To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-23
Knurów: Wymiana stolarki okiennej w Budynku Głównym Szpitala w Knurowie
Numer ogłoszenia: 314870 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133403 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, faks 032 2352442.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Budynku Głównym Szpitala w Knurowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę istniejących okien na nowe okna z PCV. Opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz Wzorze umowy. Zamówienie może być wykonywane od poniedziałku do soboty w godzinach od 7 do 18. Zamawiający udostępni 2 sale chorych do wykonywania Zamówienia w jednym czasie, a ponadto mogą zostać udostępnione pomieszczenia poza salami chorych (np. korytarz, poddasze). Zamawiający ma prawo do udostępnienia dodatkowych sal chorych, jeżeli obłożenie sal na szpitalu i warunki będą mu na to pozwalały. wykonanie. Zakres Zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich robót towarzyszących wymianie okien oraz prac związanych z wymogami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa w szczególności BHP, ppoż. oraz przepisami ochrony środowiska. Zamówienia przy zachowaniu ciągłości pracy na terenie nieruchomości przy użyciu materiałów i urządzeń własnych, prowadzenie robót budowlanych z poszanowaniem praw pacjenta mając na uwadze, iż są one wykonywane w ruch ciągłym Szpitala w Knurowie. Zamówienie będzie realizowane w dwóch Etapach: - Etap I - wymiana stolarki okiennej na Elewacji południowo-wschodniej (rysunek PBW A1). - Etap II - wymiana stolarki okiennej na Elewacji północno-wschodniej (rysunek PBW A2), Elewacji północno-zachodniej (rysunek PBW A4) oraz Elewacji południowo-zachodniej (rysunek PBW A3). Zamawiający wymaga min. 5-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Uwaga: Zamawiający informuje, iż dokumentacja projektowa obejmuje wymianę okien w Szpitalu w Knurowie zarówno w Budynku Głównym (Segment A i C) jak również Budynku Diagnostyki (Segment B), jednocześnie Zamawiający zaznacza, iż przedmiotem niniejszego postępowania jest wymiana okien wyłącznie w Budynku Głównym (Segment A i C). Załączony przedmiar robót dotyczy wyłącznie Segmentu A i C Budynku Głównego. Zestawienie stolarki okiennej (rys. PBW A9) dotyczy Segmentu B Budynku Diagnostyki i nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, a których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń zostały określone we Wzorze umowy. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 5186000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
- Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 4, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 851571,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 705530,36
Oferta z najniższą ceną: 672915,99 / Oferta z najwyższą ceną: 782686,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Budowa drogi p.poż. przy ZPO1
- Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Knurów w ramach zadania pn.: Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg
- Remont dróg żużlowych
- Budowa rowerowego toru typu pumptrack w Knurowie - Szczygłowicach
- Remont chodników w mieście
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Senatorskiej 12" oraz "Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9"
- Prace instalacyjno- budowlane związane z przygotowaniem pomieszczeń do montażu aparatu do angiografii komputerowej wraz z zakupem i dostawą kolumny anestezjologicznej i wyposażenia.
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Centralnej 59 w Kobiórze
- Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. "Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438"
- Adaptacja pomieszczeń Instytutu Nauk Prawnych PAN w Pałacu Staszica
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą w zasobach gminnych administrowanych w rejonie ADM-4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.