eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Lipsku, Piasecznie z/s w Górze Kalwarii, Przasnyszu, Pułtusku z/s w Golądkowie i Sochaczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Warszawa: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Lipsku, Piasecznie z/s w Górze Kalwarii, Przasnyszu, Pułtusku z/s w Golądkowie i Sochaczewie
Numer ogłoszenia: 314108 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny , ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Lipsku, Piasecznie z/s w Górze Kalwarii, Przasnyszu, Pułtusku z/s w Golądkowie i Sochaczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w:- Lipsku, - Piasecznie z/s w Górze Kalwarii, - Przasnyszu, - Pułtusku z/s w Golądkowie, - Sochaczewie.2.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego o parametrach zgodnych z Polską Normą - PN-C-96024:2001 gatunek L1.3.Ilości i miejsca dostaw oleju opałowego zamówionego do Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na okres do dnia 15.05.2013 r.: 1) BP w Lipsku (ul. Iłżecka 1, 27-300 Lipsko)ok. 10.000 litrów, 2) BP w Piasecznie (z siedzibą w Górze Kalwarii ul. Rybie 8, 05-530 Góra Kalwaria)ok. 7 000 litrów,3) BP w Przasnyszu (ul. Szpitalna 10a, 06-300 Przasnysz)ok. 11 000 litrów,4) BP w Pułtusku (z siedzibą w Golądkowie 41J, 06-120 Winnica)ok. 12 000 litrów,5) BP w Sochaczewie (ul. Łąkowa 22, 96-500 Sochaczew)ok. 7 000 litrów, * Olej opałowy zostanie dostarczony do kotłowni Biur Powiatowych.**Zamawiający dopuszcza zmiany ilości oleju pomiędzy poszczególnymi Biurami Powiatowymi, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 rozdziału III SIWZ.4.Faktyczna wielkość zakupionego oleju opałowego będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego, wynikających z warunków pogodowych w sezonie grzewczym oraz kształtowania się cen na rynku w trakcie realizacji umowy.5.Ilość oleju opałowego, jaka może zostać zamówiona do Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wynosi nie więcej niż 47 000 litrów.6.Jednorazowa dostawa będzie wynosiła od 1500 do 3000 litrów oleju opałowego.7.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać olej opałowy na własny koszt do kotłowni Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ilości oleju opałowego do dostarczenia będą określane każdorazowo w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość przekroczenia maksymalnej ilości oleju opałowego,o której mowa w ust. 5 rozdziału III SIWZ, tylko w sytuacji, jeśli to przekroczenie nie spowoduje przekroczenia kwoty, o której mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy/umowy - stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót olejem opałowym lekkim ważną na dzień składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy; 2.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, tzn. takich, które będą brać udział w realizacji części zamówienia, jak również takich, które nie będą brać udziału w realizacji zamówienia, ale oddadzą wykonawcy do dyspozycji swój potencjał (techniczny, finansowy, osoby zdolne do wykonania zamówienia) na okres korzystania z niego przy wykonaniu zamówienia, przedkłada wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał); 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach: a)W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców lub w przypadku powołania się na potencjał podmiotu trzeciego, zmiana podwykonawcy lub podmiotu trzeciego będzie wymagała zmiany umowy w formie pisemnej.b) W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług VAT, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany Ustawy o podatku od towarów i usług,wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku i wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana ta wymaga formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa - Kancelaria ( pokój nr 241, II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. INFORMACJE O SPOSOBIE OBLICZENIA CENY OFERTY: 1.Wykonawca podaje cenę oferty (liczbowo i słownie) na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Cenę oferty stanowi cena jednostkowa brutto za 1 (jeden) litr oleju opałowego lekkiego, uwzględniająca upust albo wysokość marży Wykonawcy w niniejszym zamówieniu oraz kwotę podatku VAT, z zastrzeżeniem ust. 6 rozdziału XII SIWZ. Wysokość upustu/marży należy podać procentowo w formularzu ofertowym. Procentowo określona wysokość upustu/marży będzie wartością stałą, określoną na cały okres obowiązywania umowy.Wykonawca będzie obliczał cenę 1 litra oleju opałowego lekkiego w następujący sposób:a +/- b (%) = c; c + kwota podatku VAT = d gdzie:a = cena hurtowa netto producenta za 1 litr oleju opałowego obowiązująca w dniu 24 sierpnia 2012 r., tj. w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, b = upust / marża Wykonawcy (wartość stała, określona na cały okres obowiązywania umowy), c = cena netto Wykonawcy za 1 litr oleju opałowego, d = cena brutto Wykonawcy za 1 litr oleju opałowego. 2.Cena oferty musi zawierać wszystkie elementy cenotwórcze wynikające z zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, w tym pełny koszt zakupu i dostawy 1 litra oleju opałowego lekkiego, w szczególności załadunek na środek transportu, transport oraz rozładunek w miejscu przeznaczenia, a także zysk Wykonawcy oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Cena ta będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.3.Cenę oferty należy wyrazić w złotych polskich, przy czym wszystkie zawarte w ofercie ceny(jednostkowa i łączna) są cenami w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach.4.Stawka podatku VAT musi zostać prawidłowo określona przez Wykonawcę zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług oraz z ustawą o podatku akcyzowym. 5. Wszystkie zawarte w ofercie ceny należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z ustawą o rachunkowości. 6. Ewentualny, oferowany przez Wykonawcę upust dla Zamawiającego musi być mniejszy niż upust/rabat, jaki Wykonawca ma u producenta oferowanego oleju opałowego lekkiego. 7 .Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Cena oferty podana przez Wykonawcę może ulegać zmianie w trakcie trwania umowy tylko na skutek niezależnych od Wykonawcy zmian tzn.:zmiany ceny oleju opałowego u producenta,zmiany powszechnie obowiązujących przepisów.Wszelkie propozycje zmian należy udokumentować i uzgodnić z Zamawiającym. 9. Składniki ceny takie jak upust/marża będą niezmienne w całym okresie obowiązywania umowy. II. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ORAZ WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:- pisemnie na adres:AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA MAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa(korespondencję dostarczaną osobiście lub za pośrednictwem kuriera należy złożyć również pod wyżej wskazany adres (kancelaria pok. 241).- faxem na numer (22) 860 28 42,z zastrzeżeniem ust. 2.2.Forma pisemna - jako jedyna dopuszczalna - zastrzeżona jest dla:-złożenia oferty wraz z załącznikami, -złożenia dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.), składanych zarówno jako załączniki do oferty, jak i na wezwanie Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów. -zmiany lub wycofania oferty.3.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.4.Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:-Magdalena Nasiłowska - w sprawie procedury przetargowej tel. (022) 536 58 47 w godzinach: od 7.30 do 15.30, -Andrzej Pokraśniewicz - w sprawie procedury przetargowej tel. (022) 536 58 21 w godzinach: od 7.00 do 15.00,-Stefan Loeffler - w sprawach przedmiotu zamówienia tel. (022) 536 57 44 w godzinach: od 7.00 do 15.00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.