Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup 2 sztuk sprzętowego modułu Load Balancer`a i akceleratora SSL Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Finansów, Departament Rozwoju Systemów Informatycznych, do kontaktów: Jolanta Mieszkowicz, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694 32 85, fax 022 6945268, e-mail: wzp@mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): htp://www.mofnet.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): htp://www.mofnet.gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup 2 sztuk sprzętowego modułu Load Balancer`a i akceleratora SSL. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Ministerstwo Finansów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego 2 sztuk sprzętowego modułu Load Balancera i akceleratora SSL, z tego: a)dwóch kompletów urządzeń sieciowych przeznaczonych do równoważenia obciążenia i szyfrowania SSL o cechach i parametrach określonych Załączniku A do SIWZ, b)dwóch 16-portowych modułów GigaEthernet umożliwiających włączenie w/w urządzeń do infrastruktury sieciowej Zamawiającego, o cechach i parametrach określonych w Załączniku A do SIWZ, c)komplet kabli i złącz do podłączenia sprzętu, o którym mowa w lit. a i b (niezbędne kable światłowodowe dostarczy Wykonawca. Przewiduje się umieszczenie dostarczonego sprzętu i wykonywanie połączeń w jednej 19\ szafie rackowej; maksymalnie 8 połączeń światłowodowych między dostarczonymi podzespołami), zwanych dalej \Sprzętem2)zainstalowanie, uruchomienie i skonfigurowanie Sprzętu w siedzibie Zamawiającego 3)przeszkolenie dwóch administratorów w zakresie użytkowania i konfigurowania Sprzętu zgodnie z wymaganiami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym Załącznik C do SIWZ. 2.Sprzęt określony w ust.1 pkt 1 lit. a musi pochodzić od jednego producenta. Sprzęt określony w ust.1 pkt 1 lit. b musi pochodzić od jednego producenta. Sprzęt określony w ust. 1 pkt 1) lit. a może pochodzić od innego producenta niż sprzęt określony w ust. 1 pkt 1) lit. b. 3.Sprzęt musi być nowy, w szczególności: nieużywany, nierefabrykowany (nie poddany zmianom lub obróbce po pierwotnym wyprodukowaniu) nieregenerowany, dostarczony w fabrycznym opakowaniu producenta. 4.Sprzęt będący przedmiotem dostawy musi być wyposażony w standardową dokumentację użytkownika w języku angielskim, oraz jeśli istnieją, w podstawowe informacje dla użytkownika w języku polskim. 5.Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia, w tym sposobu realizacji zawarte jest we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik C do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wykaz oferowanego Sprzętu zawierający następujące informacje: typ, model lub innego oznaczenia jednoznacznie identyfikującego przedmiot oferty, nazwę producenta, specyfikację funkcjonalności, parametrów i cech wg wymagań określonych w Załączniku A. do SIWZ, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia jest z zakresu 60 000 - 137 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 35
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 12 000 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wniesione wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wadium musi być wniesione przez wszystkich lub za wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, co musi jednoznacznie wynikać z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium lub dokumentu stanowiącego wadium. 5.Wpłaty pieniężne wnosi się na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 6.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu może wziąć udział wykonawca spełniający następujące warunki: 1)posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. który zrealizował co najmniej 2 dostawy, każda o wartości min. 100 000 zł, sprzętu sieciowego tj. urządzeń typu: przełącznik (switch) lub router lub urządzeń realizujących te same funkcje co sprzęt opisany w przedmiocie zamówienia; 3)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny przez sprawdzenie prawidłowości złożonych dokumentów z uwzględnieniem postanowień art. 26 ust. 3 Ustawy i sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ metodą \spełnia\ / \nie spełnia\. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.Dokumenty umożliwiające ustalenie pełnego składu urzędujących władz Wykonawcy oraz prawnej reprezentacji Wykonawcy, o ile informacje te nie są zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. 8.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z postanowieniami pkt. 2 Rozdziału 3 SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 9.Podmioty składające ofertę wspólnie muszą złożyć odrębne dokumenty określone w ust. 1-2 i 4-6.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 12:30, Siedziba Zamawiającego - Ministerstwo Finansów, sala nr 138 B.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przełączników sieciowych do PIG-PIB
- Zakup i dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu sieciowego wraz z wdrożeniem infrastruktury sieciowej oraz autentykacji NAC
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
- Doposażenie bazy szkół w projekcie pn. Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W URZĘDZIE GMINY W LIPOWCU KOŚCIELNYM I GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LIPOWCU KOŚCIELNYM
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.