 44.16.00.00-9, 38.42.40.00-3, 38.42.90.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej: DLA ZADANIA NR 1 - 1 dostawą analizatora siarki dla paliw płynnych; DLA ZADANIA NR 2 - 1 dostawą układu hydraulicznego. Zadanie nr 3 i 4 - nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi się składać z: a) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V SIWZ, b) formularza ofertowego Wykonawcy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, c) szczegółowego opisu oferowanego aparatu/urządzenia, pozwalającego stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załączniki nr 5-8 do SIWZ - dotyczy zadania, na które składana jest oferta.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: a) aneks personalny - dopuszczający zmianę, przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy wskazanych jako osoby do kontaktu; b) aneks cenowy - dopuszczający obniżenie ceny za dany przedmiot zamówienia w przypadku korzystnych kursów walut; c) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - dopuszczający, w przypadku zakończenia produkcji bądź wycofania urządzenia, do dostarczenia aparatury o takich samych bądź lepszych parametrach; d) aneks miejsca dostawy - dopuszczający zmianę miejsca dostawy spowodowaną zmianami organizacyjnymi Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) z oficjalnej strony internetowej Zamawiającego 2) w siedzibie BZP (ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław) 3) na pisemny wniosek Wykonawcy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba BZP - ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zgodnie z umową nr POIG.01.01.02-00-016/08 pt. Modelowe kompleksy agroenergetyczne jako przykład kogeneracji rozproszonej opartej na lokalnych i odnawialnych źródłach energii, Priorytet 1. Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wyposażenia laboratoryjnego do projektu kluczowego - ZADANIE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: DLA ZADANIA NR 1 - dostawa nowego, instalacja, uruchomienie oraz przeszkolenie w zakresie obsługi aparatu Wickbolda (załącznik nr 5 do SIWZ), 3 osób wskazanych przez Zamawiającego, w jego siedzibie, w terminie do 7 dni od daty dostarczenia urządzenia. Reakcja serwisu do 1 tygodnia od zgłoszenia usterki, naprawa urządzenia do 14 dni. Urządzenie musi być wyprodukowane po 01.01.2009 r. i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. CPV - 38.43.20.00-2 - aparatura do analizowania; gwarancja 12 miesięcy. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 4-6 tygodni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wyposażenia laboratoryjnego do projektu kluczowego - ZADANIE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: DLA ZADANIA NR 2 - dostawa i montaż nowego systemu chłodzenia oraz filtrowania wraz z agregatem pompowym (załącznik nr 6 do SIWZ). Reakcja serwisu do 48h od zgłoszenia usterki, naprawa systemu i urządzenia do 14 dni. Przedmiot zamówienia musi być wyprodukowany po 01.01.2009 r. i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. CPV - 44.11.52.10-4 - tworzywa hydrauliczne, 44.16.00.00-9 - rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy, gwarancja 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.52.10-4, 44.16.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wyposażenia laboratoryjnego do projektu kluczowego - ZADANIE NR 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: DLA ZADANIA NR 3 - dostawa nowej karty elektronicznej (załącznik nr 7 do SIWZ). Reakcja serwisu do 48h od zgłoszenia usterki, naprawa do 14 dni. CPV - 38.42.40.00-3 - urządzenia pomiarowe i sterujące; gwarancja 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wyposażenia laboratoryjnego do projektu kluczowego - ZADANIE NR 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: DLA ZADANIA NR 4 - dostawa nowych rotametrów (załącznik nr 8 do SIWZ). Naprawa urządzenia do 14 dni. Urządzenie musi być wyprodukowane po 01.01.2009 r. i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. CPV - 38.42.90.00-8 - rotametry; gwarancja 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.90.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.