eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja Przychodni należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-01

POZYCJA 31432

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja Przychodni należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, do kontaktów: Bożena Pieczykolan, ul. Krypska 39, 04-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 810 20 96, fax 022 810 11 63, e-mail: dzialzamowien@szpzlo.praga-pld.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpzlo.prag-pld.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja Przychodni należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przychodnie w Warszawie przy ul. Abrahama 16, Grochowskiej 339, Kickiego 24, Saskiej 61, Korotnickiej 42/44 i Ostrołęckiej 4. Budynek administracyjny w Warszawie, przy ul. Krypskiej 39. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja Przychodni należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie, że spełniają warunki określone wart. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Wykaz wykonanych usług w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w tym co najmniej jedną zrealizowaną w jednostce ochrony zdrowia. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć posiadane referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonywaniu wraz z: a) informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia. c) zaświadczenia o ich przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 1.8. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniających ciągłość wykonywanych prac na kwotę minimum 3.000.000, (słownie: trzy miliony złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia minimum 3.000.000 złotych, (słownie: trzy miliony złotych). 2. Parafowany wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4. W przypadku, gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późno zm.). 5. W przypadku składania oferty wspólnej należy dołączyć: a) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, b) dokumenty wymienione w pkt. 1.1. - 1.5 dla każdego partnera osobna. c) dokumenty wymienione w pkt. 1.6. i 1,9 obowiązany jest dołączyć, co najmniej jeden z wykonawców d) pozostałe dokumenty składane są wspólnie, e) podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie. W przypadku, gdy załączona do oferty kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja Przychodni należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe w zakresie: 1. Przychodnia - Warszawa, ul. Abrahama 16 "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji i przebudowy Przychodni w celu przystosowania dla osób niepełnosprawnych". 2. Przychodnia - Warszawa, ul. Abrahama 16 "Modernizacja i przebudowa Przychodni w zakresie robót instalacyjnych wod.-kan i robót budowlanych". 3. Przychodnia - Warszawa, ul. Grochowska 339 "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji i przebudowy Przychodni ". 4. Przychodnia - Warszawa, ul. Grochowska 339 "Modernizacja i przebudowa Przychodni w zakresie robót instalacyjnych kanalizacji zewnętrznej i robót budowlanych". 5. Przychodnia - Warszawa, ul. Kickiego 24 "Modernizacja i przebudowa Przychodni w zakresie robót instalacyjnych c.w., z.w., cyrkulacji i kanalizacji i robót budowlanych". 6. Budynek administracyjny - Warszawa, ul. Krypska 39 "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i modernizacji wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych budynku SZPZLO". 7. Przychodnia - Warszawa, ul. Saska 61 "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i modernizacji wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Przychodni". 8. Przychodnia - Warszawa, ul. Saska 61 "Modernizacja i przebudowa Przychodni w zakresie robót instalacyjnych kanalizacji i robót budowlanych". 9. Przychodnia - Warszawa, ul. Korytnicka 42/44 i ul. Ostrołęcka 4 "Modernizacja Przychodni w zakresie robót instalacyjnych wod.-kan. i robót budowlanych". 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości: 66 000,00 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Złożą ofertę W pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności W przedmiocie zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury V AT. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (Pzp). 6. Zabezpieczą swoją ofertę wadium wniesionym na warunkach określonych w niniejszej SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt IV SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt. IV SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.prag-pld.pl. Opłata: cena za SIWZ: 50,00 zł + VAT 22% + 12,00 zł koszt wysyłki. Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie Zamawiającego Warszawa, ul. Krypska 39, kasa czynna jest w godzinach 9:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego ul. Krypska 39, pok. 05/ parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.