Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-22
Poznań: Przebudowa wejścia do budynku Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu z dostosowaniem do osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 313360 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu , ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8576269, faks 61 8552202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oum.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wejścia do budynku Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu z dostosowaniem do osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Przebudowa wejścia do budynku Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu z dostosowaniem do osób niepełnosprawnych, obejmującego wykonanie: 1.Rozbiórki istniejącej rampy ze schodami zewnętrznymi przyległej do budynku OUM w Poznaniu w części pomocniczej i głównej wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki; 2.Nowego wejścia do budynku OUM w Poznaniu od strony dziedzińca, obejmującego wykonanie m.in.: a)nowej konstrukcji wejścia zlokalizowanej w narożniku/styku budynku głównego i pomocniczego od strony dziedzińca wraz z magazynem podręcznym na materiały łatwopalne (w ilości ok. 100 litrów); b)nowych schodów zewnętrznych prowadzących do budynku; c)konstrukcji pod montaż platformy pionowej do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach z udźwigiem min. 350kg, zapewniającej swobodny dostęp dla niepełnosprawnych użytkowników; d)zadaszenia wejścia do piwnicy; e)robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych (zasilanie platformy, oświetlenie wejścia).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 2.400,00 zł (dwa tysiące czterysta złotych 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego nr 68 1010 1469 0029 1613 9120 0000, z adnotacją: Przebudowa wejścia do budynku Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu z dostosowaniem do osób niepełnosprawnych, Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium, tj. w terminie do dnia 06.10.2014 r. do godz. 10.00 środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu - w Kasie na III piętrze (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu spełnieni tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. w skład których wchodziły montaże urządzeń do transportu pionowego osób niepełnosprawnych (platformy pionowe, windy, podnośniki) lub dźwigów osobowych wraz z robotami towarzyszącymi o wartości łącznej nie niższej niż 200.000,00 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich: rodzaju, i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów (dokumentów) określających, czy wskazane w wykazie w/w roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spelnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po jednej osobie uprawnionej do pełnienia funkcji zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą łącznie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót, inspektora nadzoru inwestorskiego; - osobą, posiadającą łącznie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego; - osobą, posiadającą łącznie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spelnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach: a)zmiany terminu wykonania zamówienia - z powodu: wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie zobowiązań danej strony wynikających z umowy, a których dana strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności,niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów;opóźnienia w uzyskaniu od organów administracji publicznej wymaganych decyzji, zezwoleń itp.; wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; b)zmiany prawa mającej wpływ na termin lub zakres zamówienia; c)zmiany wysokości podatku VAT lub stawek celnych; d)konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej - w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; e)zmniejszenia wynagrodzenia z powodu ograniczenia zamówienia ze względu na interes publiczny, co nie było do przewidzenia w dniu zawarcia umowy; f)wystąpienia konieczności: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę z zastrzeżeniem, że jeżeli podwykonawca będzie podmiotem udostępniającym zasobu zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ; g)zmiany osób odpowiedzialnych za zakres zamówienia, z zastrzeżeniem, że w przypadku konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia - przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składani ofert - warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ; h)zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego z powodu zmiany terminu lub kolejności wykonania poszczególnych zakresów rzeczowych; i)zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oum.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OKRĘGOWY URZĄD MIAR W POZNANIU
ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań
Sekretariat, pok. 39 III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2014 godzina 10:00, miejsce: OKRĘGOWY URZĄD MIAR W POZNANIU ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań Sekretariat, pok. 39 III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa
- Realizacja usługi w zakresie opracowania scenariusza, produkcji, nagrania, montażu i emisji dwóch odcinków o czasie około 22 minuty, stanowiących audycję w telewizji publicznej poświęconą żywieniu.
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Podłoża mikrobiologiczne oraz odczynniki do badań dla potrzeb Pracowni Mikrobiologicznej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
- 11_2025 Usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.