To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-04
Świętoszów: Usługa transportowa- przeprowadzka Jednostki Wojskowej 1588 oraz Delegatury Wojskowej Komendy Transportu, zleconej przez 43 WOG w Świętoszowie.
Numer ogłoszenia: 398 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312380 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa- przeprowadzka Jednostki Wojskowej 1588 oraz Delegatury Wojskowej Komendy Transportu, zleconej przez 43 WOG w Świętoszowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wyniesieniu mebli oraz dokumentacji archiwalnej i sprzętu teleinformatycznego ze wskazanych pomieszczeń na różnych kondygnacjach (parter, I piętro, II piętro) przy ul. Traugutta nr 1 w Żaganiu, załadunku wyniesionych mebli oraz dokumentacji i sprzętu teleinformatycznego na własne środki transportu, przewiezieniu mebli oraz dokumentacji i sprzętu teleinformatycznego do budynków nr 9, 11, 13 przy ul. Żarskiej (w odległości około 3,5 km), wyładunku oraz wniesieniu mebli oraz dokumentacji i sprzętu teleinformatycznego do pomieszczeń na wskazanych kondygnacjach (parter, I piętro, II piętro) na potrzeby Jednostka Wojskowa 1588 i Delegatury Wojskowej Komendy Transportu (DWKTr) w ilościach zgodnych z załącznikiem nr 2a. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę po wcześniejszym uszczegółowieniu terminu wykonania poszczególnych etapów z osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego. Wykonawca usługi zobowiązany jest do wykonania usługi w sposób niepogarszający stanu technicznego przenoszonych i przewożonych mebli i dokumentacji. Materiały do zabezpieczenia mebli i dokumentacji na czas transportu, środki mocujące do zabezpieczenia przemieszczanych mebli i dokumentacji oraz środki służące do ich zniesienia z poszczególnych kondygnacji, załadunku i wyładunku zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. W czasie przewozu mebli oraz dokumentacji i sprzętu teleinformatycznego Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ich przed opadami atmosferycznymi oraz w sposób uniemożliwiający niekontrolowane ocieranie, uderzanie, przemieszczanie się przewożonych mebli. Przewóz mebli oraz dokumentacji i sprzętu teleinformatycznego we wskazane miejsce Wykonawca zobowiązany jest wykonać własnymi środkami transportowymi. Zamawiający wymaga posiadania lub wynajmu na czas wykonania umowy pojazdów ciężarowych dużej ładowności o skrzyni ładunkowej umożliwiającej przewóz mebli o wysokości 220 cm ,oraz minimum dwóch ekip załadowczych w składzie po 4 osoby. Proponowana cena za wykonanie usługi jest cena ryczałtową i zawiera wszystkie koszty oszacowane przez Wykonawcę związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Podstawą do odbioru i opłacenia faktury będzie protokół odbioru przedmiotu umowy sporządzony i podpisany przez strony. Usługa wykonywana będzie w godzinach pracy Zamawiającego (poniedziałek-czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30-13.00). Na żądanie Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przekazania do Zamawiającego wykazu imiennego pracowników (imię, nazwisko, numer PESEL) realizujących zamówienie oraz wykazu pojazdów (marka, typ, numer rejestracyjny, kierowca) do przewozu mebli używanych do realizacji zamówienia. Zamawiający wraz z dniem podpisania umowy przekaże wykonawcy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniami kolejności dokonania przeprowadzki poszczególnych budynków i pomieszczeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa transportowa- przeprowadzka Jednostki Wojskowej 1588 oraz Delegatury Wojskowej Komendy Transportu, zleconej przez 43 WOG w Świętoszowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KAMIŃSCY" FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
"KAMIŃSCY" FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA
- KAMIŃSCY Firma Transportowo- Usługowa, Osiedle Jana III Sobieskiego 3, 60-688 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63638,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39360,00
Oferta z najniższą ceną: 39360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92772,75
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont części budynku nr 45 w kompleksie 3008 w Bolesławcu na potrzeby magazynu żywnościowego wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
- Remont dachu zielonego w budynku 35 w kompleksie 7786 w Świętoszowie
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych UE dla projektów realizowanych przez CKPŚ
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.