eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Warszawa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 313804 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173884 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE 1: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych 1. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i orientacyjną ilość materiałów biurowych określa załącznik nr 5 do SIWZ 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4A do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, iż ilości materiałów biurowych wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą różnić się ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w załączniku nr 5 do SIWZ, przy czym łączna wartość zakupów nie będzie niższa niż 90 procent ceny brutto oferty, a nie przekroczy kwoty netto 213298,54 PLN. 4. Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone materiały - 12 miesięcy od dnia dostarczenia do miejsc dostawy, wskazanych w umowie. ZADANIE 2: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek 1. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający oraz rodzaj i orientacyjną ilość materiałów eksploatacyjnych określa załącznik nr 6 do SIWZ 2. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność i należyte bezpieczeństwo pracy ze sprzętem zamawiającego, a także że zamontowanie i używanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty gwarancji producenta sprzętu, do którego są przeznaczone. 3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składnie ofert na tonery jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 4. Wszystkie tonery muszą być fabrycznie nowe, co oznacza, że mają być to produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo producenta, opisem zawartości, nazwą, symbolem produktu, numerem katalogowym, terminem przydatności do użytku. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 5. W przypadku dostawy tonerów równoważnych, wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego tonerów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone. Jeżeli w trakcie eksploatacji zamawiający stwierdzi, iż niezawodność dostarczonych tonerów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (emailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 6. Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone materiały - 24 miesiące od dnia dostarczenia do miejsc dostawy, wskazanych w umowie. 7. W przypadku dostarczenia tonerów równoważnych wykonawca zobowiązuje się do: - pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. 8. Pozostałe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4B do SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega, iż ilości materiałów eksploatacyjnych wskazane w załączniku nr 4B do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w załączniku nr 6 do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą różnić się ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w załączniku nr 4B do SIWZ, przy czym łączna wartość zakupów nie będzie niższa niż 90 procent ceny brutto oferty, a nie przekroczy kwoty netto 536701,46 PLN.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Oś priorytetowa VII - Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji (Umowa o dofinansowanie nr POIG.07.01.00-00-025/09-00 W ramach 7 osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 zawarta w Warszawie dn. 30.07.2010.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o. o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156211,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72840,43

  • Oferta z najniższą ceną: 72840,43 / Oferta z najwyższą ceną: 122864,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Adam Papierski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 393059,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 360400,09

  • Oferta z najniższą ceną: 208516,98 / Oferta z najwyższą ceną: 427564,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.