eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołymin-OśrodekTERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ (ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, PUBLICZNEGO GIMNAZJUM I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ) W GMINIE GOŁYMIN-OŚRODEK WRAZ Z WYMIANĄ WYPOSAŻENIA TYCH OBIEKTÓW NA ENERGOOSZCZĘDNE- ETAP II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Gołymin-Ośrodek: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ (ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, PUBLICZNEGO GIMNAZJUM I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ) W GMINIE GOŁYMIN-OŚRODEK WRAZ Z WYMIANĄ WYPOSAŻENIA TYCH OBIEKTÓW NA ENERGOOSZCZĘDNE- ETAP II.
Numer ogłoszenia: 314806 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołymin-Ośrodek , ul. Szosa Ciechanowska 8, 06-420 Gołymin-Ośrodek, woj. mazowieckie, tel. 23 671 60 20, faks 23 671 60 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golymin-osrodek.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ (ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, PUBLICZNEGO GIMNAZJUM I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ) W GMINIE GOŁYMIN-OŚRODEK WRAZ Z WYMIANĄ WYPOSAŻENIA TYCH OBIEKTÓW NA ENERGOOSZCZĘDNE- ETAP II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum i Gminnej Biblioteki Publicznej) w Gminie Gołymin-Ośrodek wraz z wymianą wyposażenia tych obiektów na energooszczędne - etap II. W ramach planowanego zadania inwestycyjnego termomodernizacją objęty został kompleks budynków oświatowych położony przy ulicy Ks. Michalaka 10B i 10C w Gołyminie-Ośrodku. Kompleks ten obejmuje budynki: A - budynek stołówki i kuchni B - łącznik C - budynek dydaktyczny ZPO D - budynek dydaktyczny Gimnazjum E - salę gimnastyczną z zapleczem socjalnym F - budynek przedszkola G - łącznik H - budynek Gminnej Biblioteki Publicznej Zakres zamówienia : 1. Planowana realizacja zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum i Gminnej Biblioteki Publicznej) w Gminie Gołymin-Ośrodek wraz z wymianą wyposażenia tych obiektów na energooszczędne- ETAP II., obejmuje: - wymianę stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach A, B i D - wykonanie robót dociepleniowych i elewacyjnych wszystkich ścian zewnętrznych budynków A, B, C, E, F i G wraz z wymianą wszelkich obróbek blacharskich - budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - wykonanie remontu schodów i elementów zewnętrznych - likwidacji istniejącej kotłowni węglowej - wykonanie kotłowni wbudowanej służącej do celów grzewczych c.o., c.w.u. i wentylacji opalanej olejem opałowym lekkim wraz z instalacją kolektorów słonecznych oraz adaptacją budowlaną pomieszczenia istniejącej kotłowni, pracującej na potrzeby całego kompleksu budynków oświatowych - wymianę grzejników w budynkach A, B, C, D, E, F i G użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych i Publicznym Gimnazjum). 2. Przedmiot zamówienia II-ego etapu został podzielony na 3 części - zadania. Część zamówienia Nr 1. 1). TERMOMODERNIZACJA - CZĘŚĆ Nr 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej (budynki A, B i D Zespołu Placówek Oświatowych i Publicznego Gimnazjum) w Gminie Gołymin-Ośrodek. Opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 1 : Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien z drewnianych zespolonych na okna z profili PVC oraz drzwi zewnętrznych metalowych na drzwi w z profili aluminiowych budynkach A, B i D użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum i Gminnej Biblioteki Publicznej) zlokalizowanych przy ul. Ks. Michalaka 10B w Gołyminie-Ośrodku. Wymagane parametry : Okna - podlegające wymianie - OZ02 UOZ2=1,80 W m2* K Drzwi (bramy) - podlegające wymianie (w budynkach A, B i D) - DZ02 UDZ2=1,50 W m2*K Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Stolarka okienna zastosowana przy realizacji zamówienia - wymagane okna rozwieralne i uchylno-rozwieralne jednodzielne i dwudzielne o wymiarach jak dotychczas. Będą to okna zespolone z profili PVC 5 - komorowe w kolorze białym. Nie dopuszcza się używanie profili PVC i innych materiałów pochodzących z recyklingu. Profile PVC nie mogą zawierać stabilizatorów ołowiowych. Nie dopuszcza się profili pięciokomorowych o szerokości mniejszej niż 70 mm. Wymagania dla okien zespolonych : - wszystkie wymiary i przekroje elementów takie jak obecne - szyba zespolona z argonem o współczynniku przenikania ciepła 1,8 W m2*K - okna muszą być wyposażone w okucia obwiedniowe z mechanizmami, które umożliwią ich otwieranie z poziomu podłogi w pomieszczeniach. Mechanizmy do uchylania skrzydeł należy umiejscowić na wysokości 1,6 m od podłogi. - okna muszą zapewnić dopływ powietrza z zewnątrz ( np. poprzez nawietrzaki ) Należy zastosować nawietrzaki ciśnieniowe w ilości jeden na okno. b) Drzwi z profili aluminiowych w kolorze brązowym. Drzwi aluminiowe zewnętrzne z profilu ciepłego, a wewnętrzne z profilu zimnego. Szyba bezpieczna, wypełnienie dolne z paneli. Drzwi należy wyposażyć w uchwyty obustronne, samozamykacze i dwa zamki. Część zamówienia Nr 2 2). TERMOMODERNIZACJA - CZĘŚĆ Nr 2 - Wykonanie robót dociepleniowych i elewacyjnych budynków A, B, C, E, F i G wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych i wykonaniem prac remontowych zewnętrznych budynków użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum) w Gminie Gołymin-Ośrodek. Opis przedmiotu Części Zamówienia Nr 2 : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dociepleniowych i elewacyjnych wszystkich ścian zewnętrznych budynków A, B, C, D, E, F i G wraz z wymianą wszelkich obróbek blacharskich, budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz wykonanie remontu schodów i elementów zewnętrznych (prace remontowe zewnętrzne) w/w budynków. Zakres robót dla Części Zamówienia Nr 2 : 1. DOCIEPLENIE Z ROBOTAMI ELEWACYJNYMI: Docieplenie styropianem o grubości 12cm ścian zewnętrznych budynków A, B, C, D, E, F, G i H użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum i Gminnej Biblioteki Publicznej) zlokalizowanych przy ul. Ks. Michalaka 10B w Gołyminie-Ośrodku oraz wykonanie robót elewacyjnych wszystkich ocieplanych budynków. Docieplenie ścian należy wykonać metodą, lekką mokrą, z zastosowaniem siatki z włókna szklanego jako elementu zbrojenia warstwy termorenowacyjnej całkowicie wciśniętej w masę klejącą. W ramach robót dociepleniowych należy dokonać likwidacji ścianek zewnętrznych z luksferów. Od strony zewnętrznej przewiduje się docieplenie styropianem grubości 12 cm (jak ściany zewnętrzne). Od strony wewnętrznej przewiduje się maskowanie z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym malowanych farbami emulsyjnymi. Warstwa fakturowa wyprawy elewacyjnej - tynk cienko powlekany gładki. Powyżej piwnic malowany farbami elewacyjnymi (kolorystyka do ustaleń z Inwestorem na etapie realizacji). Na cokole - tynk mozaikowy (kolorystyka do ustaleń z Inwestorem na etapie realizacji). Wymagane parametry po ociepleniu : - Ściany zewnętrzne - filarki międzyokienne (w budynkach A, B, C, D, E, F, G) - SZ01 USZ1=0,27W m2*K < Umax=0,30 W m2*K - Ściany zewnętrzne - kondygnacji (w budynkach A, B, C, D, E, F, G) - SZ02 USZ2=0,25W m2*K < Umax=0,30 W m2*K - Ściany zewnętrzne - piwnic (w budynkach A, B, C) - SZ03 USZ3=0,22W m2*K < Umax=0,30 W m2*K 2. ELEMENTY ZEWNĘTRZNE : W zakresie przedmiotu zamówienia w ramach Części Zamówienia Nr 2 należy wykonanie przy budynkach: A,B,C,E,F 3. PODJAZD DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Zamówienie niniejsze obejmuje wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Podjazd zlokalizowany jest przy kompleksie budynków Zespołu Placówek Oświatowych i Publicznego Gimnazjum w Gołyminie-Ośrodku. Podjazd został zaprojektowany jako płyta żelbetowa z betonu B-20 zbrojona stalą 34GS oparta na podciągach żelbetowych i stopach fundamentowych żelbetowych posadowionych na gruncie rodzimym nośnym. Posadzka płyty podjazdu - z płytek gres antypoślizgowych. Balustrady - stalowe malowane farbami antykorozyjnymi i nawierzchniowymi. Część Zamówienia Nr 3 3). TERMOMODERNIZACJA - CZĘŚĆ Nr 3 - Wykonanie robót sanitarnych w budynkach użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum i Gminnej Biblioteki Publicznej) w Gminie Gołymin-Ośrodek wraz z wymianą wyposażenia tych obiektów na energooszczędne. Opis przedmiotu zamówienia dla Części Zamówienia Nr 3 : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących - likwidację istniejącej kotłowni węglowej - wykonanie kotłowni wbudowanej służącej do celów grzewczych c.o., c.w.u. i wentylacji opalanej olejem opałowym lekkim wraz z instalacją kolektorów słonecznych oraz adaptacją budowlaną pomieszczenia istniejącej kotłowni, pracującej na potrzeby całego kompleksu budynków oświatowych - wymianę grzejników w budynkach A, B, C, D, E, F i G użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych i Publicznym Gimnazjum) Dane techniczne: Zaprojektowano kotłownię wbudowaną z dwoma kotłami żeliwnymi o łącznej mocy Qk=2*295,0kW = 590,0kW przystosowanymi do spalania oleju opałowego lekkiego, pracującą na parametrach 80 60°C w systemie zamkniętym z naczyniem wzbiorczym z obiegami wymuszonymi pompowymi. Na potrzeby kotłowni zaprojektowano skład opału z baterią dwupłaszczowych zbiorników na olej opałowy o łącznej pojemności Vzb=16000dm3. Na potrzeby c.w.u. zaprojektowano zasobnikowy podgrzewacz o pojemności V=1000l. Aby wykorzystać źródła energii odnawialnej zaprojektowano instalację solarną złożoną z siedmiu kolektorów słonecznych typu SKW1,0 plus lub równoważny o łącznej powierzchni F=7szt.*1,92m2=13,44m2. Kolektory połączone w baterię szeregową zlokalizowano na dachu budynku A. Kolektory ustawiono w płaszczyźnie nachylonej pod kątem 40O do poziomu i skierowano na południe. Do sterowania pracą instalacji solarnej zastosowano stację regulacyjną pracy instalacji solarnej typu KS0105 lub równoważny (wyposażoną w pompę obiegu solarnego, zestaw zaworów odcinających, separator powietrza, zestaw czujników do pomiaru temperatury) i sterownik solarny typu Logamatic SC40 lub równoważny. Do przejęcia i magazynowania energii słonecznej dobrano zbiornik do wstępnego podgrzewu c.w.u. typu Logalux SU 1000 lub równoważny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla całego przedmiotu zamówienia ( Część Zamówienia Nr 1, Część Zamówienia Nr 2, Część Zamówienia Nr 3) określa kompleksowa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.45.00.00-6, 45.33.24.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: - 8.000,00 zł, (słownie: osiem tysięcy złotych) dla Części Nr 1 zamówienia - 15.000,00 zł, (słownie: piętnaście tysięcy złotych) dla Części Nr 2 zamówienia - 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla Części Nr 3 zamówienia Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy w BS Pułtusk O Gołymin-Ośrodek Nr 73823200050300055020030002 z dopiskiem na przelewie Wadium dot. wykonania Części Nr . (w zależności której części dotyczy składana oferta) zamówienia pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej -Zespołu Placówek oświatowych, Publicznego Gimnazjum i Gminnej Biblioteki Publicznej, w gminie Gołymin-Ośrodek wraz z wymianą wyposażenia tych obiektów na energooszczędne- etap II. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć wraz z ofertą w formie oryginału w oddzielnej kopercie, a kserokopię dokumentu dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji - poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP . 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku spowoduje wykluczenie z postępowania. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły, spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 (dwa) zamówienia polegające na: dla części zamówienia Nr 1. 1.Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach kubaturowych o wartości brutto min. 700 000,00 PLN łącznie, potwierdzone załączonym dokumentem, w zakresie każdej pozycji, z którego będzie wynikało, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, dla części zamówienia Nr 2. 1.Wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych budynków kubaturowych z wykonaniem robót elewacyjnych dla tych budynków o wartości brutto min. 1 300 000,00 PLN łącznie, potwierdzone załączonym dokumentem, w zakresie każdej pozycji, z którego będzie wynikało, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. dla części zamówienia Nr 3. 2.Wykonaniu kotłowni wbudowanej służącej do celów grzewczych c.o. , c.w.u. opalanej olejem opałowym lekkim wraz z instalacjami towarzyszącymi o wartości brutto min. 500 000,00 PLN łącznie, potwierdzone załączonym dokumentem, w zakresie każdej pozycji, z którego będzie wynikało, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły, spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku spowoduje wykluczenie z postępowania. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły, spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji , jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dla wszystkich części zamówienia ( dla Części Nr 1, Części Nr 2 i Części Nr 3) oraz co najmniej jedną osobą w specjalności instalacji sanitarnych dla części Nr 3 zamówienia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie wymaganych oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły, spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 1. 450 000,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla Części Nr 1 zamówienia. 2. 750 000,00 PLN ( słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla Części Nr 2 zamówienia. 3. 400 000,00 PLN ( słownie: czterysta tysięcy złotych) - dla Części Nr 3 zamówienia. oraz wykaże, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1. 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych) - dla Części Nr 1 zamówienia. 2. 600 000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych) - dla Części Nr 2 zamówienia. 3. 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) - dla Części Nr 3 zamówienia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie wymaganego - nych dokumentu - ów i oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły, spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorysy ofertowe ( załącznik Nr 12 do SIWZ). 2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, wg załącznika Nr 8 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca zamierza całość robót wykonać we własnym zakresie wpisuje, nie dotyczy. 3. Jeżeli reprezentacja - reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa, Wykonawca winien przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt V SIWZ - jeżeli dotyczy- wg załącznika nr 9 do SIWZ. 6. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy tj. 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 6 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP ( wg załącznika nr 7do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotycząca przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością w dniu podpisania umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpłynąć na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golymin-osrodek.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gołyminie-Ośrodku, ulica Szosa Ciechanowska 8, 06-420 Gołymin-Ośrodek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Gołyminie-Ośrodku, ulica Szosa Ciechanowska 8, 06-420 Gołymin-Ośrodek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie inwestycyjne pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum i Gminnej Biblioteki Publicznej) w Gminie Gołymin-Ośrodek wraz z wymianą wyposażenia tych obiektów na energooszczędne - etap II, jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet IV. Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka; Działanie 4.3 Ochrona powietrza, energetyka..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TERMOMODERNIZACJA - CZĘŚĆ Nr 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej (budynki A, B i D Zespołu Placówek Oświatowych i Publicznego Gimnazjum) w Gminie Gołymin-Ośrodek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia Nr 1. 1). TERMOMODERNIZACJA - CZĘŚĆ Nr 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej (budynki A, B i D Zespołu Placówek Oświatowych i Publicznego Gimnazjum) w Gminie Gołymin-Ośrodek. Opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 1 : Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien z drewnianych zespolonych na okna z profili PVC oraz drzwi zewnętrznych metalowych na drzwi w z profili aluminiowych budynkach A, B i D użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum i Gminnej Biblioteki Publicznej) zlokalizowanych przy ul. Ks. Michalaka 10B w Gołyminie-Ośrodku. Wymagane parametry : Okna - podlegające wymianie - OZ02 UOZ2=1,80 W/m2*K Drzwi (bramy) - podlegające wymianie (w budynkach A, B i D) - DZ02 UDZ2=1,50 W/m2*K Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: c) Stolarka okienna zastosowana przy realizacji zamówienia - wymagane okna rozwieralne i uchylno-rozwieralne jednodzielne i dwudzielne o wymiarach jak dotychczas. Będą to okna zespolone z profili PVC 5 - komorowe w kolorze białym. Nie dopuszcza się używanie profili PVC i innych materiałów pochodzących z recyklingu. Profile PVC nie mogą zawierać stabilizatorów ołowiowych. Nie dopuszcza się profili pięciokomorowych o szerokości mniejszej niż 70 mm. Wymagania dla okien zespolonych : - wszystkie wymiary i przekroje elementów takie jak obecne - szyba zespolona z argonem o współczynniku przenikania ciepła 1,8 W/m2*K - okna muszą być wyposażone w okucia obwiedniowe z mechanizmami, które umożliwią ich otwieranie z poziomu podłogi w pomieszczeniach. Mechanizmy do uchylania skrzydeł należy umiejscowić na wysokości 1,6 m od podłogi. - okna muszą zapewnić dopływ powietrza z zewnątrz ( np. poprzez nawietrzaki ) Należy zastosować nawietrzaki ciśnieniowe w ilości jeden na okno. d) Drzwi z profili aluminiowych w kolorze brązowym. Drzwi aluminiowe zewnętrzne z profilu ciepłego, a wewnętrzne z profilu zimnego. Szyba bezpieczna, wypełnienie dolne z paneli. Drzwi należy wyposażyć w uchwyty obustronne, samozamykacze i dwa zamki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót dociepleniowych i elewacyjnych budynków A, B, C, E, F i G wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych i wykonaniem prac remontowych zewnętrznych budynków użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum) w Gminie Gołymin-Ośrodek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia Nr 2 2). TERMOMODERNIZACJA - CZĘŚĆ Nr 2 - Wykonanie robót dociepleniowych i elewacyjnych budynków A, B, C, E, F i G wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych i wykonaniem prac remontowych zewnętrznych budynków użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum) w Gminie Gołymin-Ośrodek. Opis przedmiotu Części Zamówienia Nr 2 : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dociepleniowych i elewacyjnych wszystkich ścian zewnętrznych budynków A, B, C, D, E, F i G wraz z wymianą wszelkich obróbek blacharskich, budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz wykonanie remontu schodów i elementów zewnętrznych (prace remontowe zewnętrzne) w/w budynków. Zakres robót dla Części Zamówienia Nr 2 : 1. DOCIEPLENIE Z ROBOTAMI ELEWACYJNYMI: Docieplenie styropianem o grubości 12cm ścian zewnętrznych budynków A, B, C, D, E, F, G i H użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum i Gminnej Biblioteki Publicznej) zlokalizowanych przy ul. Ks. Michalaka 10B w Gołyminie-Ośrodku oraz wykonanie robót elewacyjnych wszystkich ocieplanych budynków. Docieplenie ścian należy wykonać metodą, lekką mokrą, z zastosowaniem siatki z włókna szklanego jako elementu zbrojenia warstwy termorenowacyjnej całkowicie wciśniętej w masę klejącą. W ramach robót dociepleniowych należy dokonać likwidacji ścianek zewnętrznych z luksferów. Od strony zewnętrznej przewiduje się docieplenie styropianem grubości 12 cm (jak ściany zewnętrzne). Od strony wewnętrznej przewiduje się maskowanie z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym malowanych farbami emulsyjnymi. Warstwa fakturowa wyprawy elewacyjnej - tynk cienko powlekany gładki. Powyżej piwnic malowany farbami elewacyjnymi (kolorystyka do ustaleń z Inwestorem na etapie realizacji). Na cokole - tynk mozaikowy (kolorystyka do ustaleń z Inwestorem na etapie realizacji). Wymagane parametry po ociepleniu : Ściany zewnętrzne - filarki międzyokienne (w budynkach A, B, C, D, E, F, G) - SZ01 USZ1=0,27W m2*K < Umax=0,30 W m2*K Ściany zewnętrzne - kondygnacji (w budynkach A, B, C, D, E, F, G) - SZ02 USZ2=0,25W m2*K < Umax=0,30 W m2*K Ściany zewnętrzne - piwnic (w budynkach A, B, C) - SZ03 USZ3=0,22W m2*K < Umax=0,30 W m2*K 2. ELEMENTY ZEWNĘTRZNE : W zakresie przedmiotu zamówienia w ramach Części Zamówienia Nr 2 należy wykonanie przy budynkach: A,B,C,E,F 3. PODJAZD DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Zamówienie niniejsze obejmuje wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Podjazd zlokalizowany jest przy kompleksie budynków Zespołu Placówek Oświatowych i Publicznego Gimnazjum w Gołyminie-Ośrodku. Podjazd został zaprojektowany jako płyta żelbetowa z betonu B-20 zbrojona stalą 34GS oparta na podciągach żelbetowych i stopach fundamentowych żelbetowych posadowionych na gruncie rodzimym nośnym. Posadzka płyty podjazdu - z płytek gres antypoślizgowych. Balustrady - stalowe malowane farbami antykorozyjnymi i nawierzchniowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.44.30.00-4, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TERMOMODERNIZACJA - CZĘŚĆ Nr 3 - Wykonanie robót sanitarnych w budynkach użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum i Gminnej Biblioteki Publicznej) w Gminie Gołymin-Ośrodek wraz z wymianą wyposażenia tych obiektów na energooszczędne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Zamówienia Nr 3 3). TERMOMODERNIZACJA - CZĘŚĆ Nr 3 - Wykonanie robót sanitarnych w budynkach użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych, Publicznego Gimnazjum i Gminnej Biblioteki Publicznej) w Gminie Gołymin-Ośrodek wraz z wymianą wyposażenia tych obiektów na energooszczędne. Opis przedmiotu zamówienia dla Części Zamówienia Nr 3 : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących - likwidację istniejącej kotłowni węglowej - wykonanie kotłowni wbudowanej służącej do celów grzewczych c.o., c.w.u. i wentylacji opalanej olejem opałowym lekkim wraz z instalacją kolektorów słonecznych oraz adaptacją budowlaną pomieszczenia istniejącej kotłowni, pracującej na potrzeby całego kompleksu budynków oświatowych - wymianę grzejników w budynkach A, B, C, D, E, F i G użyteczności publicznej (Zespołu Placówek Oświatowych i Publicznym Gimnazjum) Dane techniczne: Zaprojektowano kotłownię wbudowaną z dwoma kotłami żeliwnymi o łącznej mocy Qk=2*295,0kW = 590,0kW przystosowanymi do spalania oleju opałowego lekkiego, pracującą na parametrach 80- 60°C w systemie zamkniętym z naczyniem wzbiorczym z obiegami wymuszonymi pompowymi. Na potrzeby kotłowni zaprojektowano skład opału z baterią dwupłaszczowych zbiorników na olej opałowy o łącznej pojemności Vzb=16000dm3. Na potrzeby c.w.u. zaprojektowano zasobnikowy podgrzewacz o pojemności V=1000l. Aby wykorzystać źródła energii odnawialnej zaprojektowano instalację solarną złożoną z siedmiu kolektorów słonecznych typu SKW1,0 plus lub równoważny o łącznej powierzchni F=7szt.*1,92m2=13,44m2. Kolektory połączone w baterię szeregową zlokalizowano na dachu budynku A. Kolektory ustawiono w płaszczyźnie nachylonej pod kątem 40O do poziomu i skierowano na południe. Do sterowania pracą instalacji solarnej zastosowano stację regulacyjną pracy instalacji solarnej typu KS0105 lub równoważny (wyposażoną w pompę obiegu solarnego, zestaw zaworów odcinających, separator powietrza, zestaw czujników do pomiaru temperatury) i sterownik solarny typu Logamatic SC40 lub równoważny. Do przejęcia i magazynowania energii słonecznej dobrano zbiornik do wstępnego podgrzewu c.w.u. typu Logalux SU 1000 lub równoważny. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, a jednocześnie oznacza to, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.24.00-7, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.