To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Głogów: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 312601 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254003 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7275555, faks 076 7275501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek i przemieszczenie do miejsca wskazanego przez zamawiającego nastepującego sprzętu: Część I: serwer wraz z oprogramowaniem, macierz dyskowa, szafa obsługująca 19 calowe stelaże przemysłowe, UPS do serwera, UPS, konsola KVM, ubezpieczenie licencji Novel Open Enterpreise Server. Część II: zestawy komputerowe, drukarki laserowe, czytnik kart magnetycznych. Część III: urządzenie wielofunkcyjne. Część IV: urządzenie zabezpieczające lokalna infrastrukturę sieciową, urządzenie zbierające i analizujące zdarzenia, odnowienie licencji NOD32, rozszerzenie licencji NOD32.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 218166 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część zamówienia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.2 - Skuteczny pracownik - przyjazny urząd.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Serwer wraz z oprogramowaniem, macierz dyskowa, szafa obsługująca 19 calowe stelaże przemysłowe, UPS do serwera, UPS, konsola KVM, ubezpieczenie licencji NOVEL OPEN ENTERPREISE SERVER
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VEGANET SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
VEGANET SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- VEGANET Sp. z o.o., ul. Czeska 12, 51-112 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 129511
- Oferta z najniższą ceną: 129511 oferta z najwyższą ceną: 129511
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zestawy komputerowe (stacja robocza, monitor, oprogramowanie, klawiatura, mysz),drukarki laserowe,czytniki kart magnetycznych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VEGANET SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
VEGANET SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- VEGANET Sp. z o.o., ul. Czeska 12, 51-112 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 56688
- Oferta z najniższą ceną: 56688 oferta z najwyższą ceną: 65209
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GVC TAX SŁAWOMIR SOBECKI, MACIEJ WOLAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GVC TAX SŁAWOMIR SOBECKI, MACIEJ WOLAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- GVC Tax Sławomir Sobecki, Maciej Wolański Sp.j., ul. Kościuszki 178/1b, 50-437 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2117
- Oferta z najniższą ceną: 2117 oferta z najwyższą ceną: 2117
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Urządzenie zabezpieczające lokalną infrastrukturę sieciową, urządzenie zbierające i analizujące zdarzenia, odnowienie licencji NOD 32, rozszerzenie licencji NOD 32.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nbit Jarosław Jenczmionka, ul. Chorzowska 33/3, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 29850
- Oferta z najniższą ceną: 29850 oferta z najwyższą ceną: 39827
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich w 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "Magnolia" w Głogowie
- Zakup biletów miesięcznych na przewóz uczniów i dzieci przedszkolnych do placówek oświatowych z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- Usługi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Głogów"
- Przebudowa i remont pomieszczeń w obrębie piwnic w budynku głównym Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzętów IT
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.