Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-29
Opole: P/30/2010 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO i WIELORAZOWEGO, KONTRASTÓW DLA OŚRODKA WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ
Numer ogłoszenia: 311912 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wszn.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/30/2010 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO i WIELORAZOWEGO, KONTRASTÓW DLA OŚRODKA WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Nazwa zamówienia publicznego: P/30/2010 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO i WIELORA-ZOWEGO, KONTRASTÓW DLA OŚRODKA WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ 2. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, w których wyróżniono poszczególne pozycje asortymentowe sprzętu wielorazowego i jednorazowego użytku, materiałów, urządzeń i odzieży medycznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.13.22-3, 33.69.68.00-3, 33.16.90.00-2, 33.19.90.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) oferowany wyrób medyczny musi posiadać deklaracje CE/EC i być wpisane do rejestru wyrobów medycznych co wynika z przepisów (wpis do rejestru ..) Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896 z póżn. zmn.) tj. - dla wszystkich pakietów oprócz 6,7,8 na potwierdzenie tego faktu, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu, posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych i posiada znak CE/EC Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia JEDNEGO oświadczenia dotyczącego wszystkich oferowanych pozycji lub złożenia dokumentów rejestrowych/CE/EC dla każdej pozycji. (Wymóg dotyczy tylko wyrobów medycznych) UWAGA: Zamawiający ma prawo zażądać na etapie badania ofert przedłożenia do wglądu dokumentu potwierdzającego spełnienie przez oferowane produkty każdego z wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ np. wpisu do rejestru wyrobów medycznych, znaku CE (na dokumencie należy dokonać adnotacji, której pozycji asortymentowej i którego pakietu dotyczy dokument.) 2) oferowany produkt (dotyczy leków) musi posiadać dopuszczenie do obrotu (zgodnie z ustawą - prawo farmaceutyczne, ustawą o wyrobach medycznych oraz ustawą o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych), czyli każdy oferowany wyrób musi posiadać ważne świadectwo rejestracji leku potwierdzające wpis do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. Ze względu na szeroki asortyment produktów objętych przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga złożenia w zamian ww. dokumentów oświadczenia (JEDNEGO oświadczenia dla wszystkich oferowanych leków, kontrastów), że Wykonawca posiada ważne świadectwa rejestracji oferowanych leków, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu i spełnia normy jakościowe określone przez instytucje upoważnione z ramienia Ministra Zdrowia do badania produktów leczniczych oraz, że zobowiązuje się do natychmiastowego dostarczenia w/w świadectw na każde wezwanie zamawiającego w trakcie toczącego się postępowania przetargowego, a także w trakcie realizacji umowy do pierwszej dostawy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2.1. Wykaz możliwych zmian - zmiana terminu realizacji zamówienia jedynie w przypadku niezrealizowania maksymalnej przewidzianej w SIWZ ilości asortymentu, tj. przedłużenie terminu realizacji o prognozowany czas realizacji całości przedmiotu zamówienia, nie dłużej jednak niż do końca 2011 roku. 2.2. Określenie warunków dokonywania ww zmian do umowy; Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie poprzez przedstawienie propozycji aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem. Uwaga: Wszystkie zmiany wymagają zgody stron w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
ul. Wodociągowa 4
45-221 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- Zestaw do wykonywania badań diagnostycznych oraz wewnątrznaczyniowych zabiegów neuroradiologicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Zestaw do wykonywania badań diagnostycznych i specjalistycznych zabiegów wewnątrznaczyniowych OUN i zwężeń tętnic szyjnych wewnętrznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Zestaw do wykonywania wysokospecjalistycznych zabiegów neuroradiologicznych wewnątrznaczyniowych i usuwania ciał obcych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Zestaw do wykonywania badań diagnostycznych w zakresie naczyń mózgowia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Zestaw do wykonywania wewnątrznaczyniowych zabiegów zwężeń tętnic szyjnych wewnętrznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Zestaw do szybkiego, bezszwowego zamykania nakłuć tętniczych po badaniach diagnostycznych i zabiegach wewnątrznaczyniowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Zestaw do wykonywania badań i zabiegów wewnątrznaczyniowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 Zestaw do zabezpieczenia badań i zabiegów wewnątrznaczyniowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 materiały zużywalne do strzykawki automatycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 Drobny sprzęt chirurgiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.13.22-3, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 11 Środki kontrastujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.68.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 Odzież chirurgiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet 13 cieplarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 wyposażenie drobne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet nr 15 Leki (płyny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego, kontrastów, leków, odzieży ochronnej chirurgicznej dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej do magazynów w siedzibie Zamawiającego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, jak w nazwie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 24 w Opolu"
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawa Zestawu CHIR - WOFiTM/30/2025/TP
- Dostawa płynów infuzyjnych - II postępowanie
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa nici chirurgicznych i mikrochirurgicznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.