eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromadka › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie w 2015 roku planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę w 2015 roku wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Gromadka: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie w 2015 roku planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę w 2015 roku wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Numer ogłoszenia: 313862 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gromadka , ul. gen. Władysława Sikorskiego 9, 59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7382452, faks 075 7382472.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie w 2015 roku planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę w 2015 roku wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie w 2015 roku planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę w 2015 roku wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2. Warunki udzielenia i obsługi kredytu bankowego do zamówienia 1 ) Kredyt bankowy, długoterminowy, złotowy z przeznaczeniem na finansowanie w 2015 roku planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę w 2015 roku wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów 2) Miejsce wykonania usługi: Gmina Gromadka ul. gen. Wł. Sikorskiego 9 59-706 Gromadka 3) Kwota i waluta kredytu 2 000 000,00 PLN. ( dwa miliony złotych złotych) 4) Uruchomienie kredytu nastąpi po podpisaniu umowy w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy, w wysokości 2 000 000,00 PLN, najpóźniej do dnia 24.12.2015 r. 5) Zamawiający zastrzega sobie, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, możliwość: - niewykorzystania całości kredytu, - prawo przedterminowej spłaty kredytu, - prawo przyspieszenia spłaty transz kredytu - zmiany umowy kredytowej, w części dotyczącej zmiany harmonogramu spłaty kredytu 6) Okres kredytowania od dnia 01.01.2016 r do dnia 31.12.2023 r. 7) Sposób spłaty kapitału: spłata kapitału w 32 jednakowych ratach, kwartalnych na koniec każdego kwartału, począwszy od 2016 r 8) Oprocentowanie kredytu będzie ustalane w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej, opartej na stawce WIBOR - 1 MC dla depozytów 1-miesięcznych z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek powiększone o stałą marżę Wykonawcy. 9) W całym okresie kredytowania naliczanie odsetek winno być dokonywane od aktualnego zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu. 10) Odsetki od kredytu regulowane będą miesięcznie, począwszy od 2016 roku, na koniec ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, a oprocentowanie ustalane będzie na miesięczny okres odsetkowy. 11) O wysokości oprocentowania kredytu oraz odsetkach należnych do zapłaty w kolejnych miesiącach Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przed terminem ich spłaty. W informacji Wykonawca określi części składowe zastosowanego oprocentowania kredytu ( stawka WIBOR, marża Wykonawcy) 12) Jako liczbę bazową, dni potrzebnych do obliczenia oprocentowania przyjęto 365 . 13) Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 14) Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym prowizje związane z przyznaniem i uruchomieniem kredytu, Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, oraz z zachowaniem należytej staranności. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 3.Wykonawca wykaże posiadanie Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego lub innego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia i prowadzenia działalności bankowej przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 ze zm.) 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych 5. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9.Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć umowę na warunkach określonych w załączniku do SIWZ (projekt umowy)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2023.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w pkt. VI SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w pkt. VI SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w pkt. VI SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w pkt. VI SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w pkt. VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W tym przypadku Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, ustanawiające Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - zabezpieczenie kredytu - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, możliwość: - niewykorzystania całości kredytu, - prawo przedterminowej spłaty kredytu, - prawo przyspieszenia spłaty transz kredytu - zmiany umowy kredytowej, w części dotyczącej zmiany harmonogramu spłaty kredytu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gromadka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gromadka; ul. gen. Wł. Sikorskiego 9; 59-706 Gromadka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gromadka; ul. gen. Wł. Sikorskiego 9; 59-706 Gromadka, pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.