To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-30
Sieradz: Realizacja zajęć specjalistycznych w Przedszkolu Nr 3 im. Jana Brzechwy w Sieradzu w ramach projektu Przedszkola równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 314560 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266296 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, pl. Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 8266165, faks 043 822-30-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zajęć specjalistycznych w Przedszkolu Nr 3 im. Jana Brzechwy w Sieradzu w ramach projektu Przedszkola równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dydaktycznych z zakresu edukacji przedszkolnej w ramach projektu Przedszkola równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (nr umowy: UDA-POKL.09.01.01-10-121/10-00), na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym obejmujących następujące zajęcia: - psychologiczne, - logopedyczne, - korekcyjno - kompensacyjne, - z zakresu dogoterapii. 2. Usługi dydaktyczne świadczone będą na terenie Przedszkola nr 3 ul. Władysława Łokietka 27a, 98-200 Sieradz. 3. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: - przeprowadzenia wstępnej diagnozy wad postawy u dzieci uczestniczących w popołudniowych zajęciach przedszkolnych (dotyczy wyłącznie realizacji zajęć korekcyjno - kompensacyjnych); - opracowania programu zajęć; - prowadzenia zajęć, w oparciu o opracowany przez siebie program, zgodnie z ustalonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć; - rozwijania zainteresowań i umiejętności dziecka w tematyce prowadzonych zajęć; - prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć: dzienniki zajęć z wpisem liczby godzin, tematyką zajęć i obecnością dzieci; - opracowania narzędzi diagnostycznych do badania efektów zajęć; - prowadzenia obserwacji dzieci uczestniczących w zajęciach pod kątem postępów i rozwoju oraz ich dokumentowanie; - przedstawiania koordynatorowi projektu w Przedszkolu Nr 3 sprawozdania dotyczącego postępów dzieci po każdym zakończonym kwartale (w terminie do 5 dni roboczych po zakończeniu danego kwartału); - przestrzegania tajemnicy w zakresie powierzonych zadań, dokumentacji i danych osobowych uczestników projektu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.); - zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonywania usług będących przedmiotem niniejszej umowy i ich przedłożenia Zamawiającemu przed dniem zawarcia umowy (dotyczy realizacji zajęć korekcyjno - kompensacyjnych oraz zajęć z zakresu dogoterapii). 4. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00. 5. Informacja o ofertach częściowych: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania: Zadanie 1 - przeprowadzenie zajęć psychologicznych dla dzieci w łącznej liczbie 47 godz. (w tym 20godz. w 2011 roku oraz 27 godz. w 2012 roku). Zadanie 2 - przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci w łącznej liczbie 47 godz. (w tym 20godz. w 2011 roku oraz 27 godz. w 2012 roku). Zadanie 3 - przeprowadzenie zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla dzieci w łącznej liczbie 47 godz. (w tym 20 godz. w 2011 roku oraz 27 godz. w 2012 roku). Zadanie 4 - przeprowadzenie zajęć z zakresu dogoterapii dla dzieci w łącznej liczbie 47 godz. (w tym 20godz. w 2011 roku oraz 27 godz. w 2012 roku). Zamawiający dopuszcza przesunięcia liczby godzin pomiędzy poszczególnymi latami kalendarzowymi wdrażania projektu, przy czym łączna liczba godzin zajęć nie może ulec zmianie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dydaktycznych z zakresu edukacji przedszkolnej w ramach projektu Przedszkola równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (nr umowy: UDA-POKL.09.01.01-10-121/10-00).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia, Konsultacji i Doradztwa Ochrony Pracy, ul. Wojska Polskiego 42,, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3603,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4277,94
Oferta z najniższą ceną: 4277,94 / Oferta z najwyższą ceną: 6539,11
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zółciutkowo Terapia zaburzeń mowy i języka,, ul. Jagiellońska 3/4, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5483,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2350,00
Oferta z najniższą ceną: 2350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6999,65
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTRUM DOGER Arkadiusz Rutkowski, Wronowice 92, 98-100 Łask, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4543,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3243,00
Oferta z najniższą ceną: 3243,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6539,11
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA POMOCY OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM "AMI"
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA POMOCY OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM "AMI"
- Ami Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym, ul. Sienkiewicza 10, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5561,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5875,00
Oferta z najniższą ceną: 5875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6539,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Małków
- Dostawa paliw ciekłych
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Duszniki
- Remont wygrodzenia wewnętrznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa materiałów informacyjno-konferencyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Organizacja 2 warsztatów serowarskich pn. ,,Przetwórstwo mleka w domu i zagrodzie" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich KSOW+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.