eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Budowa basenu przy Zespole Szkół Nr 4 w Tomaszowie Mazowieckim - rozbudowa infrastruktury poszerzającej ofertę kształcenia przez całe życie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Tomaszów Mazowiecki: Budowa basenu przy Zespole Szkół Nr 4 w Tomaszowie Mazowieckim - rozbudowa infrastruktury poszerzającej ofertę kształcenia przez całe życie.
Numer ogłoszenia: 312625 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44/724-45-47, faks 724-2311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa basenu przy Zespole Szkół Nr 4 w Tomaszowie Mazowieckim - rozbudowa infrastruktury poszerzającej ofertę kształcenia przez całe życie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa krytego basenu przyszkolnego, będącego budynkiem parterowym, murowanym, częściowo podpiwniczonym, przybudowanym i połączonym funkcjonalnie do południowo - wschodniej strony budynku Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Ostrowskiego 14. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie instalacji, przebudowę istniejącego uzbrojenia podziemnego w miejscu projektowanej inwestycji, placu dojazdowego, parkingów i kompleksowe zagospodarowanie działki, zgodnie z projektem wykonawczym i pozwoleniem na budowę Nr 518/08 z dnia 17.09.2008. Podstawowe dane o inwestycji: - powierzchnia zabudowy - 1.971 m2, - powierzchnia użytkowa - 2.448,32 m2, - kubatura hali basenu 7.420 m3, kubatura całego obiektu 13.901m3 - ściany warstwowe (cegła ceramiczna), strop nad halą basenową na łukowych dźwigarach z drewna klejonego, pozostałe stropy żelbetowe, monolityczne lub gęstożebrowe. Podstawowe elementy funkcjonalne obiektu: - 5 torowa niecka główna (12,5 x 25 m) o konstrukcji żelbetowej, - niecka pomocnicza dla niepływających (5 x 12,5 m) z atrakcjami, o konstrukcji j.w., - brodzik dla małych dzieci (15 m2, głębokość 0,3 m) o konstrukcji j.w., - wieża ze zjeżdżalnią rurową dł. 80 m i hamownią wg. schematu w projekcie technicznym, - pomieszczenia siłowni, sauny parowej i suchej, szatni natrysków, sklepiku i inne pomieszczenia towarzyszące i technologiczne, - komplet instalacji wg. dokumentacji projektowej w tym instalacje grzewcze, wod-kan i elektryczne oparte na zasilaniu z budynku szkolnego. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zagospodarowanie terenu w tym: -budowę zjazdu z ul. Niebrowskiej i parkingów (kostka betonowa 8 cm - 2.403 m2) oraz nawierzchni dla pieszych (kostka betonowa 6 cm - 573 m2), kształtowanie, humusowanie i zadarnianie pozostałej nawierzchni nieutwardzonej, -rozbiórkę parterowego fragmentu budynku szkolnego i ogrodzenia z prefabrykowanych płyt żelbetowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie pobierał wadium w wysokości 120000 PLN (sto dwadzieścia tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej - instalacji sanitarnych oraz wentylacji, - elektrycznej, - drogowej. b) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy, zrealizowali minimum 2 obiekty kubaturowe o podobnej złożoności o kubaturze min. 13500 m3 , których elementem były stacje uzdatniania wody na filtrach podciśnieniowych sterowanych w automatyce o wydajności nie mniejszej niż 180m3/h każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 4 miliony PLN. b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4 miliony PLN 4. Nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania należy złożyć: 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt. 4-8 Pzp - za aktualną będzie uznana informacja wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców będących osobami prawnymi w/w informacja dotyczyć ma wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy. 1.4 Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego, (dot. podmiotów zbiorowych) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - za aktualną będzie uznana informacja wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 2.1 Wykaz osób jakimi dysponuje Wykonawca, wskazanymi do kierowania budową i robotami budowlanymi posiadającymi co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej sanitarnych oraz wentylacji, - elektrycznej, - drogowej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. Zamawiający będzie liczył 5 letnie doświadczenie zawodowe od dnia otrzymania uprawnień budowlanych. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. 2.2 Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest krótszy, potwierdzający realizację minimum 2 obiektów kubaturowych o podobnej złożoności o kubaturze min. 13500 m3, których elementem były stacje uzdatniania wody na filtrach podciśnieniowych sterowanych w automatyce o wydajności nie mniejszej niż 180m3/h każda. Poprzez obiekty o podobnej złożoności Zamawiający będzie rozumiał obiekty typu hale sportowe, basenowe, przemysłowe. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty zostały wykonane należycie. Dokumentami takimi będą np. referencje, protokoły odbioru. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: 3.1 kopię polisy lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 4 miliony PLN, 3.2 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że sumaryczna wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wynosi nie mniej niż 4 miliony PLN. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej wskazująca obroty przedsiębiorstwa lub wysokość środków po stronie winien i ma nie pozwalają na określenie stanu posiadanych środków. 4. Dodatkowe dokumenty i oświadczenia jakie zobowiązani są złożyć Wykonawcy: 4.1 Wypełniony i podpisany Formularz Oferty 4.2 Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego. 4.3 Kosztorys ofertowy opracowany w formie uproszczonej lub wypełniony przedmiar robót. Ze względu na przyjęty sposób rozliczenia tj. wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy służył będzie Zamawiającemu jedynie pomocniczo (np. w celu sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego robót) i nie będzie stanowił elementu oceny oraz podstawy wzajemnych rozliczeń. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tomaszow.miasta.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim Referat Zamówień Publicznych ul. I. Mościckiego 6 II pięrto pok. 6 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim ul. POW 10/16 97-200 Tomaszów Mazowiecki Budynek A pok. 12 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ustanawia zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10%. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na zrealizowany przedmiot zamówienia min. 5 letniej gwarancji. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest płatna - 250 PLN..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.