eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromadka › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie w 2015 roku planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę w 2015 roku wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-28

Gromadka: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie w 2015 roku planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę w 2015 roku wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 353106 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313862 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gromadka, ul. gen. Władysława Sikorskiego 9, 59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7382452, faks 075 7382472.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie w 2015 roku planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę w 2015 roku wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie w 2015 roku planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę w 2015 roku wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2. Warunki udzielenia i obsługi kredytu bankowego do zamówienia 1 ) Kredyt bankowy, długoterminowy, złotowy z przeznaczeniem na finansowanie w 2015 roku planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę w 2015 roku wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów 2) Miejsce wykonania usługi: Gmina Gromadka ul. gen. Wł. Sikorskiego 9 59-706 Gromadka 3) Kwota i waluta kredytu 2 000 000,00 PLN. ( dwa miliony złotych złotych) 4) Uruchomienie kredytu nastąpi po podpisaniu umowy w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy, w wysokości 2 000 000,00 PLN, najpóźniej do dnia 24.12.2015 r. 5) Zamawiający zastrzega sobie, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, możliwość: - niewykorzystania całości kredytu, - prawo przedterminowej spłaty kredytu, - prawo przyspieszenia spłaty transz kredytu - zmiany umowy kredytowej, w części dotyczącej zmiany harmonogramu spłaty kredytu 6) Okres kredytowania od dnia 01.01.2016 r do dnia 31.12.2023 r. 7) Sposób spłaty kapitału: spłata kapitału w 32 jednakowych ratach, kwartalnych na koniec każdego kwartału, począwszy od 2016 r 8) Oprocentowanie kredytu będzie ustalane w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej, opartej na stawce WIBOR - 1 MC dla depozytów 1-miesięcznych z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek powiększone o stałą marżę Wykonawcy. 9) W całym okresie kredytowania naliczanie odsetek winno być dokonywane od aktualnego zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu. 10) Odsetki od kredytu regulowane będą miesięcznie, począwszy od 2016 roku, na koniec ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, a oprocentowanie ustalane będzie na miesięczny okres odsetkowy. 11) O wysokości oprocentowania kredytu oraz odsetkach należnych do zapłaty w kolejnych miesiącach Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przed terminem ich spłaty. W informacji Wykonawca określi części składowe zastosowanego oprocentowania kredytu ( stawka WIBOR, marża Wykonawcy) 12) Jako liczbę bazową, dni potrzebnych do obliczenia oprocentowania przyjęto 365 . 13) Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 14) Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym prowizje związane z przyznaniem i uruchomieniem kredytu, Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, oraz z zachowaniem należytej staranności. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 3.Wykonawca wykaże posiadanie Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego lub innego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia i prowadzenia działalności bankowej przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 ze zm.) 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych 5. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9.Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć umowę na warunkach określonych w załączniku do SIWZ (projekt umowy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Chojnowie, ul. Rynek 18/19, 59-225 Chojnów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 313000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 185674,52

  • Oferta z najniższą ceną: 185674,52 / Oferta z najwyższą ceną: 285363,69

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.