eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia zewnętrznego i piłkochwytu wraz z wykonaniem remontu pomieszczeń sanitarnych w budynku szatni na terenie boiska sportowego LKS 45 Bujaków w Mikołowie przy ul. Szkolnej 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Mikołów: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia zewnętrznego i piłkochwytu wraz z wykonaniem remontu pomieszczeń sanitarnych w budynku szatni na terenie boiska sportowego LKS 45 Bujaków w Mikołowie przy ul. Szkolnej 1.
Numer ogłoszenia: 313746 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Konstytucji 3 Maja 22, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3242603, faks 032 3242688.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia zewnętrznego i piłkochwytu wraz z wykonaniem remontu pomieszczeń sanitarnych w budynku szatni na terenie boiska sportowego LKS 45 Bujaków w Mikołowie przy ul. Szkolnej 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia zewnętrznego i piłkochwytu wraz z wykonaniem remontu pomieszczeń sanitarnych w budynku szatni na terenie boiska sportowego LKS 45 Bujaków w Mikołowie przy ul. Szkolnej 1. Zakres robót obejmuje: a) roboty remontowe, b) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej c) remont dachu d) wykonanie ogrodzenia z siatki e) wykonanie i montaż piłkochwytu f) wywóz gruzu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 34.92.82.00 - Ogrodzenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy zgodnie z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca powinien posiadać następujące doświadczenie: zrealizować w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. : min. 1 robotę budowlaną związaną z wykonaniem ogrodzenia lub zagospodarowaniem terenu o wartości min. 50 000,00 zł brutto; min. 1 robotę budowlaną związaną z remontem lub przebudową obiektu o wartości min. 60 000,00 zł brutto. Wykonawca powinien dysponować następującym potencjałem kadrowym: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować kadrą posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. min 1osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno budowlanej, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ofertę wykonawcy, która musi zawierać wszystkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniane warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. w przypadku, gdy oferta składana jest przez kilka podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć kopię umowy regulującej współprace np. konsorcjum, w przypadku gdy uprawnienie do składania oświadczeń woli nie wynika jasno z właściwego rejestru, np. ze statutu, należy dołączyć kopię statutu, z którego jednoznacznie wynika uprawnienie do składania oświadczeń woli. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców) d) oświadczenie wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców) e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. min. 1 robotę budowlaną związaną z wykonaniem ogrodzenia lub zagospodarowaniem terenu o wartości min. 50 000,00 zł brutto; min. 1 robotę budowlaną związaną z remontem lub przebudową obiektu o wartości min. 60 000,00 zł brutto. Wymienione przez Wykonawcę roboty budowlane winny być potwierdzone odpowiednimi referencjami zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane f) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca winien wykazać się kadrą kierowniczą składającą się z min. jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno budowlanej. Do wykazu należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego g) Wykaz podwykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. Kolejowa 2 Sekretariat I piętro pokój 110..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. Kolejowa 2 Sekretariat I piętro pokój 110..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.