eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica167 programów filtrujących, instalowanych na komputerach Beneficjentów Ostatecznych, mieszkańców Świdnicy, w ramach Projektu - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica - współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowaSpołeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-29

Świdnica: 167 programów filtrujących, instalowanych na komputerach Beneficjentów Ostatecznych, mieszkańców Świdnicy, w ramach Projektu - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica - współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Numer ogłoszenia: 311436 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 167 programów filtrujących, instalowanych na komputerach Beneficjentów Ostatecznych, mieszkańców Świdnicy, w ramach Projektu - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica - współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzedaż, ważnych trzy lata, 167 sztuk licencji jednostanowiskowych programu filtrującego Internet i blokującego wejście na strony zawierające szkodliwe treści: pornograficzne, agresywne, dotyczące zachowań seksualnych i innych podobnych, niedozwolonych dla dzieci i młodzieży, spełniającego następujące kryteria: 1. graficzne środowisko instalacji i konfiguracji, 2. komunikacja z użytkownikiem w języku polskim, 3. posiada dwa mechanizmy blokowania niepożądanych stron internetowych: baza adresów stron internetowych polskich i obcojęzycznych, mechanizm analizy treści stron w języku polskim i językach obcych, uwzględniający co najmniej adres strony, tytuł, użyte w meta tagach słowa kluczowe oraz treść tekstów na stronie, 4. min. cotygodniowa aktualizacja bazy danych stron niepożądanych oraz algorytmów filtrujących przez okres ważności licencji, 5. działa automatycznie po uruchomieniu komputera, 6. zmiana ustawień i opcji programu oraz jego deinstalacja możliwa jest tylko po podaniu właściwego hasła, 7. uniemożliwia ominięcie mechanizmów kontroli treści w wypadku usunięcia plików programu bez jego deinstalacji, 8. kompatybilność oprogramowania z różnymi przeglądarkami internetowymi, 9. mechanizmy programu muszą działać z innymi programami, które wykorzystują protokół HTTP (np. komunikatory internetowe, czaty). 2) instalacja oprogramowania filtrującego jw. na 167 komputerach marki HP Compaq 6005 Pro z systemem operacyjnym Windows Vista Home Basic PL i zainstalowanym oprogramowaniem antywirusowym ESET NOD32 AV Bussiness Edition Client, stanowiących własność Gminy Miasto Świdnica, a użyczonych Beneficjentom Ostatecznym (BO), u których Internet zostanie podłączony z dniem 1.10.2010 r. 2. Terminy instalacji programów filtrujących na komputerach w gospodarstwach domowych BO - Wykonawca uzgodni bezpośrednio z BO. 3. Adresy Beneficjentów Ostatecznych zostaną udostępnione Wykonawcy. 4. Odbiór zainstalowanego oprogramowania - protokółem zdawczo-odbiorczym. 5. Wykonawca dostarczy oprogramowanie wraz z oryginalnymi licencjami (certyfikatami)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnianian warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności,jeżeli przepisy prawa nakładaja obowiązek ich posiadania: a)oświadczenie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły : SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sprzedaży i instalacji oprogramowania informatycznego, o łącznej wartości minimum 8.000 zł bruttow celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia: a) oświadczenie jw., b) wykaz wykonanych sprzedaży i instalacji oprogramowania odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły : SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - dysponowanie co najmniej jednym informatykiem bezpośrednio uczestniczącym w realizacji przedmiotu zamówienia (odpowiedzialnym za instalacje oprogramowania). w celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykaz osób - informatyk, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialny za świadczenie usługi wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (załącznik nr 3 do oferty - wzór w załączeniu),Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000 zł (przez cały okres wykonywania zadania).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaparafowany projekt umowy , oświadczenie producenta (załącznik nr 8 do oferty,wzór w załączeniu),) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, załączy dokumenty wskazane w pkt 1a), 2a), 3a, 4a) z tym, że polisa może być wystawiona łącznie dla wszystkich Wykonawców (muszą być z nazwy wskazani w treści polisy). Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców z treści której wynika, iż odpowiadają solidarnie za zobowiązania oraz wskazują lidera konsorcjum

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski , ul.Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów pok.124 Ip.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski , ul.Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów pok.124 Ip.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.