Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Dąbrowa Górnicza: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób samotnych i niepełnosprawnych oraz usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gmina Dąbrowa Górnicza
Numer ogłoszenia: 313979 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Skibińskiego 1, Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, faks 032 2613694.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób samotnych i niepełnosprawnych oraz usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gmina Dąbrowa Górnicza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób samotnych i niepełnosprawnych oraz usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gmina Dąbrowa Górnicza ( CPV 85311200 - 4), Zamówienie oznaczono numerem ZP/ 23 / 82U /MOPS/2008 2. Umowa dotyczy niżej wymienionych rejonów Gminy Dąbrowa Górnicza: - nr 1 - ul. 11 Listopada, 9 Maja, Adamskiego , Asnyka, Augustynika, Bohomolca, Buczka, Ciasna, Cieplaka 1 a,b,c,d, Cupiała, Dąbrowskiego, Dembowskiego, Długosza, Dolna, Duboisa, Dziewiąty, Furmana, Gałczyńskiego, Głowackiego, Graniczna, Grunwaldzka, Hempla, Hibnera, Janowska, Kasprowicza, Kilińskiego, Kochanowskiego, Kolejowa, Konarskiego, Konopnickiej, Korzeniec, Kościuszki nr 2 a,b,c,d,, Kraszewskiego, Kr. Jadwigi do 21 a,b,c,d i do 10, Krucza, Krzynówki, Letnia, Limanowskiego od 25-nieparzyste i od 10- parzyste, od 2-8, od 1-23; Łącząca, Majakowskiego, Malinowe Górki, Mała, Marchlewskiego, Marianki, Modrzewskiego, Napierskiego, Narodowa, Niemcewicza, Norwida, Nowa, Odrodzenia, Olszowa, Paderewskiego, Partyzantów, Pękalskich, Piaskowa, Plater, Poniatowskiego, Powstańców, Prosta, Przodowników, Ratanice, Reja, Równa, Sawickiej, Siewierska, Skalskiego, Skibińskiego, Spokojna, Spółdzielcza, Stalowa, Stara, Sztygarska, Śliwińskiego, Średnia, Twarda, Urbańskiego, Wąska, Wiejska, Wierzbowa, Wróblewskiego, Wspólna, Wyspiańskiego, Zapolskiej, Zielona, Żytnia. - nr 2 - ul. Cedlera 1-26, Folwarczna, Gwardii Ludowej, Kościelna, Łączna 19, 21, 23, 25, 22, 7, 9, 17, 27; Piecucha, Piłsudskiego 97,99,105,91,75,77, 79,83,85, Sadowa, Spisaka od 13 do 33, nieparzyste od 1 do 11, od 35 do 47, parzyste od nr 2 do 10; Swobodna. - nr 6 - Aleja Zwycięstwa 85,87,91,93,95, 79, 81, 83, 89, 1-79; Armii Krajowej, Baśniowa, Batalionów Chłopskich (Bugaj), Borowinowa (Bugaj), Broniewskiego, Chemiczna, Czajkowa (Bugaj), Dąbrowskiej, Dobrawa (Ujejsce), Dolomitowa, Dreszera, Dworcowa, Dworska (Trzebiesławice), Dymniki (Ujejsce), Fiołkowa, Fredry, Gilowa(Bugaj), Gospodarcza, Górzysta, Gródki(Trzebiesławice), Gruszeckiego (Ujejsce), Gruszkowa, Hallerczyków, Handlowa (Ujejsce), Hutnicza, Idzikowskiego, Jagodowa (Bugaj), Jaskółcza, Jaśminowa (Bugaj), Kasztonowa, Konstytucji, Korczyńskiego, Kosocińskiego, Kostki (Trzebiesławice), Kostury, Królewska, Kryniczna (Ujejsce), Langego, Leszczynowa, Lipowa, Łazowska, Łąkowa, Mieszka I (Ujejsce), Mizerkiewicza, Młynarska, Modrzewiowa (Trzebiesławice), Nadrzeczna, Nałkowskiej, Olimpijska (Ujejsce), Orzechowa, os. Robotnicze, Oświecenia, Piastowska, Podbagienko, Pogoria, Pomłynie, Projektowana, Przymiarki, Pszenna, Ptasia (Bugaj), Rapackiego, Relaksowa (Bugaj), Rolnicza, Rzemieślnicza, Siewna, Sikorka, Bugaj, Sikorskiego, Skłodowskiej, Skowronkowa (Bugaj), Sowia (Bugaj), Spacerowa, Stawowa, Strażacka (Trzebiesławice), Szosowa, Szpakowa (Bugaj), Targowa, Tetmajera, Traktowa, Tulipanowa, Uczniowska (Trzebiesławice), Ujejska (Ujejsce), Wapienna, Wilgowa (Bugaj), Willowa , Wypoczynkowa, Zabłockiego, Zachodnia (Trzebiesławice), Zacisze, Zagłębiowska, Zdrojowa, Złota (Trzebiesławice), Związku Orła Białego, Żurawinowa (Bugaj). - nr 9 - ul. III-go Powstania Śląskiego, Bratków, Działki, Kasprzaka 6,8,10,12,14,18,22,24,28,30,32,34,38,38a,40a,42,44,48,50,52,54,56,58,60,62,64; Jaskrów, Kosmonautów 1,2,3,4,5,6,7; Krasickiego, Kwiatkowskiego, Laski nr 2 - 215, M. Szulc, Piłsudskiego ( Piaski) nr 1 - 29, Podlesie, Prusa, Siedmiu Szewców nr 13 - 39, Storczyków, Szenwalda, Tiereszkowej, Tworzeń 3 - 170, Tysiąclecia nr 15,17,19,21,27,29,31,33,35,37,+47 - 55 domki, Wodna, Wybickiego, Zaplecze nr 1 - 20. - nr 8 - Aleja Zwycięstwa 6. Specjalistyczne usługi opiekuńcze są to usługi dostosowane do szczególnych potrzeb życiowych osób, wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym. Sprawowanie opieki nad chorym z zaburzeniami psychicznymi - określa Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej ( Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych Dz. U. z 2005r. Nr189 poz. 1598 oraz Dz. U. z 2006 r. Nr 134, poz. 943 zmieniające rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych) 1. Przewidywana maksymalna ilość godzin: a) dla specjalistycznych usług opiekuńczych wynosi: do - 1800 godzin miesięczne. b) dla specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznym do -1600 godzin miesięczne 2. Ilość godzin specjalistycznych usług opiekuńczych nie wykorzystana w danym miesiącu może być przesunięta do wykorzystania w kolejnych miesiącach, jednak po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, o ile zajdzie taka potrzeba. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości godzin przedmiotu zamówienia w zależności od wysokości posiadanych środków w danym roku budżetowym oraz w zależności od potrzeb wynikających ze zmiennej ilości osób kwalifikujących się do usług specjalistycznych. Do zadań Wykonawcy w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych w szczególności należy: 1. uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania ,motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych takich , jak: - samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych , w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu, - dbałość o higienę i wygląd, - utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami , w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, - wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, - korzystanie z usług różnych instytucji, b) interwencja i pomoc w życiu w rodzinie , w tym: - pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne , rozmowy terapeutyczne, - ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, - doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny , której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług, - kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, - współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej, c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym: - w uzyskiwaniu świadczeń socjalnych, emerytalno - rentowych, - w wypełnianiu dokumentów urzędowych, d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza: - w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia albo alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy, - w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia, - w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą , wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą, - w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku, e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym: - nauka planowania budżetu, asystowaniu przy ponoszeniu wydatków, - pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach, - zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnienie finansowe, 2. pielęgnacja- jako wspieranie procesu leczenia, w tym: - pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, - uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, - pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, - pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, - w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków , pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych , a także w utrzymaniu higieny, - pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, - pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych, 3. rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2008 r. oświadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( Dz. U. Nr 164, poz. 1027 z 2008 r.). - zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, - współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno - pedagogicznego i edukacyjno - terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług, 4. pomoc mieszkaniowa , w tym: - w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu wnoszeniu opłat, - organizowaniu drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych, - kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu, Do zadań Wykonawcy w zakresie specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowanych do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług , wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności , świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym w szczególności należy: 1. uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych takich , jak: - samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych , w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu, - dbałość o higienę i wygląd, - utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, - wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, - korzystanie z usług różnych instytucji, b) interwencja i pomoc w życiu w rodzinie , w tym: - pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne , rozmowy terapeutyczne, - ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, - doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny , której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług, - kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, - współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej, c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym: - w uzyskiwaniu świadczeń socjalnych, emerytalno - rentowych, - w wypełnianiu dokumentów urzędowych, d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza: - w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia albo alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy , - w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia, - w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą , wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą, - w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku, e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym: - nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków, - pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach, - zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe, 2. pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: - pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, - uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, - pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, - pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, - w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków , pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych , a także w utrzymaniu higieny, - pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, - pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych, 3. rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2008 r. o oświadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( Dz. U. Nr 164, poz. 1027 z 2008 r.) - zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, - współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno - pedagogicznego i edukacyjno - terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług, 4. pomoc mieszkaniowa , w tym: - w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu wnoszeniu opłat, - w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych, - kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu, 5. zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno - wychowawczych , w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć określonych w ustawie z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. Nr 111 poz. 535 z późn. zm.) 1. Specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi mogą być świadczone w dni robocze, w dni świąteczne i wolne od pracy w miejscu zamieszkania lub czasowego pobytu osoby której przyznano pomoc w zakresie usług opiekuńczych. 2. Zlecenie realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz konkretnej osoby będzie przekazywane Wykonawcy na piśmie. Wykonawca otrzyma od pracownika MOPS kopię decyzji administracyjnej, zgodnie z którą obejmie klienta usługą w czasookresach i wymiarze godzin określonych w decyzji administracyjnej. 3. Za datę rozpoczęcia świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów uważa się datę określoną w decyzji administracyjnej. 4. W szczególnych okolicznościach (np. powrót klienta ze szpitala, nagłe pogorszenie stanu zdrowia) dopuszcza się możliwość rozpoczęcia świadczenia usług przed wydaniem decyzji administracyjnej na wniosek Zamawiającego tj. zgłoszenie ustne, telefoniczne lub faksem. Decyzja w takim przypadku zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie. 5. W wyjątkowych sytuacjach np. nagłe pogorszenie stanu zdrowia dopuszcza się możliwość ustnego , telefonicznego lub faksem zgłoszenia zmiany ilości godzin świadczonych specjalistycznych usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi określonych w decyzji administracyjnej, co następnie zostanie potwierdzone nową decyzją administracyjną dostarczoną niezwłocznie Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest objąć klienta specjalistyczną usługą opiekuńczą lub specjalistyczną usługą dla osób z zaburzeniami psychicznymi niezwłocznie , jednak nie później niż w terminie 12 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. 7. Za datę zakończenia świadczenia usług na rzecz klienta uważa się datę określoną w decyzji administracyjnej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji świadczonych usług tj.: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu rozliczenia za każdy miesiąc świadczonych usług do 17 dnia następnego miesiąca w formie faktury wraz z niżej wymienionymi załącznikami tj: a) Zestawienie przepracowanych godzin za każdy miesiąc wg.( załącznik nr 1a lub 1b) zawierający: - imienny wykaz osób , na rzecz których świadczone były specjalistyczne usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi, - miesięczną liczbę godzin usług faktycznie świadczonych, - odpłatność za miesiąc faktycznie świadczonych usług, - nazwisko osoby świadczącej usługi. 2. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić karty pracy potwierdzające czas i termin świadczonych usług z podpisem klienta potwierdzającym wykonanie usługi ( załącznik nr 2a lub 2b ) 3. Opłata za specjalistyczne usługi jest wnoszona przez osobę uzyskującą pomoc w formie specjalistycznej usługi lub jej opiekuna, bezpośrednio lub przelewem do kasy MOPS w terminie do 15 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu , w którym wykonano usługę. ( Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 oraz Dz. U. z 2006 r. , Nr 134, poz. 943 zmieniające rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ). W przypadku wnoszenia opłaty przelewem 4. Dopuszcza się, że odpłatność za świadczone usługi od klienta będzie dokonywał Wykonawca indywidualnie od każdego klienta do kasy MOPS na podstawie otrzymanego upoważnienia wystawionego przez klienta , który ma przyznane usługi w drodze decyzji administracyjnej. Kopię wpłaty KP Wykonawca dostarczy niezwłocznie klientowi. 1. W czasie trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia wykwalifikowanego personelu stosownie do wykonywanej usługi . Zatrudnione osoby winny posiadać dokumenty stosowne do świadczonych usług określone wymaganiami Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych Dz. U. nr 189 poz.1598 oraz Dz. U. z 2006 r. Nr 134, poz. 943 zmieniające rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych , potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje co najmniej 10 osób, dla specjalistycznych usług opiekuńczych oraz nie mniej niż 8 osób posiadających dokumenty potwierdzające kwalifikacje uprawniające do świadczenia specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi. 8.1) Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych wymagane jest co najmniej 10 osób posiadających dokumenty potwierdzające kwalifikacje określone wymaganiami Rozporządzenia Ministra Polityki w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (j.w. ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OPIEKUŃCZO MEDYCZNA I HANDLOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OPIEKUŃCZO MEDYCZNA I HANDLOWA SP. Z O.O.
- Agencja Opiekuńczo Medyczna i Handlowa Anna Szopa, ul. Okrzei 6/16, 40-126 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 61000
- Oferta z najniższą ceną: 61000 oferta z najwyższą ceną: 61000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- "Zakup i dostawa sprzętu audio - video"
- Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacją technika CR NX
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne w Gminie Wyrzysk" -świadczenie usług opiekuńczych przez 6 opiekunów
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska
- Organizowanie i wykonywanie usług opiekuńczych na terenie Miasta Kutno w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2025 roku (MOPS.ZMA.2600.2.2024)
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.