Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Strzyżów: Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na 5 pakietów
Numer ogłoszenia: 314418 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761058, faks 017 2761058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.strzyzow.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na 5 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety: 1. Sprzęt pomocniczy, 2. Szczoteczki do mycia narzędzi chirurgicznych, 3. Myjka jednorazowa, 4. Elektrody do generatora elektrochirurgicznego, 5. Sprzęt urologiczno-gastrologiczny, ZNAK SPRAWY ZOZ.ZP-382-13_2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.16.40 - Dreny 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.12.00 - Cewniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - zwanej dalej ustawą PZP, 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty metodą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP - załącznik nr 2, Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP - załącznik nr 3, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - załącznik nr 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają w.w. dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum wraz z ofertą należy złożyć załączniki nr 2 i 4 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.strzyzow.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych, Cena 7,13 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 13:00, miejsce: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ, 38-100 STRZYŻÓW, UL. DĄBROWSKIEGO 10, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt pomocniczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt pomocniczy: 1 Szpatułka drewniana a 100 szt. op. 35, 2 Zaciskacz do pępowiny szt. 750, 3 Opaska do identyfikacji niemowląt szt. 2 300, 4. Opaska do identyfikacji dorosłych szt. 800, 5. Pojemnik Redon plastikowy 200 ml spłaszczony, sterylny szt. 700, 6. Kieliszki szklane do leków szt. 400, 7. Zatyczka do cewników szt. 260, 8. Okulary ochronne do fototerapii dla noworodków, z bardzo miękkiego tworzywa, jednorazowe szt. 40..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szczoteczki do mycia narzędzi chirurgicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczoteczki do mycia narzędzi chirurgicznych z możliwością 300-krotnej sterylizacji, w komplecie zasobnik + 20 szczoteczek kpl. 1, 2. Szczoteczki do mycia narzędzi chirurgicznych z możliwością 300-krotnej sterylizacji pasujące do zasobnika z pozycji powyżej szt. 40.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Myjka jednorazowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka nasączona środkiem myjącym o neutralnym pH oraz środkiem antybakteryjnym, rozmiar min.12 x 20 x 3 cm, możliwość używania do mycia noworodków, szt. 10 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektrody do generatora elektrochirurgicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda nożowa jednorazowego użytku, sterylna, nóż pokryty teflonem, z uchwytem z przełącznikiem przyciskowym, wtyki kompatybilne z diatermiami: Force E2 oraz Mega Power 1000 - kpl. 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt urologiczno-gastrologiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik do żyły pępowinowej 5F - szt. 5, 2. Dren brzuszny do odsysania treści z jamy brzusznej Nr od 22 do 38, dł. 40 cm. - szt. 55, 3. Dren brzuszny do odsysania treści z jamy brzusznej Nr od 22 do 38, dł. 60 cm - szt. 55, 4. Dren do drenażu klatki piersiowej rozmiar od 18 do 34 z trokarem - szt. 26, 5. Dren do odsysania czynnego typu Redon sterylny, dł. min. 70 cm Nr od 12 do 18 - szt. 560, 6. Dren T-Kehr Nr od 8 do 22, 500x160 - szt. 60, 7. Kanka odbytnicza Nr 24 - szt. 10, 8. Kanka odbytnicza Nr 30 - szt. 5, 9. Łącznik do drenów i ssaków, prosty, sterylny - szt. 220, 10. Pojemnik urologiczny do moczu 1 500- 2000 ml z kranikiem bez zastawki antyrefluksyjnej - szt. 1 100, 11. Woreczek do pobierania próbek moczu u niemowląt - chłopcy, bez gąbki - szt. 170, 12. Woreczek do pobierania próbek moczu u niemowląt - dziewczynki, bez gąbki - szt. 170, 13. Worek do dobowej zbiórki moczu 2000 ml, dwutygodniowy, z zaworem spustowym typu poprzecznego, filtrem hydrofobowym, zintegrowanym wieszakiem, portem do próbek oraz zastawką antyrefluksyjną, skalowany od 25 ml, sterylny, opakowanie folia/papier - szt. 120, 14. Worek do godzinowej zbiórki moczu o wysokim stopniu dokładności co 1 ml do min. 70 ml, komora pomiarowa min. 500ml, worek zbiorowy min. 2000ml, dwie zastawki antyrefluksyjne, dwa filtry hydrofobowe, zawór spustowy typu poprzecznego, stadnardowy port do pobierania próbek, opakowanie folia/papier - szt. 60, 15. Worek do moczu 2 000 ml z drenem, z odpływem typu T, sterylny - szt. 5 300, 16. Zestaw do cystostomii 18, 20 - szt. 15, 17. Zestaw do lewatywy jednorazowego użytku, z końcóką bez ogranicznika wejścia do odbytnicy, z mydłem w komplecie - szt. 2 900, 18. Zgłębnik dwunastniczy Nr od 12 do 18, dł. min. 1250 mm - szt. 23, 19. Zgłębnik żołądkowy Nr od 12 do 24 dł. min. 1250 mm - szt. 660.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4, 33.14.16.40-8, 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- "Przebudowa kompleksu "ORLIK" w Strzyżowie" w ramach zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Daszyńskiego 4 w Strzyżowie".
- Budowa ul. Kusocińskiego w Strzyżowie w km 0+000 ÷ 0+217,25
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1935 R Konieczkowa - Lutcza wraz z poprawą bezpieczeństwa pieszych".
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1926 R Kożuchów - Markuszowa - Wysoka Strzyżowska" w km 3+855 - 5+325 i w km 5+963 - 6+760 etap I
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy wyrobów medycznych dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety I Noworodka WUM Sp. z o. o. w Warszawie. W podziale na 16 pakietów.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i wyrobów do dializ
- Dostawa wielofunkcyjnego okulistycznego aparatu do elektrofizjologii z wbudowanym aparatem do wykonywania testu FST do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB.
- Dostawa artykułów do higieny i pielęgnacji pacjentów
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Dostawa testów i wyrobów jednorazowego użytku do sterylizacji
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.