eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów ŁódzkiZbiórka odpadów na terenie Gminy Konstantynów Łódzki w zakresie obsługi pojemników wchodzących w skład systemu selektywnej zbiórki i odpadów wielkogabarytowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-07

Konstantynów Łódzki: Zbiórka odpadów na terenie Gminy Konstantynów Łódzki w zakresie obsługi pojemników wchodzących w skład systemu selektywnej zbiórki i odpadów wielkogabarytowych
Numer ogłoszenia: 31477 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, faks 042 2111168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbiórka odpadów na terenie Gminy Konstantynów Łódzki w zakresie obsługi pojemników wchodzących w skład systemu selektywnej zbiórki i odpadów wielkogabarytowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Zadanie obejmujące zakresem obsługę pojemników wchodzących w skład systemu selektywnej zbiórki odpadów w ogólnodostępnych punktach zlokalizowanych na terenie gminy Konstantynów Łódzki, w którego skład wchodzi: a. sieć punktów wyposażonych w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych b. sieć punktów wyposażonych w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET c. sieć punktów wyposażonych w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury d. punkty wyposażone w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z baterii e. punkt wyposażony w pojemnik do selektywnej zbiórki odpadów z jarzeniówek, świetlówek, żarówek f. sieć aptek w Konstantynowie wyposażonych w pojemniki na przeterminowane leki Zakres czynności opisanych w punkcie 3.1. obejmuje: a. Wywóz szkła białego i kolorowego sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 7 b. Wywóz butelek typu PET sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 7 c. Wywóz makulatury sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 7 d. Wywóz baterii sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki baterii w miejscach wymienionych w załączniku nr 7 e. Wywóz jarzeniówek, świetlówek, żarówek punkt wyposażony w pojemnik do selektywnej zbiórki jarzeniówek, świetlówek, żarówek w miejscach wymienionych w załączniku nr 7 f. Wywóz przeterminowanych leków pojemniki na przeterminowane leki w aptekach wymienionych w załączniku nr 7 3.3. Zadanie obejmujące zakresem zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Konstantynów Łódzki, polegającej na obwoźnej zbiórce z ulic miasta odpadów wielkogabarytowych pochodzących z gospodarstw domowych. 3.4. Zakres czynności wskazanych w punkcie 3.3. obejmuje: Odbiór wg ustalonego haromonogramu w dniach: 26.03.2012 r., 27.03.2012 r., 28.03.2012 r., 29.03.2012 r. odpadów wielkogabarytowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia uprawnień do odbioru i transportu odpadów. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada i przedstawi dokument Organu uprawniający do zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonywana metodą: -spełnia-nie spełnia-w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów, oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że stawianywarunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli: Wykonawca składający ofertę w części 1a,1b,1c, 1d,1e, 1f wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie selektywnej zbiórki odpadów a Wykonawca wykaże (załącznik nr 4 SIWZ) wykonanie najmniej 2 (dwu) usług w zakresie selektywnej zbiórki odpadów,potwierdzonych należytym wykonaniem usługi. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia-nie spełnia-w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów, oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca składający ofertę w części 2 wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 1(jedną) usługę w zakresie zbiórki komunalnych odpadów wielkogabarytowych,potwierdzonych należytym wykonaniem usługi. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (załącznik nr 4 SIWZ) wykonanie najmniej 1(jednej) usługi w zakresie zbiórki komunalnych odpadów wielkogabarytowych, potwierdzonej należytym wykonaniem. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonywana metodą-spełnia-nie spełnia-w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów, oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że stawiany warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w pkt III.3.3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w pkt III.3.4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w pkt III.3.5

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzkim faks: 42 2111168 e-mail: ti@konstantynow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, kancelaria - parter Urzędu, pokój 06 lub przesłać na adres Zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1a Wywóz szkła białego i kolorowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje: a)odbiór pojemników i worków z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 7, b)przewóz na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy), c)sprzątanie terenu z wszelkich odpadów tego samego rodzaju, które znajdują się w pobliżu pojemnika, d)naprawa szkód powstałych w trakcie wykonania czynności wymienionych w punktach a), b), c) Wywóz surowców selektywnie gromadzonych będzie odbywał się w następujących ilościach i z niżej opisanych pojemników, których lokalizacja została wskazana w zał. nr 7 SIWZ: 1) wywóz szkła - 37 szt. pojemników typu dzwon o poj. 2,5 m3 z klapami uchylnymi mocowanymi po zewnętrznych stronach dna pojemnika oraz 3 szt. worków o pojemności 120 l = 0,12 m3 każdy. Przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 58 szt. pojemników oraz 36 szt. worków do końca trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1b Wywóz butelek typu PET.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)odbiór pojemników i worków z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu).Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 7, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru całej zawartości pojemnika. b) przewóz na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy), c)sprzątanie terenu z wszelkich odpadów tego samego rodzaju, które znajdują się w pobliżu pojemnika, d)naprawa szkód powstałych w trakcie wykonania czynności wymienionych w punktach a), b), c) Wywóz surowców selektywnie gromadzonych będzie odbywał się w następujących ilościach i z niżej opisanych pojemników, których lokalizacja została wskazana w zał. nr 7 SIWZ:2) wywóz butelek typu PET: 22 szt. pojemników siatkowych o poj. 2,5 m3 z łamanym dnem oraz 3 szt. worków o pojemności 120 l = 0,12 m3 każdy. Przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 407 szt. pojemników oraz 36 szt. worków do końca trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1c Wywóz makulatury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) odbiór pojemników i worków z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 7, b) przewóz na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy), c) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów tego samego rodzaju, które znajdują się w pobliżu pojemnika, d) naprawa szkód powstałych w trakcie wykonania czynności wymienionych w punktach a), b), c) Wywóz surowców selektywnie gromadzonych będzie odbywał się w następujących ilościach i z niżej opisanych pojemników, których lokalizacja została wskazana w zał. nr 7 SIWZ:3) wywóz makulatury - 14 szt. pojemników typu dzwon o poj.2,5 m3 z klapami uchylnymi mocowanymi po zewnętrznych stronach dna pojemnika oraz 3 szt. worków o pojemności 120 l = 0,12 m3 każdy. Przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 155 szt. pojemników oraz 36 szt. worków do końca trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1d Wywóz baterii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) odbiór pojemników z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 7, b) przewóz na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy), c) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów tego samego rodzaju, które znajdują się w pobliżu pojemnika, d) naprawa szkód powstałych w trakcie wykonania czynności wymienionych w punktach a), b), c) Wywóz surowców selektywnie gromadzonych będzie odbywał się w następujących ilościach i z niżej opisanych pojemników, których lokalizacja została wskazana w zał. nr 7 SIWZ:4) wywóz baterii - 5 szt. pojemników poj. 20 l, typ KCA box wykonanego z polietynenu o wym.280x240x460.Przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 10 szt. pojemników surowca do końca trwania umowy (wartość przybliżona)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1e Wywóz jarzeniówek, świetlówek, żarówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a ) odbiór pojemników z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 7, b) przewóz na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy), c) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów tego samego rodzaju, które znajdują się w pobliżu pojemnika, d) naprawa szkód powstałych w trakcie wykonania czynności wymienionych w punktach a), b),c) Wywóz surowców selektywnie gromadzonych będzie odbywał się w następujących ilościach i z niżej opisanych pojemników, których lokalizacja została wskazana w zał. nr 7 SIWZ:5) wywóz jarzeniówek, świetlówek, żarówek - 1 szt. kontener uniwersalny typ 6049 poj. 380 l. Malowany, pogumowany, o rozmiarach 1200 x 800 x 600 mm, przystosowany do manipulacji dźwigiem. Przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 3 szt. pojemników w okresie trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1f Wywóz przeterminowanych leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) odbiór pojemników z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 7, b) przewóz na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy), Wywóz surowców selektywnie gromadzonych będzie odbywał się w następujących ilościach i z niżej opisanych pojemników, których lokalizacja została wskazana w zał. nr 7 SIWZ:6) wywóz przeterminowanych leków - 10 pojemników o pojemności ok. 100 dcm3 zlokalizowanych w 10 aptekach (po 1 pojemniku w każdej aptece). Przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 85 szt. pojemników do końca trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 Zbiórka odpadów wielkogabarytowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór wg ustalonego haromonogramu odpadów wielkogabarytowych Wykonawca będzie odbierał następujące rodzaje odpadów: -Zużyty sprzęt AGD i RTV, -Złom metalowy, -Zużyte meble, -Elementy stolarki, -Zużyte dywany i wykładziny, -Opony, -nne odpady, niestanowiące grupy odpadów niebezpiecznych- bez odpadów komunalnych, papy, gałęzi, liści. Obowiązki Wykonawcy: -Zebranie -w tym załadunek na środek transportu- zgromadzonych odpadów, -Dostarczenie i rozładunek odpadów do punktów docelowej zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych, z którymi Wykonawca ma podpisane umowy, po uwzględnieniu rodzaju zebranych odpadów, -Sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady, -Usuwanie szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów, -Po zakończeniu każdego dnia zbiórki, przekazać informację Zamawiającemu z wykonania dziennego harmonogramu pracy, -Złożenie w siedzibie Zamawiającego zbiorczego protokołu i sprawozdania z wykonanych prac nie później niż w terminie 7 dni po zakończeniu akcji. W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów. Odbiór wg ustalonego haromonogramu w dniach: 26.03.2012 r., 27.03.2012 r., 28.03.2012 r.,29.03.2012 r. odpadów wielkogabarytowych. Wymienione czynności będą wykonane wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 8 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.