eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywda › Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Krzywda gm. Krzywda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Krzywda: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Krzywda gm. Krzywda
Numer ogłoszenia: 314567 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywda , ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, woj. lubelskie, tel. 025 7551006, faks 025 7551061.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Krzywda gm. Krzywda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzywda w ulicach: część ulicy Łukowskiej, Prosta, Żwirowa, Leśna, Czerwonego Kapturka, Wiejska, Miodowa, Żelechowska, Słoneczna. Projektowana kanalizacja jest kolejnym etapem kanalizowania miejscowości Krzywda. Planowana kanalizacja podłączona będzie do istniejącej, grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej w Krzywdzie (do istniejącej studni przy budynku OSP w Krzywdzie), oraz kanalizacja ulic: Słoneczna, Żelechowska, Miodowa, Wiejska - poprzez przepompownię ścieków w ul. Miodowej kolektorem tłocznym bezpośrednio do oczyszczalni ścieków w Krzywdzie. Kanalizację należy wykonać zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę i projektem budowlanym. Ewentualne, uzasadnione (przeszkody terenowe, brak zgody właściciela nieruchomości na której planowane są roboty, inne uzasadnione przyczyny) zmiany przebiegu kanałów i lokalizacji studzienek mogą nastąpić za zgodą Zamawiającego. Odcinek wodociągu z przyłączami objęty projektem budowlanym niniejszego przedsięwzięcia został wykonany i nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. Projektowany układ kanalizacji sanitarnej obejmuje budowę: -kanału grawitacyjnego O 0,20 m z rur PCV długości 4178 m, -kanału - kolektora tłocznego O 90 mm z rur PE długości 452 m, -odgałęzień sanitarnych (przykanaliki) O 0,15 m PVC długości 2303 m, -odgałęzień sanitarnych (przykanaliki) O 0,2 m PVC długości 376 m, -łączna ilość przyłączeń kanalizacji sanitarnej do budynków lub istniejących instalacji kanalizacyjnych - 105 szt. - studzienek rewizyjnych z kręgów betonowych i PCV zgodnie z projektem dla tego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej, -2 szt. przepompowni ścieków w tym: 1 pompownia przy ulicy Miodowej i 1 przy ulicy Czerwonego Kapturka w miejsce istniejącej przeznaczonej do likwidacji. Ustalenia zawarte w niniejszym opisie dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wykonaniem kanalizacji sanitarnej, będącej zakresem objętym projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę Nr B 7351-3/L/361/05 z dnia 07-07-2005r. Zakres robót przy wykonywaniu kanalizacji sanitarnej obejmuje: -oznakowanie robót, -dostawę materiałów, -wykonanie prac przygotowawczych, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni, przekopy próbne oraz podwieszenie instalacji obcych, -wykonanie rur ochronnych, -wykonanie wykopu wraz z umocnieniem ścian wykopu i jego odwodnieniem, -przygotowanie podłoża i fundamentu pod przewody i obiekty na sieci, -ułożenie przewodów kanalizacyjnych, odgałęzień, studni kanalizacyjnych, -wykonanie izolacji studzienek, -zasypanie i zagęszczenie wykopu z demontażem umocnień ścian wykopu, -odtworzenie podbudowy i nawierzchni dróg, placów i chodników po robotach - przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej w tym próby szczelności, pomiary geodezyjne robocze oraz inwentaryzacja powykonawcza. Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], (Dz. Urz. WE L 340z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami) Kod CPV: 45.23.13.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do siwz. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 18 000,00 zł.(słownie złotych: osiemnaście tysięcy 00/100) najpóźniej do dnia 05-12-2008r. do godz. 1100 i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty; Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 upzp. Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium; W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać na konto Urzędu Gminy Nr BS Krzywda 81-9203-0002-0000-1238-2000-0010 (za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego). W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej dokumenty związane z wadium należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy w, pok. Nr 6. Wymagana ważność tej formy wadium - nie krótsza jak okres związania ofertą. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 upzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2.Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 127, poz. 880) lub kodeksu spółek handlowych; 3.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.Udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedno zamówienie o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Za roboty porównywalne z przedmiotowym zamówieniem uznane zostaną roboty polegające na budowie, rozbudowie lub modernizacji co najmniej jednego przedsięwzięcia: wodociągu lub kanalizacji, o wartości min. 700.000,00 zł.; 5.Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności wodociągowej i kanalizacyjnej i kierowników robót w następujących specjalnościach: -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnej; -w zakresie budowy dróg 6.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie mniejszej niż 1 000 000 zł; 8.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, wystawione po dniu ogłoszenia niniejszego przetargu i podpisane wraz z datą przez osoby uprawnione lub inne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 4 do oferty potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalnościach: w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnej, oraz w zakresie budowy dróg ) oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ -załącznik nr 4 do oferty). 5.Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie min. 1 roboty o łącznej wartości nie mniejszej niż 700 000 zł i zakresie budowy, rozbudowy, lub modernizacji - wodociągu lub kanalizacji (druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ- załącznik Nr 5 do oferty). 6.Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności, rodzaju i wartości powierzonej im części zamówienia (wykaz-druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ -załącznik nr 6 do oferty + kopie uprawnień osób wymienionych w wykazie, potwierdzające, że posiadają one kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia) 7.polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie mniejszej niż 1 000 000zł; 8.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; a w przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10.W przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11.Dowód wniesienia wadium 12.Harmonogram rzeczowo- finansowy 13.kosztorys ofertowy (na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiarów robót). Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo - wyliczone w ofercie ceny są ryczałtowymi cenami jednostkowymi i nie będą zmieniane bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Sporządzony kosztorys winien zawierać co najmniej wypełnione kolumny takie jak: Lp. opis pozycji, ilość, cena jednostkowa, wartość wycenianej pozycji, należy również podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem wartości ogółem poszczególnych elementów robót, oraz podać globalną wartość Brutto. 14.Inne dokumenty-wg potrzeb..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywda.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wyżej dla strony internetowej- bezpłatnie, w formie papierowej (wydruk) za pobraniem -50 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Krzywda, ul. Żelechowska 24 B, 21-470 Krzywda.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.