eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa obsługa w zakresie sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych międzynarodowych i krajowych, na przejazdy służbowe pracowników i artystów gościnnych Teatru Wielkiego - Opery Narodowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Warszawa: Kompleksowa obsługa w zakresie sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych międzynarodowych i krajowych, na przejazdy służbowe pracowników i artystów gościnnych Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Numer ogłoszenia: 314114 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253956 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wielki - Opera Narodowa, Plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6920200, faks 022 8260423, 8265012, 6920202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa w zakresie sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych międzynarodowych i krajowych, na przejazdy służbowe pracowników i artystów gościnnych Teatru Wielkiego - Opery Narodowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kompleksowa obsługa podróży służbowych zagranicznych i krajowych dla Zamawiającego w zakresie: 1) rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów lotniczych międzynarodowych i krajowych na wszystkie istniejące połączenia w ruchu międzynarodowym i krajowym, zgodnie zobowiązującymi taryfami określonymi przez przewoźników przy optymalnym wyborze przewoźnika (tanie linie lotnicze, loty rejsowe, czarterowe) i trasy pod względem ceny (ceny preferencyjne, rabaty na bilety grupowe) i czasu trwania podróży, 2) rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów międzynarodowych i krajowych kolejowych na przejazdy, zgodnie z obowiązującymi taryfami określonymi przez przewoźników z uwzględnieniem najbardziej korzystnych taryf i połączeń, 3) bezpłatnej telefonicznej i e-mailowej rezerwacji biletów oraz frachtowego doradztwa taryfowego, 4) doradztwa i pomocy w zakresie wszelkich zmian w czasie trwania podróży, 5) włączenie sprzedaży biletów na wszystkie linie lotnicze do systemu Freguent Flyer, tam gdzie jest on stosowany. 2. Wykonawca powinien posiadać ważny certyfikat IATA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Lotniczego) w przypadku linii lotniczych będących członkami IATA lub dokument potwierdzający aktualną akredytację IATA uprawniającą do usługi w zakresie agencji sprzedaży biletów lotniczych - w przypadku pozostałych Wykonawców. Do oferty należy dołączyć dokument poświadczający ważność akredytacji IATA. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 1) bilety lotnicze muszą być wygenerowane bezpośrednio z serwera systemu rezerwacyjnego, 2) dostarczanie dokumentów przewozowych (biletów), nie później niż 24 godziny przed planowanym wylotem lub odjazdem pociągu, a w sytuacjach nagłych - nie później niż 3 godzin przed odlotem lub odjazdem pociągu, pod wskazany przez Zamawiającego adres (w granicach administracyjnych m. st. Warszawy). Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu całodobowe składanie zamówień. W przypadku gdy podróż będzie rozpoczynać się w innym miejscu niż w Polsce bilet powinien być dostępny w przedstawicielstwie biura podróży lub danej linii lotniczej w kraju wylotu lub w kasie biletowej przedstawicielstwa linii kolejowej. W innych niż określone powyżej sytuacjach, sposób dostarczenia dokumentów określony zostanie po uzgodnieniach z Zamawiającym z zastrzeżeniem, że sposób ten musi umożliwiać osobie podróżującej rozpoczęcie podróży w wyznaczonym terminie. 3) pośrednictwo pomiędzy Zamawiającym, a przewoźnikiem w sprawach reklamacyjnych, 4) każdorazowe powiadomienie Zamawiającego odnośnie zmiany ceny lub wpisania na listę rezerwową z zachowaniem formy elektronicznej, 5) każdorazowe przedstawienie pełnej informacji o możliwościach połączeń lotniczych oraz optymalnej trasy przelotu, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oferty, w terminie 3 godzin od daty otrzymania zamówienia, 7) każdorazowe powiadomienie Zamawiającego odnośnie dokonanej rezerwacji, zawierające dane (cenę biletu i termin wykupu) z zachowaniem formy elektronicznej, 8) w dniu wykupu biletu Zamawiający będzie każdorazowo otrzymywał od Wykonawcy e-mail z informacją, że tego dnia upływa termin rezerwacji, 9) pośrednictwo z przewoźnikami w sprawach programów lojalnościowych, administrowanie programami lojalnościowymi w imieniu Zamawiającego, 10) w przypadku zwrotu biletu z powodu odwołania wyjazdu Wykonawca zwraca Zamawiającemu część kosztów poniesionych przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy, 11) zapewnienie bieżącej skutecznej komunikacji z wyznaczonym pracownikiem biura w zakresie realizacji umowy na podstawie stałego kontaktu telefonicznego i e-mailowego. 4. Zamawiający przewiduje w okresie terminu realizacji zamówienia (12 miesięcy) zakup: - 300 biletów lotniczych na trasach zagranicznych, - 40 biletów lotniczych na trasach krajowych, - 40 biletów kolejowych na trasach zagranicznych, - 70 biletów kolejowych na trasach krajowych, Podane wyżej ilości są maksymalne Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia podanej wyżej ilości biletów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 12.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Business Travel Club Sp. z o. o., ul. Kopernika 30 lok 213, 00-336 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 635900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 625004,50

  • Oferta z najniższą ceną: 625004,50 / Oferta z najwyższą ceną: 638301,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.