eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PodgórzynKonserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Podgórzyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Podgórzyn: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Podgórzyn
Numer ogłoszenia: 313958 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272738 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podgórzyn, ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093, faks 075 7621358.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Podgórzyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykaz punktów oświetlenia drogowego podlegających konserwacji, będących własnością Gminy Podgórzyn: -wieś Zachełmie 68 pkt -wieś Ścięgny 111 pkt -wieś Staniszów 64 pkt -wieś Sosnówka 83 pkt -wieś Przesieka 148 pkt -wieś Podgórzyn 149 pkt -wieś Miłków 186 pkt -wieś Marczyce 16 pkt -wieś Głębock 14 pkt -wieś Borowice 76 pkt RAZEM: 915 pkt UWAGA: ilość punktów oświetlenia drogowego może ulec zmianie. O zmianie Wykonawca będzie poinformowany pisemnie. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia - Prace konserwacyjno-naprawcze:: - usuwanie na bieżąco uszkodzeń i awarii w oświetleniu drogowym, - utrzymanie oświetlenia drogowego w należytym stanie technicznym, - dokonywanie przeglądów technicznych urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, - wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji izolacji przewodów i kabli zgodnie z obowiązującymi przepisami, - konserwacja szafek i tablic rozdzielczych, - dokonywanie oględzin oświetlenia raz w miesiącu, - sprawdzanie prawidłowego funkcjonowania zegarów przestawiających taryfę dzienną i nocną, ustawianie przerwy nocnej zgodnie z poleceniem Zamawiającego, - wymiana lub naprawa uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych, - przy awariach w oświetleniu zabezpieczenie przed zagrożeniem dla ludzi i pojazdów, - lokalizacja uszkodzonych odcinków kabli, - łączenie zerwanych przewodów sieci napowietrznej, - wymiana uszkodzonych źródeł światła zgodnych z danymi technicznymi opraw, - wymiana dławików, kondensatorów i bezpieczników, - wymiana uszkodzonych drzwiczek i tablic bezpieczników słupowych. Prace przy wymianie osprzętu , malarskie i inne - Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ma dostosować do aktualnych obciążeń wielkość zabezpieczeń przedlicznikowych i obwodowych w 10 szafkach oświetleniowych. - pomalować ? ilości słupów metalowych do 30 września 2012 r., - pomalować ? ilości szafek metalowych i wysięgników do 31 sierpnia 2013 r. - corocznie wycinać gałęzie zasłaniające oprawy oświetleniowe i wrastające w linie oświetleniowe. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania uaktualnienia dokumentacji oświetlenia drogowego zawierającej plany linii oświetleniowych z podaniem ilości i rodzaju opraw oraz punktów zapalania. Wykonawca będzie usuwał usterki i awarie w oświetleniu drogowym w terminie 24 godzin, a w przypadku zagrożenia otoczenia, natychmiast po stwierdzeniu lub powiadomieniu o ich zaistnieniu. Powiadomienie będzie następowało telefonicznie lub faksem. Zakup części do wykonywanych prac naprawczych i konserwacyjnych Wykonawca dokonuje na własny koszt. 3.6. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania Zamawiającemu przypadki zniszczeń i kradzieży urządzeń oświetlenia drogowego. 3.7. Wykonawca w terminie 2 miesięcy od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu aktualną instrukcję eksploatacji oświetlenia drogowego z uwzględnieniem organizacji pracy na wspólnej sieci z EnergiaPro Oddział w Jeleniej Górze. Instrukcja musi mieć akceptację przedstawiciela EnergiiPro... Oddziału w Jeleniej Górze. Do czasu opracowania i przedłożenia Zamawiającemu instrukcji eksploatacji oświetlenia drogowego, przed wykonywaniem czynności konserwacyjnych na wspólnej sieci z EnergiąPro..,Wykonawca każdodrazowo będzie występował o zgodę do odpowiednich posterunków energrtycznych EnergiiPro.. Oddziału w Jeleniej Górze. Nie przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę w podanym terminie w/w instrukcji eksploatacji skutkować będzie wstrzymaniem płatności miesięcznych faktur za konserwację oświetlenia. 3.8. Wykonawca jest zobowiązany raz w miesiącu w ciągu dnia i wieczorem po zaświeceniu opraw dokonać przeglądu linii oświetlenia drogowego na terenie Gminy i przedłożyć Zamawiającemu protokół z przeglądu. 3.8. Kontrola bieżąca wykonywania konserwacji oświetlenia będzie polegała na sprawdzaniu świecenia wszystkich opraw na terenie Gminy Podgórzyn, odbiorze wbudowanego nowego osprzętu oświetleniowego oraz sprawdzaniu jakości wykonywanych zabiegów konserwacyjnych w oświetleniu drogowym. 3.9. Wykonawca jest obowiązany przynajmniej raz w tygodniu kontaktować się z Zamawiającym w sprawie oświetlenia drogowego. 3.9. Awarie w oświetleniu drogowym powstałe z przyczyn zewnętrznych (np.uderzenie pojazdu w słup oświetleniowy, zerwanie linii przez przewrócone drzew) będą usuwane i rozliczane na podstawie oddzielnych zleceń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budownictwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego, ul. Wojska Polskiego 28A, 58-533 Mysłakowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152340,96

  • Oferta z najniższą ceną: 152340,96 / Oferta z najwyższą ceną: 152340,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.