eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętoszówUsługa transportowa- przeprowadzki Jednostki Wojskowej 1588, Delegatury Wojskowej Komendy Transportu oraz Węzła Łączności w Żaganiu, zleconej przez 43 WOG w Świętoszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-19

Świętoszów: Usługa transportowa- przeprowadzki Jednostki Wojskowej 1588, Delegatury Wojskowej Komendy Transportu oraz Węzła Łączności w Żaganiu, zleconej przez 43 WOG w Świętoszowie.
Numer ogłoszenia: 312380 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa- przeprowadzki Jednostki Wojskowej 1588, Delegatury Wojskowej Komendy Transportu oraz Węzła Łączności w Żaganiu, zleconej przez 43 WOG w Świętoszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wyniesieniu mebli oraz dokumentacji archiwalnej i sprzętu teleinformatycznego ze wskazanych pomieszczeń na różnych kondygnacjach (parter, I piętro, II piętro) przy ul. Traugutta nr 1 w Żaganiu, załadunku wyniesionych mebli oraz dokumentacji i sprzętu teleinformatycznego na własne środki transportu, przewiezieniu mebli oraz dokumentacji i sprzętu teleinformatycznego do budynków nr 9, 11, 13 przy ul. Żarskiej (w odległości około 3,5 km), wyładunku oraz wniesieniu mebli oraz dokumentacji i sprzętu teleinformatycznego do pomieszczeń na wskazanych kondygnacjach (parter, I piętro, II piętro) na potrzeby Jednostka Wojskowa 1588 i Delegatury Wojskowej Komendy Transportu (DWKTr) oraz wyniesieniu mebli z budynek nr 6 (magazyn) przy ul. Żarskiej ,załadunku na własne środki transportu, przewiezieniu, wyładunku i wniesieniu mebli do budynek nr 13 przy ul. Żarskiej do pomieszczeń na wskazanych kondygnacjach (parter, I piętro) na potrzeby Węzła Łączności (WŁ) w ilościach zgodnych z załącznikiem nr 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę po wcześniejszym uszczegółowieniu terminu wykonania poszczególnych etapów z osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego: -JW1588 68-100 Żagań ul. Traugutta 1 kpt. KUDŁA Waldemar tel.261 68 81 71 -DWKTr 68-100 Żagań ul. Traugutta 1 p. SOKALSKI Zbigniew tel.261 68 95 35 -WŁ 68-100 Żagań ul. Dworcowa 26 st. chor. sztab. WOŁOSZYN Mariusz tel.261 68 83 00 4.Wykonawca usługi zobowiązany jest do wykonania usługi w sposób niepogarszający stanu technicznego przenoszonych i przewożonych mebli i dokumentacji. 5.Materiały do zabezpieczenia mebli i dokumentacji na czas transportu, środki mocujące do zabezpieczenia przemieszczanych mebli i dokumentacji oraz środki służące do ich zniesienia z poszczególnych kondygnacji, załadunku i wyładunku zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. 6.W czasie przewozu mebli oraz dokumentacji i sprzętu teleinformatycznego Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ich przed opadami atmosferycznymi oraz w sposób uniemożliwiający niekontrolowane ocieranie, uderzanie, przemieszczanie się przewożonych mebli. 7.Przewóz mebli oraz dokumentacji i sprzętu teleinformatycznego we wskazane miejsce Wykonawca zobowiązany jest wykonać własnymi środkami transportowymi. Zamawiający wymaga posiadania lub wynajmu na czas wykonania umowy pojazdów ciężarowych dużej ładowności o skrzyni ładunkowej umożliwiającej przewóz mebli o wysokości 220 cm ,oraz minimum dwóch ekip załadowczych w składzie po 4 osoby. 8.Proponowana cena za wykonanie usługi jest cena ryczałtową i zawiera wszystkie koszty oszacowane przez Wykonawcę związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 9.Podstawą do odbioru i opłacenia faktury będzie protokół odbioru przedmiotu umowy sporządzony i podpisany przez strony. 10.Usługa wykonywana będzie w godzinach pracy Zamawiającego (poniedziałek-czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30-13.00). 11.Na żądanie Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przekazania do Zamawiającego wykazu imiennego pracowników (imię, nazwisko, numer PESEL) realizujących zamówienie oraz wykazu pojazdów (marka, typ, numer rejestracyjny, kierowca) do przewozu mebli używanych do realizacji zamówienia. 12.Zamawiający wraz z dniem podpisania umowy przekaże wykonawcy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniami kolejności dokonania przeprowadzki poszczególnych budynków i pomieszczeń..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania usługi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Sekcja Zamówień Publicznych ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 10:30, miejsce: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Kancelaria Jawna ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 28.12.2015.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.