eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieNaprawa, montaż i demontaż elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Siemianowice Śląskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-04

Siemianowice Śląskie: Naprawa, montaż i demontaż elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Siemianowice Śląskie.
Numer ogłoszenia: 311473 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa, montaż i demontaż elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Siemianowice Śląskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa, montaż i demontaż elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego na terenie miasta Siemianowice Śląskie. W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest wykonanie niżej wymienionych usług: - naprawa uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego, - montaż i demontaż elementów nasłupowych oświetlenia świątecznego, - montaż i demontaż elementów wiszących w poprzek ulic, - montaż i demontaż kurtyn świetlnych i nitek świetlnych z drzew i choinek, - montaż i demontaż elementów ozdobnych ze ścian budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, - utrzymanie instalacji oświetleniowych w stanie sprawności technicznej do czasu demontażu (Wykonawca ma obowiązek ciągłego monitorowania instalacji oraz bieżącej naprawy uszkodzeń lub uzupełnienia ubytków), - transport i składowanie zdemontowanych elementów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - po demontażu wykonanie zestawienia elementów do naprawy przed ponownym montażem, - Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzonych elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego wymienionych w Dodatku nr 4 do SIWZ - przed ich montażem - w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Elementy nie są uszkodzone mechanicznie. Materiały do wymiany oprócz żarówek zakupuje Wykonawca. - Wykonawca zobowiązany jest do montażu wszystkich elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego w terminie 10 dni od dnia otrzymania wezwania do wykonania usługi. Jako montaż należy rozumieć wykonanie niezbędnego zasilania, dostarczenie oraz zamontowanie elementów montażowych takich jak linki, śruby rzymskie, obejmy, opaski. Przy montażu elementów potrzebne jest odpłatne (na koszt Wykonawcy) dopuszczenie do prac przez eksploatatora sieci t.j. Vattenfall Network Services Poland. Zamawiający zezwala na wiercenie w słupach otworów w celu przeciągnięcia przewodów zasilających. Element dekoracyjny św Mikołaj należy zamontować na fontannie w pobliżu Urzędu Miasta w taki sposób, aby jej nie uszkodzić. - Wykonawca zobowiązany jest do demontażu wszystkich elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego w terminie od dnia 29.01.2011r do 15.02.2011r. Szczegółowy wykaz elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego do montażu, utrzymania i demontażu stanowi dodatek nr 4 do SIWZ. Szczegółowy wykaz elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego do naprawy stanowi dodatek nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % jego wartości - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówień uzupełniających może być w szczególności: - naprawa uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego, - montaż i demontaż elementów oświetlenia świątecznego, - utrzymanie instalacji oświetleniowych w stanie sprawności technicznej do czasu demontażu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.10 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru: - zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi będące przedmiotem zamówienia. 2. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie,Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Michałkowicka 105, pokój nr 10 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 6,30 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, w Biurze Obsługi Mieszkańców - Kancelaria Podawcza..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.