Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-25
Łódź: Przygotowanie Koncepcji i świadczenie kompleksowej usługi e-marketingowej związanej z promocją Województwa Łódzkiego w Internecie
Numer ogłoszenia: 31483 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie Koncepcji i świadczenie kompleksowej usługi e-marketingowej związanej z promocją Województwa Łódzkiego w Internecie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie Koncepcji i świadczenie kompleksowej usługi e-marketingowej związanej z promocją Województwa Łódzkiego w Internecie w tym: 1.Obsługa strony Województwa Łódzkiego w serwisie społecznościowym Facebook polegająca na przygotowaniu narzędzi i materiałów w postaci treści (tekst, grafika, video) o charakterze promocyjnym, reklam, oraz ich publikacja na stronie Zamawiającego, komunikacja z użytkownikami, organizacja konkursów, a także monitorowanie i badanie skuteczności prowadzonych działań. 2.Prowadzenie profilu Województwa Łódzkiego w serwisie Instagram. Dobór zdjęć oraz video, komunikacja z użytkownikami, organizacja konkursów, a także monitorowanie i badanie skuteczności podjętych działań. 3.Promocja Województwa Łódzkiego z wykorzystaniem narzędzia reklamowego Google Adwords (lub równoważnego). 4.Podjęcie działań związanych ze współpracą z Blogerami i Influencerami . 5. Wyposażenie Zamawiającego w narzędzia do monitoringu Internetu oraz prowadzenia kampanii e-mail marketingowych. 6.Promocja serwisu promujelodzkie.pl pod kątem pozyskania użytkowników oraz zwiększenia ich aktywności. 7. Zakup na potrzeby Zamawiającego minimum 2000 kredytów wymiennych na pliki graficzne (zdjęcia, ilustracje, grafiki wektorowe, video) oraz przekazanie Zamawiającemu dostępu do konta w internetowym banku zdjęć, 8.Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów, w tym materiałów multimedialnych. 9.Przekazanie Zamawiającemu udzielonej przez internetowy bank zdjęć licencji niewyłącznej, bezterminowej i ogólnoświatowej do materiałów pobranych w ramach zakupionych kredytów. 10.Realizacja założonego poziomu wskaźników, stanowiąca część oferty Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 64.21.60.00 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji 64.21.61.00 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). Szczegółowe informacje na temat wadium zostały zawarte w SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali/ zakończyli: a) co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu konta w serwisie Instagram, o wartości nie mniejszej niż 20 000 PLN brutto, przy założeniu, że profil posiadał min. 1000 obserwujących, b) co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu strony w serwisie Facebook, o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto, przy założeniu, że profil posiadał min. 20 000 fanów, c) co najmniej jedną usługę obejmującą działania z zakresu systemów reklamowych pozwalających na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki oraz reklam graficznych i video na stronach współpracujących z wyszukiwarką, sprzedawane w modelu CPC i CPM, polegającą na promocji miast lub regionów, o wartości nie mniejszej 30 000,00 PLN brutto. Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobą/osobami, która/które posiadają łącznie następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: a) osoba posiadająca certyfikat Google w obszarze: reklama w wyszukiwarce, b) osoba posiadająca certyfikat Google w obszarze: reklama display, c) osoba posiadająca co najmniej dwuletnie doświadczenie w obszarze komunikacji i reklamy w social media Zamawiający dopuszcza, aby funkcje opisane w lit. a) b) i c) powyżej połączone były w ramach jednej osoby, spełniającej łącznie opisane w tych punktach wymagania. W trakcie wykonywania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających dalsze wykonywania obowiązków przez osoby wskazane przez Wykonawcę w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca będzie mógł je zmienić, z zastrzeżeniem, iż w takiej sytuacji Wykonawca obowiązany jest przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu osobę, która będzie spełniać określone powyżej warunki odpowiednio dla osoby, którą ma zastąpić. Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z usunięcia lub wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Pod pojęciem główna usługa należy rozumieć: - w odniesieniu do punktu III.3.2 a) - usługę polegającą na prowadzeniu konta w serwisie Instagram, - w odniesieniu do punktu III.3.2 b) - usługę polegającą na prowadzeniu strony w serwisie Facebook, - w odniesieniu do punktu III.3.2 c) - usługę obejmującą działania z zakresu systemów reklamowych pozwalających na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki oraz reklam graficznych i video na stronach współpracujących z wyszukiwarką, sprzedawane w modelu CPC i CPM, polegającą na promocji miast lub regionów Zamawiający wymaga, aby w wykazie głównych usług znajdowały się również usługi potwierdzające spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego w pkt III.3.2 powyżej. Zamawiający wymaga załączenia dowodów, o których mowa poniżej tylko w odniesieniu do usług potwierdzających spełnianie warunków, o którym mowa w pkt III.3.2) powyżej. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. Przez poświadczenie należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wystawcy, którego wystawcą nie jest wykonawca. Poświadczeniem będą zatem zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1) i 2); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Formularz Ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ (wolne miejsca w formularzu wypełnia Wykonawca), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; b)Wstępna koncepcja przeprowadzenia kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie wraz z wykazem założonych przez Wykonawcę wskaźników do osiągnięcia, w formie oryginału, podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokument (wersja papierowa, wydruk w kolorze) stanowiący wstępną koncepcję przeprowadzenia kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie wraz z wykazem założonych przez Wykonawcę wskaźników do osiągnięcia, w formie oryginału, podpisany przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zakres jaki ma zawierać w/w dokument zawarty jest w pkt. 14 SIWZ. Dokument ten będzie oceniany w ramach kryterium przyjętym przez Zamawiającego do oceny pn: Jakość oraz Skuteczność kampanii. Dokument ten nie będzie podlegał uzupełnieniu w rozumieniu art. 26 ust. 3 Ustawy. W związku z powyższym brak wskazanego wyżej dokumentu lub jego niezgodność z treścią SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. Wykonawca może złożyć tylko i wyłącznie jedną wstępną koncepcję realizacji zamówienia wraz z wykazem założonych przez Wykonawcę wskaźników do osiągnięcia. Obok wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 Ustawy do oferty należy dołączyć także, (jeżeli dotyczy): -w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna tj. wspólnicy spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wspólników spółek cywilnych nie jest wymagane składanie pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie, dla wspólnika podpisującego ofertę lub załączone do niej dokumenty, do reprezentowania spółki cywilnej) - przykładowy wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Jakość - 30
- 3 - Skuteczność kampanii - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź piętro XV, pokój 1521..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, parter - Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.226.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługa dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Filharmonii Łódzkiej w Łodzi oraz ich dzieci i osób towarzyszących
- Dostawa paliwa gazowego GZ50
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 175 w Łodzi
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę: "Budowa obiektów pełniących funkcję garażowe oraz magazynowo - warsztatowe z zapleczem socjalnym dla OD w Łowiczu". Opcja - nadzór autorski
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa dotycząca opracowania projektów graficznych związanych z tematyką gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) dla Małopolski
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
- Zakup usługi uruchomienia i dostępu online do naukowej bazy danych/bibliotek cyfrowych/platformy z cyfrowymi książkami online dla Biblioteki Politechniki Poznańskiej, z podziałem na 4 części (pakiety)
- Organizacja i realizacja superwizji rodzin zastępczych spokrewnionych, niezawodowych, zawodowych, RDD oraz pogotowi
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
więcej: Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.