Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-29
Ełk: Dostawa mebli biurowych w ramach projektu Ełckie Centrum Rewitalizacji Społecznej
Numer ogłoszenia: 312281 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych w ramach projektu Ełckie Centrum Rewitalizacji Społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Opis 1.Biurko kształtowe 1600/1100 1 szt. prawe Biurko o wymiarze: szer. 1600/700 mm. x głęb. 1100/450 mm x wys. 750 mm Blat biurka profilowany łukowo wykonany z płyty melaminowanej 25 mm. okleinowanej PCV 2 mm. Stelaż biurka - płytowy wykonany z płyty melaminowanej 18 mm okleinowanej PCV 1 mm. Stopki z możliwością regulacji w zakresie 0-15 mm. Wzór kolorystyczny: kolor zbliżony do płyty melaminowanej w kolorze tabac R 3048 z palety PFLEIDERER - nazwa użyta jako wzorzec, zamawiający dopuszcza płyty meleminowe różnych producentów o zbliżonej kolorystyce. 2. Kontener stacjonarny 4-szufladowy 1 szt. Kontener o wymiarze: szer. 430 mm x głęb. 450 mm x wys. 750 mm. Blat górny kontenera wykonany z płyty melaminowanej o grubości 25 mm okleinowanej PCV 2 mm. Korpus oraz fronty szuflad wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18 mm okleinowanej PCV 1 mm. Spód szuflad z płyty HDF jednostronnie lakierowanej na biało. Szuflady wysuwane na prowadnicach rolkowych. Kontener z zamkiem centralnym zamykającym wszystkie szuflady. Wzór kolorystyczny: kolor zbliżony do płyty melaminowanej w kolorze tabac R 3048 z palety PFLEIDERER - nazwa użyta jako wzorzec, zamawiający dopuszcza płyty meleminowe różnych producentów o zbliżonej kolorystyce. 3. Szafka niska szeroka zamykana - 1 szt. Szafka niska aktowa zamykana o wymiarach: szer. 800 mm x głęb. 390 mm x wys. 750 wykonana jest z płyty pokrytej melaminą. Górny wieniec szafki wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji oraz półka z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana szafy wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach szaf za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi mocowane na zawiasach puszkowych. Szafa jest wyposażona w jedną półkę z możliwością regulacji. Szafa wyposażona w stopki z możliwością regulacji. Wzór kolorystyczny: kolor zbliżony do płyty melaminowanej w kolorze tabac R 3048 z palety PFLEIDERER - nazwa użyta jako wzorzec, zamawiający dopuszcza płyty meleminowe różnych producentów o zbliżonej kolorystyce. 4. Szafa aktowa wysoka szeroka zamykana - 1 szt. Szafa aktowa zamykana o wymiarach: szer. 800 mm x głęb. 390 mm x wys. 1830mm wykonana jest z płyty pokrytej melaminą. Górny wieniec szafy wykonany jest z płyty o grubości 25 mm reszta konstrukcji oraz półki z płyty o grubości 18 mm. Wszystkie krawędzie wykończone są taśmą PCV 2 mm. Tylna ściana szafy wykonana jest z płyty HDF o grubości 3 mm w kolorze białym, mocowana w nafrezowanych bokach i wieńcach szaf za pomocą złączy stabilizujących. Drzwi mocowane na zawiasach puszkowych. Szafa jest wyposażona w cztery półki z możliwością regulacji. Szafa wyposażona w stopki z możliwością regulacji. Wzór kolorystyczny: kolor zbliżony do płyty melaminowanej w kolorze tabac R 3048 z palety PFLEIDERER - nazwa użyta jako wzorzec, zamawiający dopuszcza płyty meleminowe różnych producentów o zbliżonej kolorystyce. 5. Stół konferencyjny 1200 x 700 x h-750 (mm) 10 szt. Blat o wymiarze 1200 mm x 700 mm, blat melaminowany grubości 18 mm, wykończenie 2 mm okleina PCV, blat na metalowym stelażu, nogi okrągłe fi 60 mm zespolone ze sobą podblatową belką. Wzór kolorystyczny: kolor zbliżony do koloru buk R5108 z palety PFLEIDERER- nazwa użyta jako wzorzec, zamawiający dopuszcza płyty meleminowe różnych producentów o zbliżonej kolorystyce 6. Krzesło biurowe obrotowe 1 szt. Krzesło obrotowe z oparciem na podnośniku pneumatycznym, wyposażone w mechanizm umożliwiający: regulację wysokości oparcia i siedziska, regulację kąta nachylenia oparcia względem siedziska oraz regulację odległości oparcia od siedziska. Pięcioramienna, czarna nylonowa podstawa jezdna o średnicy 630 mm z kółkami do powierzchni twardych. Wysokość krzesła 950 - 1140 mm. Szerokość siedziska nie mniejsza niż 440 mm. Wysokość oparcia nie mniejsza niż 530 mm. Wysokość do siedziska od ziemi nie mniejsza niż 420 mm. Siedzisko i oparcie w plastikowych czarnych osłonach, oparcie wyprofilowane ergonomicznie. Podłokietniki czarne, plastikowe o wysokości 200 mm. Siedzisko i oparcie tapicerowane tkaniną w kolorze szarym (100% poliester, test Martindale: min. 35 000 cykli) 7. Krzesło konferencyjne - 20 szt. Krzesło konferencyjne na 4 nogach metalowych z miękkim siedziskiem i oparciem. Wymiar krzesła: szer. 545 mm x głęb. 425 mm. wys. 820 mm. Wysokość do siedziska od ziemi: 470 mm. Wysokość oparcia: 335 mm. Konstrukcja krzesła: metalowa rama - rura owalna o wymiarze 30 x15 mm w kolorze czarnym. Siedzisko i oparcie wykonane z 4-warstwowej sklejki bukowej oraz gąbki, tapicerowane tkaniną. Osłona siedziska i oparcia wykonana z czarnego plastiku. Możliwość składowania krzeseł w stosie (100% poliester, test Martindale: min. 35 000 cykli). B. Okres gwarancja: 2 lata.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta na wykonanie zamówienia (wzór Zał. Nr 1 do SIWZ). 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Ełckie Centrum Rewitalizacji Społecznej jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej w ramach projektu systemowego Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w Warszawie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
- Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup UTM wraz z konfiguracją i podłączeniem oraz przeprowadzenie audytu w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ełk"
- Utwardzenie drogi powiatowej nr 1935N na odcinku Krzywe - Cisy
- Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1864N na odcinku Mostołty - Zdedy
- Uzupełnienie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 r., z podziałem na cztery części
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Dostawa mebli w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Dostawa krzeseł biurowych i mebli biurowych w dwóch częściach
- Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia gabinetów terapeutycznych, sprzętu ICT oraz zakup usług transportowych na potrzeby realizacji projektu pt.: "Przedszkola Marzeń w Gminie Gilowice"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.