To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-01
Żagań: INFORMATYZACJA URZĘDU MIASTA (zakup urządzeń sieciowych sprzętu komputerowego i oprogramowania)
Numer ogłoszenia: 314276 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265530 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, faks 068 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INFORMATYZACJA URZĘDU MIASTA (zakup urządzeń sieciowych sprzętu komputerowego i oprogramowania).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Zestawu Notebook HP ProBook 6550b (WD705EA)1 szt. lub równoważne. a. Procesor Intel Core i5-450M; b. Wyświetlacz LED HD+ o przekątnej 15,6 z powłoką antyrefleksyjną; c. 4 GB pamięci DDR3 SDRAM 1333 MHz; d. Dysk SATA II 500 GB, 7200 obr./min; e. DVD+/-RW SuperMulti DL LightScribe; f. Zintegrowana karta sieciowa Gigabit; g. Karta sieciowa 802.11b/g/n, Bluetooth 2.1; h. Karta graficzna ATI Mobility Radeon HD 540v z 512 MB; i. Porty I/O: 1x Express Card/54, 1x czytnik kart pamięci, 3 porty USB 2.0, 1x eSATA/USB 2.0 (combo), 1x VGA, 1x DisplayPort, 1x 1394a; j. 6-ogniwowy akumulator litowy (55 Wh); k. System operacyjny Windows 7 Professional 64; l. Stacja dokowania HP 90 W (VB041AA). 2) Stacji dokującej zgodnej funkcjonalnie, mechanicznie i elektrycznie ze stacją dokującą Lenovo ThinkPad Advanced Mini Dock, np. Lenovo ThinkPad Advanced Mini Dock 39T4587: 2 szt. 3) Fine Reader 10 Profesional Edition:1 szt. 4) Torby do laptopa Work_out Large for Apple15.4,17 /PC 15 .15.4 -Slim case - czerwona:1 szt. 5) Monitora płaski LCD 21: 1 szt. 6) MS Office 2010 dla Użyt. Domowych i Małych Firm PL: 9 szt. 7) Torby ThinkPad Business Topload Case dla notebook z pozycji pierwszej: 1 szt. 8) Myszy przewodowa Logitech M115 na USB czarna: 3 szt. lub równoważne. 9) Klawiatury Logitech Deluxe 250 na PS2 przewodowa / czarna: 3 szt. lub równoważne. 10) Windows 7 Professional PL OEM 1 szt. 1.2) Informacje dodatkowe do przedmiotu zamówienia: a. Zamawiający wymaga aby urządzenia były fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu i obejmowały co najmniej 24 miesięczną gwarancję dla komputera i stacji dokujących, b. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia posiadały co najmniej te same cechy, co urządzenia wzorcowe określone przez Zamawiającego i aby parametry techniczne tych urządzeń były co najmniej na poziomie parametrów urządzeń wzorcowych, tylko wówczas urządzenie będzie uznane za równoważne urządzeniu określonemu w przedmiocie zamówienia, c. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty specyfikację techniczną towaru, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania prawidłowej oceny oferty - oceny zgodności parametrów technicznych urządzeń, które dostarczy Wykonawca z parametrami urządzeń wymaganych przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.21.31.00 - 39.21.31.00 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERHURT SP. Z O.O., UL.PODWALE 15, 59-900 ZGORZELEC, 59-900 ZGORZELEC, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11885,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14895,48
Oferta z najniższą ceną: 14895,48 / Oferta z najwyższą ceną: 19471,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Aktualizacja i uzupełnienie danych bazy ewidencji gruntów i budynków dotyczącą: budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Małomice oraz Gmina Niegosławice
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1056 w km 5+001 do 10+304 - Etap I (odcinek od Suchej Dolnej do Niegosławic w km 8+653 do km 10+304)
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa przełączników sieciowych, UPS oraz CAL'e RDP dla Szpitala Bielańskiego
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup sprzętu sieciowego wraz z wdrożeniem infrastruktury sieciowej oraz autentykacji NAC
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.