To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-19
Białystok: Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych
w okresie: w okresie: wrzesień 2015 r. - listopad 2015 r.
Numer ogłoszenia: 312086 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196372 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, ul. Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 747 3800, faks 85 747 3861.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych w okresie: w okresie: wrzesień 2015 r. - listopad 2015 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Część 1: Szkolenie - Monter instalacji wodno - kanalizacyjnych 1) Ilość osób do przeszkolenia - 15 (1 grupa). 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 200. 3) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a) montaż instalacji wodno - kanalizacyjnych; b) montaż instalacji grzewczych (centralnego ogrzewania)w tym: montaż pomp ciepła i kolektorów słonecznych; c) zajęcia praktyczne - min. 100 godz.; d) metody poszukiwania pracy. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 07.09.2015 r. a 30.10.2015 r. 2. Część 2: Szkolenie - Opiekun osób starszych i chorych z językiem niemieckim 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10 (1 grupa). 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 250. 3) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a) opieka nad osobami starszymi i chorymi; b) pierwsza pomoc przedmedyczna; c) podstawy rehabilitacji; d) masaż; e) komunikacja interpersonalna; f) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych; g) podstawowe zasady żywienia; h) język niemiecki dla opiekunów osób starszych i chorych - 60 godz.; i) zajęcia praktyczne - min. 100 godz.; j) metody poszukiwania pracy; k) podstawy prowadzenia działalności gospodarczej. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 14.09.2015 r. a 20.11.2015 r. 3. Część 3: Szkolenie - Pomoc kucharza 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10 (1 grupa). 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 250. 3) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a) zasady żywienia; b) bezpieczeństwo i higiena pracy; c) technologia; d) catering; e) dekoracja potraw; f) obsługa kas fiskalnych; g) zajęcia praktyczne - min. 150 godz.; h) metody poszukiwania pracy. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 21.09.2015 r. a 27.11.2015 r. 4. Część 4: Szkolenie - Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej 1) Ilość osób do przeszkolenia - 15 (1 grupa). 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3) Zakres szkolenia proponowany przez PUP w Białymstoku - zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z dnia 18.12.2013 r. w sprawie wymagań w zakresie szkoleń i kursów potwierdzających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 23.09.2015 r. a 30.11.2015 r. 5. Część 5: Szkolenie - Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - CNC 1) Ilość osób do przeszkolenia - 15 (1 grupa). 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 200. 3) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a) przepisy z zakresu bhp; b) podstawy obróbki skrawaniem; c) wprowadzenie do sterowania numerycznego; d) programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie; e) obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie; f) zajęcia praktyczne - min. 100 godz.; g) metody poszukiwania pracy. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 05.10.2015 r. a 27.11.2015 r. 6. Część 6: Szkolenie - Pracownik magazynu 1) Ilość osób do przeszkolenia - 15 (1 grupa) 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 180. 3) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a) podstawy organizacji pracy magazynu: zapasy magazynowe, budowle magazynowe, wyposażenie magazynu, technologia prac magazynowych, organizacja prac magazynowych; b) obsługa wózków jezdniowych, c) obsługa komputera: Word, Excel, Power Point, Internet, komputerowe prowadzenie sprzedaży i fakturowanie, komputerowe prowadzenie gospodarki magazynowej, zarządzanie kontaktami z klientem; d) obsługa kas fiskalnych, wag samoobliczeniowych i terminali płatniczych; e) podstawowe zagadnienia bezpieczeństwa żywności, zasady systemu bezpieczeństwa żywności HACCP; f) metody poszukiwania pracy. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 12.10.2015 r. a 30.11.2015 r. 7. Część 7: Szkolenie - AutoCAD z kosztorysowaniem 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10 (1 grupa) 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 150. 3) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a) AutoCAD - poziom I; b) AutoCAD - poziom II, c) kosztorysowanie w programie Norma PRO; d) metody poszukiwania pracy. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 19.10.2015 r. a 27.11.2015 r. 8. Część 8: Szkolenie - Kadry i płace 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10 (1 grupa) 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 150. 3) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a) prawo pracy; b) dokumenty pracownicze, prowadzenie akt personalnych; c) ubezpieczenia społeczne; d) podatki; e) obsługa komputera: Word, Excel, Power Point, program kadrowo - płacowy, program Płatnik, przekaz elektroniczny do ZUS; f) metody poszukiwania pracy. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 19.10.2015 r. a 27.11.2015 r. 9. Część 9: Szkolenie - Kasjer - sprzedawca 1) Ilość osób do przeszkolenia - 15 (1 grupa) 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 100. 3) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a) dokumenty sprzedaży; b) obsługa komputera; Word, Excel, Power Point, Internet, komputerowe prowadzenie sprzedaży i fakturowanie; c) obsługa kas fiskalnych, wag samoobliczeniowych i terminali płatniczych; d) podstawowe zagadnienia bezpieczeństwa żywności, zasady systemu bezpieczeństwa żywności HACCP; e) metody poszukiwania pracy. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 02.11.2015 r. a 30.11.2015 r. 10. Część 10: Szkolenie - Pracownik do spraw zamówień publicznych 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10 (1 grupa) 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 100. 3) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a) ustawa Prawo zamówień publicznych i akty wykonawcze do tej ustawy; b) zasady udzielania zamówień; c) przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) omówienie trybów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; e) wybór najkorzystniejszej oferty; f) umowy o zamówienia publiczne; g) środki ochrony prawnej; h) odpowiedzialność za naruszenie ustawy Prawo zamówień publicznych; i) metody poszukiwania pracy. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 02.11.2015 r. a 30.11.2015 r. 11. Część 11: Szkolenie - Pozyskiwanie funduszy unijnych 1) Ilość osób do przeszkolenia - 10 (1 grupa) 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 100. 3) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a) źródła i zasady finansowania projektów z UE; b) programy operacyjne w latach 2014-2020; c) założenia programów planowanych w Polsce na lata 2014-2020; d) zasady tworzenia wniosków na lata 2014-2020 ; e) metody oceny projektu na lata 2014-2020 ; f) analiza finansowa projektu na lata 2014-2020; g) zasady rozliczania projektu na lata 2014-2020; h) metody poszukiwania pracy. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 02.11.2015 r. a 30.11.2015 r. 12. Część 12: Szkolenie - Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych 1) Ilość osób do przeszkolenia - 15 (1 grupa) 2) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 60. 3) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a) przepisy z zakresu gospodarki energetycznej; b) przepisy z zakresu budowy i eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych; c) ochrona przeciwporażeniowa, zasady ratowania porażonych prądem elektrycznym; d) przepisy z zakresu bezpieczeństwa i higiena pracy; e) metody poszukiwania pracy; f) podstawy prowadzenia działalności gospodarczej. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 02.11.2015 r. a 30.11.2015 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenia będą finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Monter instalacji wodno - kanalizacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
- Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24900,00
Oferta z najniższą ceną: 24900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41700,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Opiekun osób starszych i chorych z językiem niemieckim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Doskonalenia Kadr PROFESJA A. Dąbrówka-Bełbot, A. Bełbot, ul. Sienkiewicza 55A, 15-002 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27540,00
Oferta z najniższą ceną: 15750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pomoc kucharza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meritum Sp. z o. o., ul. Poleska 52, 15-874 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13000,00
Oferta z najniższą ceną: 13000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM EDUKACJI USTAWICZNEJ "PERFECT - KRZYWOSZ"
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM EDUKACJI USTAWICZNEJ "PERFECT - KRZYWOSZ"
- Centrum Edukacji Ustawicznej PERFECT - Krzywosz, ul. Goniądzka 33, 16-150 Suchowola, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21975,00
Oferta z najniższą ceną: 13976,55 / Oferta z najwyższą ceną: 29675,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - CNC
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.M. UNIWERSUM Kursy i Szkolenia Zawodowe, ul. Elektryczna 1, 15-080 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45450,00
Oferta z najniższą ceną: 45450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45450,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pracownik magazynu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO WIEDZY POWSZECHNEJ ODDZIAŁ REGIONALNY W BIAŁYMSTOKU
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO WIEDZY POWSZECHNEJ ODDZIAŁ REGIONALNY W BIAŁYMSTOKU
- Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny, ul. Warszawska 2, 15-063 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20550,00
Oferta z najniższą ceną: 18780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22155,00
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: AutoCAD z kosztorysowaniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS SP. Z O.O.
- T-MATIC Grupa Computer Plus Sp. z o. o., ul. Malmeda 1, 15-440 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14100,00
Oferta z najniższą ceną: 13550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17887,50
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Kadry i płace
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO WIEDZY POWSZECHNEJ ODDZIAŁ REGIONALNY W BIAŁYMSTOKU
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO WIEDZY POWSZECHNEJ ODDZIAŁ REGIONALNY W BIAŁYMSTOKU
- Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny, ul. Warszawska 2, 15-063 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10050,00
Oferta z najniższą ceną: 9150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Kasjer - sprzedawca
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Piotr Gordon, ul. Poleska 52, 15-874 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12450,00
Oferta z najniższą ceną: 5595,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12450,00
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Pracownik do spraw zamówień publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ośrodek Szkolenia Zawodowego Adam Koczorowski
jakie przetargi wygrała firma
Ośrodek Szkolenia Zawodowego Adam Koczorowski
- Ośrodek Szkolenia Zawodowego Adam Koczorowski, ul. Malmeda 12/35, 15-440 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11400,00
Oferta z najniższą ceną: 11400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27500,00
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: Pozyskiwanie funduszy unijnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ECDS Polska sp. o. o., ul. Św. Rocha 5 lok. 208, 15-879 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10100,00
Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27500,00
Waluta: PLN .
Część NR: 12
Nazwa: Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Doskonalenia Kadr PROFESJA A. Dąbrówka-Bełbot, A. Bełbot, ul. Sienkiewicza 55A, 15-002 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11475,00
Oferta z najniższą ceną: 10500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13350,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa na przeglądy, diagnostykę, naprawę wraz z częściami zamiennymi w tym lampa i detektor do aparatu RTG YSIO, Nr ser: 28586
- Wymiana nawierzchni trawiastej - sztuczna murawa na boisku szkolnym.
- Dostawa transformatorów wraz z przebudową stacji transformatorowej na drogowym przejściu granicznym Kuźnica Białostocka-Bruzgi
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Rutka - Tartak"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego Neurochirurgii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu "Pilot wycieczek" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia online wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych i prezentacji multimedialnej
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w ramach projektu "Szczekocińska szkoła marzeń"
- Dostawa sprzętu podnoszącego bezpieczeństwo teleinformatyczne, oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.