To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Nysa: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 311985 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221978 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Piotra 1, Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4087830, faks 077 4087833.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa 2szt. videogastroskopów Zadanie nr 2 - dostawa 2szt. videokolonoskopów Zadanie nr 3 - dostawa videoduodenoskopu Zadanie nr 4 - dostawa toru wizyjnego z kamerą 1-chipową Zadanie nr 5 - dostawa toru wizyjnego z kamerą 3-chipową Zadanie nr 6 - dostawa videobronchoskopu Zadanie nr 7 - dostawa 2szt. cystoskopów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00 - Monitory .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 455766.19 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane z projektu: Wczesne wykrywanie i leczenie nowotworów przewodu pokarmowego - zakup nowoczesnego sprzętu diagnostyczno-leczniczego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - dostawa 2szt. videogastroskopów
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENDO ELEKTRONIK Sp. z o.o., ul. Kolejowa 11B, 05-805 Kanie, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 65.000,00
- Oferta z najniższą ceną: 65.000,00 oferta z najwyższą ceną: 77.900,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - dostawa 2szt. videokolonoskopów
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENDO ELEKTRONIK Sp. z o.o., ul. Kolejowa 11B, 05-805 Kanie, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 74.600,00
- Oferta z najniższą ceną: 74.600,00 oferta z najwyższą ceną: 102.800,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - dostawa videoduodenoskopu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENDO ELEKTRONIK Sp. z o.o., ul. Kolejowa 11B, 05-805 Kanie, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 56.000,00
- Oferta z najniższą ceną: 56.000,00 oferta z najwyższą ceną: 81.400,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - dostawa toru wizyjnego z kamerą 1-chipową
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EndoPro Sp. z o.o., ul. Śląska 88, 40-742 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 62.966,19
- Oferta z najniższą ceną: 62.966,19 oferta z najwyższą ceną: 68.619,73
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - dostawa toru wizyjnego z kamerą 3-chipową
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EndoPro Sp. z o.o., ul. Śląska 88, 40-742 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 107.506,30
- Oferta z najniższą ceną: 107.506,30 oferta z najwyższą ceną: 107.506,30
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - dostawa videobronchoskopu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Endo Elektronik Sp. z o.o., ul. Kolejowa 11B, 05-805 Kanie, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 37.350,00
- Oferta z najniższą ceną: 37.350,00 oferta z najwyższą ceną: 37.350,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7 - dostawa 2szt. cystoskopów
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIM Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 5, 02-375 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 51.943,70
- Oferta z najniższą ceną: 51.943,70 oferta z najwyższą ceną: 51.943,70
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 10 z oddziałami integracyjnymi przy ul. Prusa w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 1 w Nysie
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Przygotowywanie i dowóz posiłków dla świadczeniobiorców Dziennego Domu Pobytu w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji wysokiej klasy komputera wraz z monitorem na potrzeby Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz oprogramowania.
- 27/TP1/SZP-2/2024 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
- dostawa produktów leczniczych.
więcej: Monitory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.